MTV on pilannut mm fudiskokemuksen, kaikki kanavalla on surkeaa
Virkkusen selostus, tuollaista muminaa ja lässyttämistä ei pysty kuuntelemaan. Tolkuton määrä mainoksia, sekä suurin osa niinkutsuista asiantuntijuudesta on pelkkää kliseistä lässyttämistä, koskee miehiä. Huvittaa kuinka tuo keskinkertainen hupiukkojen armeija on nostettu johonkin jalustalle.
Ei Suomessa ainakaan mainospuolella osata tehdä ammattimaista ohjelmaa, Suomessa taso on niin ala-arvoista, että kaikenmaailman höpömiehet ovat mukamas priimaa.
Kommentit (24)
Itse olen alkanut tykkäämään Virkkusesta, vaikka ennen hän oli myös oma inhokki. Muiden selostus on pelkkää tylsää muminaa, Virkkusella sentään on jotain tunnetta pelissä.
MTV on parempi. Kaikki selostajat ovat ihan ok molemmilla kanavilla, mutta en kestä sitä ylen naiskommentaattoria.
Studion naiset on kyllä niin turhia. Näkee että elämä on ollut meikkaamista eikä asiantuntemusta pelistä löydy tai sitten eivät osaa sitä tuoda esille. Pelkkiä latteuksia ja itsestäänselvyyksiä toistelevat.
Ihan vaan sivusta kyselen: meillä footballia sanotaan futikseksi. Mistä tulee lyhennys fudis?
Vierailija kirjoitti:
Ihan vaan sivusta kyselen: meillä footballia sanotaan futikseksi. Mistä tulee lyhennys fudis?
Se tulee ruokapallosta eli foodball
Ei o mikään pakko kattoa kun lapsen tasolle jääneet potkii palloa.
Laita äänet pois ja selosta itse itsellesi koko ottelu, niin saat taatusti oman mielen mukaisen selostuksen tai jos et saa, niin tiedät ketä haukkua.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen alkanut tykkäämään Virkkusesta, vaikka ennen hän oli myös oma inhokki. Muiden selostus on pelkkää tylsää muminaa, Virkkusella sentään on jotain tunnetta pelissä.
No, ei todellakaan. Omituinen huutaja, potkupallon selostus ei ole mikään huutokauppa. 😒
Vierailija kirjoitti:
Tuntee lajin ja muutenkin hyvä, mutta se ääntäminen sitä ei pysty. A lastaan ä ja o lausutaan ö.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin minä olen kuullut paljon myös tuota fudistermiä täällä stadissa. Maaseudulla jossa ei osata sanoa kirjaimia d ja f niin kyseessä on kai vutis.
Kaikki kommentaattorit lukuunottamatta Koskelaa ja Miettistä ovat surkeita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntee lajin ja muutenkin hyvä, mutta se ääntäminen sitä ei pysty. A lastaan ä ja o lausutaan ö.
Ja konsonantit usein lähes kaksinnettuina
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin minä olen kuullut paljon myös tuota fudistermiä täällä stadissa. Maaseudulla jossa ei osata sanoa kirjaimia d ja f niin kyseessä on kai vutis.
Tsadissa pelataan ruokapalloa ja maaseudulla jalkapalloa.
Suomalaiset surkeita jalkapallossa muutenkin.
Futista tärkeämpää on näyttää muunsukupuolisen nousiaisen naamaa 20 minuutin välein katkoilla.
Olisivat vaan pitäneet ne kanavat pimeänä.
Formulapersujen ja lätkäjätkien suosikkikanava
Keravalaisen kirjoittaa ja sanoo fudis. Todella noloa.
Kanavan kaikki tarjonta on ollut surkeaa ainakin 15 vuotta.
Kaikista ärsyttävin on aina Moin mainos. Vuosikaudet ollut jo se sama vinkuminen joka käy korviin ja etsii säädintä että saisi äänet pois.