kummassa kasvattaisit lapsesi
Maalla,jossa ei naapureita heti vieressä.
Oma piha josta löytyy kaikki tarpeellinen liukumäestä hiekkikseen ym muihin virityksiin.
Kauppaan olisi 7 kilometrin matka.
Vai
Lähiössä jossa naapurit on seinän takana. Lapsella leikki piha kerrostalojen välissä ja saat käydä aina tarkastamassa hiekkalaatikon kunnon ennen kun päästät lapsesi sinne leikkimään.
Kauppa tietenkin vieressa ja kaikki palvelut
Kumman valitset?
Kommentit (6)
Mä asun nyt maalaiskunnan keskustassa ja olen alkanut kaipaamaan ihan täysin maalle. Nyt on jo 2 autoa ja vaikka lapset ovat isompiakin, niin ei mulle heidän kuljetuksensa vaivaa tuottaisi ja kouluun pääsisivät taksilla. Maalla on kuitenkin ihan eri olotila kuin kaupungissa ja lastenkin helpompi keksejä leikkejä.
Valitsisin ensimmäisen jos olisi noista kahdesta pakko valita. Mieluiten tietysti omakotitalo tai rauhallinen ja siisti rivarialue lähiössä.
Tulisin itse HULLUKSI jossain maalla eikä kyllä meidän lapsetkaan kestäisi elämää ilman kavereita ja harrastuksia (joihin voi itse mennä tuosta vain).
Ensinnäkin, ei naapureita (taivas mulle =D). Toisekseen, meillä on jo seittemän kilsaa kauppaan vaikka ei maalla asutakaan.
enkä muuhun vaihtaisi.
Omassa pihassa ei kyllä ole kaiken maailman virityksiä mutta hyvinpä nuo lapset viihtyvät ilmankin.
Hiekkalaatikkoa ei ole tarvinnut tarkastaa.