Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Terveisiä Martina Aitolehdelle:

Vierailija
14.07.2011 |

Pliis, hyvä ihminen!

Lopeta noi kamalat käsi otsella/käsi pään päällä/käsi naamalla poseeraukset.

http://www.seiska.fi/bikinibeibet/_a199172/martina+aitolehti+on+tulikuu…

Ne on niin ysäriä suoraan jostain fäshöntiimin missimallikoulutuksesta.

PS valitse jatkossa toinen plastiikkakirurgi piikittämään täytteitä naamaasi kuin Hannele Laurilla. Näytätte jo melkein identtisiltä kaksosilta, mikä on kehu sinua kaksi kertaa vanhemmalle Hannelelle.. mutta sinulle ehkä ei. Tai, mistäpä minä kauneusihanteestasi tiedän.

Kommentit (78)

Vierailija
21/78 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saatte marttiinasta ruman.

Ilme on kuvissa ehkä aina sama mutta ei toi mikään ruma ole.

Voisko joku kertoo, että millä kirurgilla se käy.

Vierailija
22/78 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat lähinnä säälittäviä. He käyttävät paljon aikaa ja energiaa toisten ihmisten elämän kyttäykseen. Sen saman ajan he voisivat käyttää hyödyksi tavoitellakseen sitä samaa mitä kateuden kohteellansa jo on. Mutta he eivät uskalla. Pelkäävät kai epäonnistumista. Ja sitä mitä muut sanoisivat.

Vielä säälittävämpää on henkilö, joka ei edes tunnista kateuttaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/78 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...että tee itte paremmin! :D

Vierailija
24/78 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on varaa arvostella.Ja noi asennot on tod.näk. joku kuvaaja sanellu.

Laitapa oma kuvas niin katotaan minkä näköinen kotka siel huutelee.

...joo, itseasiassa olen tosi kaunis, mutta en julkisuuden henkilö, enkä siksi myöskään halua kuviani netissä levitellä ;)

Kylläpä täällä nyt taitaa olla se Martina itse itseään puolustelemassa, joten ehkäpä sitten sinuttelen:

Minähän en periaatteessa sanonut että olet ruma rakas Martina, olet vain muuttunut tässä vuosien varrella aika teennäiseksi. Ihan kuin sinulla ei olisi omaa persoonaa ollenkaan. Ja poseerauksesi ovat surkeita. Ei kukaan kuvaaja voi pakottaa sinua olemaan typerissä poseerauksissa jos keksit itse parempia. Pop-tähden ja mallin ammattiin kuuluu opiskella omia vahvuuksia ja niiden esiin tuomista, päivitä siis ruumiinkielesi tälle vuosituhannelle.

Olen itseasiassa nähnyt sinut vuosia sitten usein, ja hyvin läheltäkin ;) Mielestäni olet pilannut kasvojasi liialla botoxilla ja täytteillä. Niistä on kadonnut aito herkkyys kokonaan. Olet muuttunut vähän samanlaiseksi tehdyksi karikatyyriksi kuin se octomom, joka matki Angelina Jolieta. Sun esikuvat ovat ilmeisesti Jolie, Megan Fox ja Katy Perry, mutta kuka oli Martina?

Vierailija
25/78 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinpä!

Vierailija
26/78 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään laita kuvaani. Minusta on paljon hauskempaa seurata tilanteita ja ihmisiä Helsingin pienissä piireissä.

Vierailija
27/78 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...joo, itseasiassa olen tosi kaunis, mutta en julkisuuden henkilö, enkä siksi myöskään halua kuviani netissä levitellä ;)

Kylläpä täällä nyt taitaa olla se Martina itse itseään puolustelemassa, joten ehkäpä sitten sinuttelen:

Minähän en periaatteessa sanonut että olet ruma rakas Martina, olet vain muuttunut tässä vuosien varrella aika teennäiseksi. Ihan kuin sinulla ei olisi omaa persoonaa ollenkaan. Ja poseerauksesi ovat surkeita. Ei kukaan kuvaaja voi pakottaa sinua olemaan typerissä poseerauksissa jos keksit itse parempia. Pop-tähden ja mallin ammattiin kuuluu opiskella omia vahvuuksia ja niiden esiin tuomista, päivitä siis ruumiinkielesi tälle vuosituhannelle.

Olen itseasiassa nähnyt sinut vuosia sitten usein, ja hyvin läheltäkin ;) Mielestäni olet pilannut kasvojasi liialla botoxilla ja täytteillä. Niistä on kadonnut aito herkkyys kokonaan. Olet muuttunut vähän samanlaiseksi tehdyksi karikatyyriksi kuin se octomom, joka matki Angelina Jolieta. Sun esikuvat ovat ilmeisesti Jolie, Megan Fox ja Katy Perry, mutta kuka oli Martina?

Olet siis joku joka TUNTEE Marttiinan ja haukkuu nyt täällä netissä. Muuten en jaksaisi edes noin pitkiä sepustuksia kirjoitta jostakusta julkisuuden henkilöstä.

Ikävää että olet Marttiinalle noin kade. Mut sullehan se vain on ikävää. Ei varmasti Marttiinalle.

Vierailija
28/78 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis joku joka TUNTEE Marttiinan ja haukkuu nyt täällä netissä. Muuten en jaksaisi edes noin pitkiä sepustuksia kirjoitta jostakusta julkisuuden henkilöstä.

Ikävää että olet Marttiinalle noin kade. Mut sullehan se vain on ikävää. Ei varmasti Marttiinalle.

pitkiä sepustuksia

Vierailija
29/78 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelen jos Martina tosiaan vaivautuu av:ta lukemaan, mutta: mulle tuli noista kuvista sellainen mielleyhtymä et M:lla ollut kauhea päänsärky:D Ja tosiaan, miksi AINA sama ilme? Ei siitä kauneudesta tuolla "nukke-ilmeellä" ota selvää onko vai eikö:)

Vierailija
30/78 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kaunis hymy. hymyä kuviin siis :)

Vierailija
31/78 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on Anne-Mari Berg? Hänhän ei ole ENÄÄ julkisuudessa vai miten se oli?

Vierailija
32/78 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun naama liikkuu yhä, enkä yritä matkia ihailemiani julkkiksia. Aika väsynyt jo tuo kateus-kortti. Ei ole aina kateudesta kyse jos joku näkee jossakin kritisoitavaa.

Hassua miten kärkkäästi joku "random av-mamma" puolustaa Martinaa, eipä vissiin ole ihan Martina itse? Tais kolahtaa... auts auts auts!

Vierailija
33/78 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja itse olen aina tykännyt siitä, että joku osaa ja uskaltaa olla oma itsensä. Ei varmasti teeskentele ja räväyttää jos haluaa...haaveissa olisi joskus olla yhtä energinen ja hyväkroppainen kuin Martina itse!

T: kohta 40.v. kotiäiti

Vierailija
34/78 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä olen perustellut miksi en pidä martinan poseerauksista ja nykyisestä lookista. Martina OLI joskus ihan nätti tyttö, eipä siinä mitään.

AMB-tapauksesta voisin sanoa kyllä vähintään yhtä kriittisiä kommentteja kuin Martinasta, joten syteen meni se arvaus. ;)

Vierailija
35/78 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

luonnonkauneus ilman täytehuulia mutta ei taida itse olla samaa mieltä...

Vierailija
36/78 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut noi sen kumihuulet on jotain aivan järkyttävää!! Ja siksi sen hymy on kaikkee muuta ku kaunis! Ai hellanlettas ku meni kylmät väreet ku katsoin Pitkää Kuumaa Kesää jossa tuo "lauloi". Kyllä oli niin epävireistä ja noloa se sen käsien heiluttelu, että kylmät väreet meni itellä kun sitä kuunteli. Enkä TODELLAKAAN ole sille muijalle kateellinen, päinvastoin.

Vierailija
37/78 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

luonnonkauneus ilman täytehuulia mutta ei taida itse olla samaa mieltä...

Mutta se vaatisi myös sisäistä kauneutta, mitä hänellä ei taida olla?

Vierailija
38/78 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä olen perustellut miksi en pidä martinan poseerauksista ja nykyisestä lookista. Martina OLI joskus ihan nätti tyttö, eipä siinä mitään.

AMB-tapauksesta voisin sanoa kyllä vähintään yhtä kriittisiä kommentteja kuin Martinasta, joten syteen meni se arvaus. ;)

Ehkä nää Marttinan puolustajat on itse Marttinan näköisiä....hm...

Mut kiva että sä oot kaunis kotka.Kuvaa odotellessa.

Vierailija
39/78 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä nää Marttinan puolustajat on itse Marttinan näköisiä....hm...

Mut kiva että sä oot kaunis kotka.Kuvaa odotellessa.

Osaakohan Stefu kirjoittaa? :D

Vierailija
40/78 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on varaa arvostella.Ja noi asennot on tod.näk. joku kuvaaja sanellu. Laitapa oma kuvas niin katotaan minkä näköinen kotka siel huutelee.

...joo, itseasiassa olen tosi kaunis, mutta en julkisuuden henkilö, enkä siksi myöskään halua kuviani netissä levitellä ;) Kylläpä täällä nyt taitaa olla se Martina itse itseään puolustelemassa, joten ehkäpä sitten sinuttelen: Minähän en periaatteessa sanonut että olet ruma rakas Martina, olet vain muuttunut tässä vuosien varrella aika teennäiseksi. Ihan kuin sinulla ei olisi omaa persoonaa ollenkaan. Ja poseerauksesi ovat surkeita. Ei kukaan kuvaaja voi pakottaa sinua olemaan typerissä poseerauksissa jos keksit itse parempia. Pop-tähden ja mallin ammattiin kuuluu opiskella omia vahvuuksia ja niiden esiin tuomista, päivitä siis ruumiinkielesi tälle vuosituhannelle. Olen itseasiassa nähnyt sinut vuosia sitten usein, ja hyvin läheltäkin ;) Mielestäni olet pilannut kasvojasi liialla botoxilla ja täytteillä. Niistä on kadonnut aito herkkyys kokonaan. Olet muuttunut vähän samanlaiseksi tehdyksi karikatyyriksi kuin se octomom, joka matki Angelina Jolieta. Sun esikuvat ovat ilmeisesti Jolie, Megan Fox ja Katy Perry, mutta kuka oli Martina?

Olet siis joku joka TUNTEE Marttiinan ja haukkuu nyt täällä netissä. Muuten en jaksaisi edes noin pitkiä sepustuksia kirjoitta jostakusta julkisuuden henkilöstä. Ikävää että olet Marttiinalle noin kade. Mut sullehan se vain on ikävää. Ei varmasti Marttiinalle.

Mun naama liikkuu yhä, enkä yritä matkia ihailemiani julkkiksia. Aika väsynyt jo tuo kateus-kortti. Ei ole aina kateudesta kyse jos joku näkee jossakin kritisoitavaa. Hassua miten kärkkäästi joku "random av-mamma" puolustaa Martinaa, eipä vissiin ole ihan Martina itse? Tais kolahtaa... auts auts auts!

Mikä sulla on hätänä? Jos samalla sykkeellä suuntaisit energiasi johonkin positiiviseen, toisten haukkumisen, vähättelyn ja anonyyminä selän takana naureskelun sijaan, niin sulla itselläsi saattaisi olla aika paljonkin mukavampi olo.