Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksihän kaverini on alkanut värittää raskausjuttujaan nyt lapsen ollessa jo 3-vuotias?

Vierailija
03.07.2011 |

Eli siis selittää jollekulle vieraammalle raskaudestaan tai synnytyksestään sellaisia asioita joita ei tapahtunut.

Tai ainakaan ei mulle ole kertonut silloin eikä myöhemminkään (tai että olisin itse huomannut) esim. raskauspahoinvoinnistaan (jonka nykyään kertoo olleen ihan hirvittävää vaikka todellsuudessa eli ihan normaalisti).

Olimme hyvin paljon, oikeastaan päivittäin, tekemisissä tuolloin joten tiedän kyllä mitä tapahtui ja mitä ei. Eli siitä ei ole kiinni että olisi minulta alunperin salaillut jotain tai jättänyt kertomatta. Mun mielestä esim. raskauspahoinvointia ei voi olla huomaamatta jos toinen on muka ollut kuoleman kielissä...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaveristasi, mutta mun yksi ystävä on kertonut vaikeista synnytyksistään (2 kpl) vasta lasten ollesa lähes vuoden ikäisiä. Ollaan aika läheisiä, mutta hän ei pystynyt puhumaan niistä heti, koska otti niin koville.

Vierailija
2/3 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa kertoa synnytyksensä alkaneen vesien menolla, vaikka oikasti alkoi supistuksilla jne. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaveristasi, mutta mun yksi ystävä on kertonut vaikeista synnytyksistään (2 kpl) vasta lasten ollesa lähes vuoden ikäisiä. Ollaan aika läheisiä, mutta hän ei pystynyt puhumaan niistä heti, koska otti niin koville.

mutta kun tuo kaveri kääntää asiat ihan toisin päin. Ja on muuten näyttänyt mulle kaikki neuvolakortit, synnytyskertomukset jne ihan kysymättä silloin kun asia oli ajankohtainen. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän