Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaulus vai huppu parempi 1-vuotiaan neuletakissa?

Vierailija
13.07.2011 |

Kummitytölle neulon lahjaa, mutta en tiedä kumpi olisi toimivampi. Neule on villalangasta ja tarkoitettu kevyeen ulko- kauppa yms käyttöön sellaisenaan tai sitten jonkun erillisen takin alle. Mielipiteitä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pötköttelijälle kaulus.

Vierailija
2/9 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään paljon hupullisista, jotka toimivat ihan takkina. JOs tarkoitus käyttää toisen takin alla, on huppu hankala. Mutta tässä esim. esimerkki kivasta hupullisesta:



http://mekkotehdas.blogspot.com/



Myös Ananan blogista ihan itte osiosta löytyy kivoja hupullisia esimerkkejä http://a-nanan.blogspot.com/search/label/ihan%20itte

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä tekele pääntietä vaille jo valmis... Tyttö kävelee kyllä, mutta matkustavat paljon autolla, onkohan huppu siinä istuimessa hankala? Toisaalta mietin, et huopun kanssa ei tarttis aina olla väreihin sopivaa (tms) hattua mukana vaan voisi tarvittaessa käyttää sitä huppua jos vilu yllättää.



Ap

Vierailija
4/9 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huppu on turvaistuimessa vähän hankala ja toisen takin alla samoin.

Vierailija
5/9 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta käytännössä jos vähänkin sisävaate/muiden alle laitettava, niin huputon parempi. Meillä monta hupullista jäänyt vähäiselle käytölle.



Esteettisesti pidän kuitenkin enemmän hupuista, siksi niitä kai on...

Vierailija
6/9 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapsella oli vauvana tosi lyhyt kaula - siis käytännössä ei kaulaa ollenkaan. Näytti pitemmältä vasta n. 1,5 vuoden iässä.



Kaikkein epäkäytännöllisimpiä oli pitkät "poolokaulukset" tai muuten korkeat kaulukset, jotka tuli siis puoleen väliin naamaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on minusta kaulus kauniimpi. Huppu jää helposti köntiksi niskaan ja pahimmillaan pesujen jälkeen roikkuu rumasti lytyssä selässä.

Vierailija
8/9 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

takin päälle vai alle, päähän vai ei, mikä hattu on päässä jne. Huppu voi myös painaa selkää rattaissa lepäillessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tykkää yhtään pikkulasten hupullisista takeista. Huppu vaan tiellä, ja kaula jää paljaaksi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi