Terveisiä Martina Aitolehdelle:
Pliis, hyvä ihminen!
Lopeta noi kamalat käsi otsella/käsi pään päällä/käsi naamalla poseeraukset.
http://www.seiska.fi/bikinibeibet/_a199172/martina+aitolehti+on+tulikuu…
Ne on niin ysäriä suoraan jostain fäshöntiimin missimallikoulutuksesta.
PS valitse jatkossa toinen plastiikkakirurgi piikittämään täytteitä naamaasi kuin Hannele Laurilla. Näytätte jo melkein identtisiltä kaksosilta, mikä on kehu sinua kaksi kertaa vanhemmalle Hannelelle.. mutta sinulle ehkä ei. Tai, mistäpä minä kauneusihanteestasi tiedän.
Kommentit (78)
tatutoitutti mahaansa sen tie on mylly vai mikä se käännösvirhe oli:)
Oikeestihan M vaan post-ironisella tavalla ilkkui tekstitatuointien ottajia, meistä ei vain ole ymmärtämään sen sielunelämää :)
kun on varaa arvostella.Ja noi asennot on tod.näk. joku kuvaaja sanellu. Laitapa oma kuvas niin katotaan minkä näköinen kotka siel huutelee.
...joo, itseasiassa olen tosi kaunis, mutta en julkisuuden henkilö, enkä siksi myöskään halua kuviani netissä levitellä ;) Kylläpä täällä nyt taitaa olla se Martina itse itseään puolustelemassa, joten ehkäpä sitten sinuttelen: Minähän en periaatteessa sanonut että olet ruma rakas Martina, olet vain muuttunut tässä vuosien varrella aika teennäiseksi. Ihan kuin sinulla ei olisi omaa persoonaa ollenkaan. Ja poseerauksesi ovat surkeita. Ei kukaan kuvaaja voi pakottaa sinua olemaan typerissä poseerauksissa jos keksit itse parempia. Pop-tähden ja mallin ammattiin kuuluu opiskella omia vahvuuksia ja niiden esiin tuomista, päivitä siis ruumiinkielesi tälle vuosituhannelle. Olen itseasiassa nähnyt sinut vuosia sitten usein, ja hyvin läheltäkin ;) Mielestäni olet pilannut kasvojasi liialla botoxilla ja täytteillä. Niistä on kadonnut aito herkkyys kokonaan. Olet muuttunut vähän samanlaiseksi tehdyksi karikatyyriksi kuin se octomom, joka matki Angelina Jolieta. Sun esikuvat ovat ilmeisesti Jolie, Megan Fox ja Katy Perry, mutta kuka oli Martina?
Olet siis joku joka TUNTEE Marttiinan ja haukkuu nyt täällä netissä. Muuten en jaksaisi edes noin pitkiä sepustuksia kirjoitta jostakusta julkisuuden henkilöstä. Ikävää että olet Marttiinalle noin kade. Mut sullehan se vain on ikävää. Ei varmasti Marttiinalle.
Mun naama liikkuu yhä, enkä yritä matkia ihailemiani julkkiksia. Aika väsynyt jo tuo kateus-kortti. Ei ole aina kateudesta kyse jos joku näkee jossakin kritisoitavaa. Hassua miten kärkkäästi joku "random av-mamma" puolustaa Martinaa, eipä vissiin ole ihan Martina itse? Tais kolahtaa... auts auts auts!
Mikä sulla on hätänä? Jos samalla sykkeellä suuntaisit energiasi johonkin positiiviseen, toisten haukkumisen, vähättelyn ja anonyyminä selän takana naureskelun sijaan, niin sulla itselläsi saattaisi olla aika paljonkin mukavampi olo.
Miten voikin olla noin katkera ja kateellinen ihminen.
Täyyy olla tosi paha olla itellä, että täällä jaksaa kauheita sepustuksia kirjottaa jostain julkkiksesta.
Kannattaisko hankkia elämä?
mut vaikuttaa kyllä tosiaan siltä että Martina on av-mamma. :O
eikä vaikuta miltään ripustajatyypiltä, juuri oikeaa tyyppiä hetken hauskanpitoon siis
jota luullaan täällä nyt niin kärkkäästi itse marttiinaksi.
Aika väsynyttä on myös tuo väitös et aina jos joku puolustaa jotakuta julkkista niin se on itse se julkkis.
Tuskin julkkikset jaksaa alkaa itteensä täällä puolustelemaan.
Jos mä lukisin ulkonäöstäni tällaista ilkuntaa ni en vastaisi mitään. Menisin vaan varmaan saunaan ja itkisin.
Puolustin marttiinaa, koska minusta hän on paljon kauniimpi kuin minä ja jos joku haukkuu jotakuta kuka on kauniimpi kuin mä niin kyllä mä vaan alan ihmetteleen et miks kukaan haukkuu kaunista ihmistä. Mitkä on sen motiivit?
niin täytyy kestää myös kritiikkiä, ja jos on naamansa aineilla pilannut, niin sitä varmaankin sitten tullaan arvostelemaan. Samahan se on tuksullakin, että vapaasti voidaan häntäkin arvostella, kun kerta aihetta antaa.
Kateus, katkeruus ja kauna.
läpät esiin kun arvostellaan näitä turhia julkkistyrkkyjä kuten Marttiinaa, Tuksua ja Kalinaista?
Kaikki hempukat on sellaisia keskiverto-muiduja jotka ovat vaan enemmän tai vähemmän yrittäneet pimpata itsensä siedettävämmäksi. Kaikilla alkanut mennä överiksi. Kyllä Marttina tuosta kolmikosta oli kaunein. Ois vaan hyvä jos vähän aukaisisi silmiään ennen kuin taantuu täysin samaan kastiin.
En ymmärrä mitä kateutta ja kaunaa siihen tarvitaan että ei pidä jonkun naamasta ja siitä mitä tämä on itselleen PLASTIIKKAKIruRGISILLA operaatiolla tehnyt. Ainiin ja katkerakin vielä pitäis olla.. hohhoijakkaa.
Anna Martinan kukoistaa kauneudessaan, sille et mitään mahda.
...sulle ne piiiitkät kauneusunet tulee enemmän kuin tarpeeseen. ;)
Voi kun niillä nokosilla sais tuon ylähuulen päälle väärin laitetun restylanen ja viiksetkin katoamaan.
...sulle ne piiiitkät kauneusunet tulee enemmän kuin tarpeeseen. ;)
Voi kun niillä nokosilla sais tuon ylähuulen päälle väärin laitetun restylanen ja viiksetkin katoamaan.
Hanki apua, nopeasti, lol.
Eikä ketään voi häiritä noin paljon toisten ihmisten POSEERAAMINEN. Oikeinko hakemalla olet hakenut jotain negatiivista sanottavaa jos okein SEISKAPÄIVÄÄ sivuja luet ?!
Itse todellakin tykkään Martinasta. Moni ihminen mollaa hänen laulutaitojaan. Mutta miksi ?! Koska ihmiet tietävät Marttiinan ennestään. Jos Martinaa kukaan ei olis ikinä tiennyt ja nyt olis alkanut tekemään lauluuraa, kaikki olis ihan innoissaan.
Tiedättekö mitä ? Muutaman vuoden päästä Martina tekee todella hyvää musaa ja on kehittynyt todella paljon niin laulamisessa kuin esiintymisessä ja noissa musavideoissakin. KAIKKI laulajat kehittyy. Verratkaapa vaikka jotain Anna Abreun ensimmäisiä biisejä nykyisiin. Ääntä on opittu käyttämään ja hallitsemaan paremmin ja hyödyntämään enemmän. Samoin joku Lady Gagakin, kuunnelkaa hänen joitain alkuajan biisejä, sellaisia mitä ei monikaan edes tiedä ja verratkaa nykyisiin.
Ihmiset kehittyy. Ihmisten on vaikea hyväksyä ja sulattaa sitä että Martina näyttää hyvältä, on ITSEVARMA JA VAHVA, se on varmaan erittäin suuri kateuden aihe, hyvä tanssija ja menestynytkin. Ihmiset ei kestä sitä. Niiden täytyy haukkua, koska ne luulee että on sitten parempia ihmisiä ja se nostaa niiden itsetuntoa. Niinhän ei kuitenkaan ole. Tätä kutsutaan kateudeksi.
Olkaa hiljaa jos ei ole mitään hyvää sanottavaa.
Itse en hankkisi silikonirintoja, enkä muita täytteita. Ne sopii Marttiinalle ja kuuluu hänen imagoonsa yms. Minä en ole Martina, enkä halua samoja asioita tehdä kuin hän, minulla ei ole yhtä hyvä kroppa ja kunto, en osaa laulaa ollenkaan, mutta ihailen häntä silti ja pidän hänestä erittäin paljon. minulla ei ole mitään tarvetta haukkua häntä.
Ainoa asia josta olen surullinen, on Martinan ja Eskon ero, mutta ei ole minun elämäni, he tekevät omat päätöksensä. Ja Martina voisi ehkä lopettaa seiskapäivää yhteistyönsä, mutta tehkööt kuten haluaa.
oho caps, mutta niin MIKSI ihmiet vertaa TUKSUA JA MARTINAA ?!
Kaks täysin erilaista ihmistä. Tuksun haukkumistakaan en ymmärrä tai halua nähdä, mutta ymmärrän miksi häntä pidetään julkisuustyrkkynä. Marttia sen sijaan on tanssija, laulaja, yrittäjä ja ties mitä muuta. Marttina tarvitsee julkisuutta elantonsa eteen, jotta homma toimii. Ehkä hän olis voinut valita toisenkin tien ja tehdä asiat toisella tavalla. Mutta ainakin hän yrittää, toteuttaa unelmiaan ja on rehellinen itselleen ja muille. Marttina on kuulkaas paljon kehittynyt salarakas ajoistaan ja kypsynyt.
Johanna Tukiainen taas on viimevuosien aikoina ollut lööpeissä lähinnä ainoastaan juuri julkisuudenhakuisuuden takia. Tekstarikohu jo kertoi aika paljon tästä, hän toi tekstiviestit julkisuuteen ja sai itselleen julkisuutta ja on siitä asti julkisuudessa ollutkin ja aikapaljon negatiivisessa mielessä. Johanna tukiainen varmaankin ansaitsee vain myymällä juttujaan lehdille, eli todella ansiokasta työtä siis.
Muistan kuinka Johanna Tukiainen oli TRENDI lehdessä vuonna 2007, olisko ollut lokakuun numero. Oli vielä todella upean näköinen ja hoikkakin. Siinä oli erilaisia naisia haastateltu niiden kropasta, oli kehonrakentajaa, näyttelijää yms ja johanna tukiainen tanssijana. Harmittaa hänen puolestaan, että tähän on tultu.
Ja onhan se vieläkin hoikka ja viehättävä vähän kumimaisella tavalla. Mutta eikö ne voineet oikeasti shopata noita viiksiä pois noista kuvista...
martina ja esko olleet molemmat viikonlopun töissä (lapsi mummilla hoidossa?) ja sitten martina kirjoittaa keskiviikkona:
Nyt on saatu kaikki pinnistykset hoidettua ja on aika minun erittäin anasaitun viikon loman. Tänään illalla starttaa vene kohti Suomen vesiä ja lähdemme viikoksi kiertelemään pitkinpoikin. Vietän tämän päivän vielä palleroiseni kanssa ja sitten alkaa totaallinen rentoutus / päännollaus loma. IHANAA!
lähde: http://martina.seiska.fi/2011/07/pitka-kuuma-kesa-ja-red-ligt-on-musavi…
Oikeesti. Kuka av-mammakaan voi puolustaa tuollaista näkemystä "todellisesta rentoutuksesta", vaikka TAAPERO olisi isällään tai tutula hoitajalla...
Onhan tuo todella hyvännäköinen. Itse asiassa näin naisen muutama viikko sitten, kun oli tulossa meidän cityyn keikalle. Oli aivan järisyttävän hyvännäköinen muija. Päät kääntyili ja kyllä ainakin mä oli kateellinen.
Ehkä M ei ole mikään ruudinkeksijä mut miksi valehdella itselleen? Hyvännäköinen muija se on.
Ajattelin samaa. Kaunis on! Harmi jos nuori ihminen on joutunut jo leikkauksiin ja piikityksiin. Olisi varmasti kaunis ollut muutenkin.
ja btw se oli will eikä mill.
tatutoitutti mahaansa sen tie on mylly vai mikä se käännösvirhe oli:)