Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko saanut jossain aivan järkyttävän huonoa palvelua?

Vierailija
12.07.2011 |

millainen tapaus?

Kommentit (673)

Vierailija
641/673 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kolmannessa koronarokotuksessa ja olin netissä ajanvarauksen yhteydessä tilannut itselleni Modernaa Pfizerin sijaan. Odottelin rokotuspisteen oven ulkopuolella ja sieltä alkoi kuulua jotain ihme möykkää. Ajattelin, että joku hankala asiakas tms. Kun ovi sitten avautui, siellä olikin vain kaksi hoitajatanttaa, joista kummallakkin naama norsunveellä. Siinä sitten kerroin sotuni ym. ja totesin, että Modernaahan sitä pitäisi nyt tulla. Toinen tantoista sanoo penseästi: meillä oli kyllä yks Pfizer tuossa jo avattu... (minuutin hiljaisuus)... mutta sinulla on oikeus saada sitä (liekö aiempi huuto johtunut siitä, että avasivat väärän pullon). Sitten sanoin tietokoneella naputelleelle toiselle hoitajalle, että tilasin Modernaa ja tämä sanoo vain, että tjoo, oikeassa olet. Avasivat sitten asiakseen uuden pullon (meni ehkä pari hikistä minsaa). Mitä hittoa se on heiltä pois, vaikka jotain rokotetta menisikin hukkaan? Ei se ainakaan asiakkaan vika ole.

Vierailija
642/673 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

TE-toimisto, Kela ja sossu ovat tässä kaikkein pahimmat. Saamani kohtelu on ollut niin järkyttävää, että on aiheuttanut pysyvät traumat. Apua en kuitenkaan ole saanut. Vuosien kuluessa mikään ei ole muuttunut, vaan pahemmaksi on vain mennyt. Jos olisin rikas niin en olisi noiden kanssa missään tekemisissä. Valitettavasti köyhänä työttömänä noiden kanssa on pakko asioida.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/673 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

S-ketjujen ravintolat, joissa ruokaa joutuu odottamaan jopa tunnin tai kauemmin. Säästetään henkilökunnalla. Tästä syystä välttelen näitä ravintoloita kuin ruttoa. Onneksi on monia muita joista valita!

Monissa kyseisissä ja muissakin rafloissa ruoan tuloa viivytetään myös tahallaan siksi, että asiakkaat joisivat ruokaa odotellessaan enemmän. Jos ottaa alkuun oluen, tasan tarkkaan tullaan kysymään haluatteko lisää ennen kuin ruoka saapuu. Itseä ehkä kuitenkin ärsyttää eniten se, ettei laskua voida toimittaa heti syönnin jälkeen. Toki sitä voi käydä itsekin kysymässä, mutta joskus ihmetyttää mitä tarjoilijat siellä edes tekevät, kun 10 asiakasta odottaa laskua yhtäaikaa.

Vierailija
644/673 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TE-toimisto, Kela ja sossu ovat tässä kaikkein pahimmat. Saamani kohtelu on ollut niin järkyttävää, että on aiheuttanut pysyvät traumat. Apua en kuitenkaan ole saanut. Vuosien kuluessa mikään ei ole muuttunut, vaan pahemmaksi on vain mennyt. Jos olisin rikas niin en olisi noiden kanssa missään tekemisissä. Valitettavasti köyhänä työttömänä noiden kanssa on pakko asioida.

Noissa lafkoissa suurin osa on työllistettyjä, joilla ei todellakaan ole mitään koulutusta hommaan. TE-toimistossa tiedän olleen tyyppejä töissä mm. muusikon papereilla. Ei siis ihme, ettei osata palvella, kun mitään koulutusta tai tietoa asioista ei ole.

Vierailija
645/673 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keski-ikäiset asiakkaat ovat todistetusti hankalin asiakasryhmä

Keski-ikäiset asiakkaat

- Valittavat eniten

- Yrittävät vaativat kaikki-mulle-nyt-heti palvelua koska luulevat olevansa ainoita tai tärkeimpiä asiakkaita. "Minun asiani on tärkein ja kiireellisin"

- Tulevat usein palvelutilanteeseen jo valmiiksi negatiivisella asenteella

- Puhuvat alentavasti

- Ovat yllättävän avuttomia

- Heittäytyvät pikkulapseksi melko helposti

Sama ilmiö toistuu firmassa kuin firmassa

Miten ne aina voi olla ne keski-ikäiset, missä iässä ihminen muuttuu? Ja ne entiset keski-ikäiset, nykyiset vanhukset, ei ole enää hankalia vanhemmiten? Olen 46 enkä ole ikinä käyttäytynyt noin enkä tule käyttäytymään enkä ole myöskään avuton. Paremminkin olen itsepalvelumyymälöihin tottunut enkä useinkaan tarvitse edes mitään apua.

Vierailija
646/673 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheessä oli sattunut kuolemantapaus, lähdin sokissa itkua tyrskien kohti sairaalaa ja kävin matkalla ostamassa Ärrältä tupakka-askin vaikka olin ollut vuoden polttamatta. Sillä hetkellä vain tarvitsin tupakkaa. Pyysin askin ja  vilautin korttia maksupäätteelle, heiluttelin korttia siinä hetken kunnes myyjä ärähti "sun pitää näppäillä pin!" Olin silmät itkusta  sokeina ja sopersin "sori, menetin juuri läheisen". Myyjän vastaus " LAITA. SE. PIN . SIIHEN". todella kyllästyneellä ja vihaisella äänellä. Ei tippaakaan ymmärtämystä.

Vierailija
647/673 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkologian polilla, kun siinä itkeskelin ja puhuin peloistani, lääkäri sanoi, että eihän sitä koskaan tiedä, kellä syöpä on sisuskaluissa. Hänenkin isä kuoli syöpään.

Lohdutti tosii paljon. Toivomus: älä sano syöpää sairastavalle, että sejasekin kuoli syöpään. Kyllä se ihan itsellä on tiedossa, sitä vaan ei halua kuulla.

Vierailija
648/673 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halosella, olin juhlavaatteita ostamassa ja löysikin sopivan ( josta kiitos ei kuulu myyjille koska kukaan ei missään vaiheessa tullut kysymään tarvitsenko apua, tai mitään,eivät edes tervehtineet) ja kun menin kassalle sain seisoa siinä ostosteni kanssa pitkään, 15-20minuuttia, myyjä juorusi asiakkaan kanssa, ilmeisesti tuttunsa siltä se näytti, ja toinen hypisteli vaatteita telineessä, molemmat välillä vilkaisivat mua kassalla, mutta kumpikaan ei tullut palvelemaan. Sitten joku vanhempi rouva meni kysymään myyjältä jotai ja myyjä etsi sille sopivan rievun ja otti sen maksamaan kassalle toiselle puolen missä itse seisoin ja vasta sitten raahusti mun luo ja mitään sanomatta alkoi poistella hälyttimiä vaatteista...

Olisi niin tehnyt mieli sanoa että pidä riepusi, menen muualle, mutta olin käynyt jo muualla ja häihin oli ostettava sopivat vaatteet, oli jo paniikki päällä kun mistään ei ollut löytynyt sopivaa. Palautetta laitoin, mutta en saanut siihen koskaan vastausta.

Vierailija
649/673 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kaupungissa tokmannilla tuntuu olevan niin kyllästynyttä porukkaa töissä, suu mutrussa ollaan ja tiuskitaan asiakkaille. Koskaan ei hyvää palvelua saa. Ei hymyä ei mitään.

Vierailija
650/673 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisen Neuvostoliiton alueella kohdellaan usein asiakkaita, kuin jonkunlaista pohjasakkaa, joka ei suinkaan maksa yleisönpalvelijan palkkaa, vaan jota ihan armosta palvellaan. Ei innosta matkailuun alueella.

Vierailija
651/673 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ateneumissa. Olin menossa näyttelyyn ja näyttelyyn tulijoiden jonoa tarkkaileva työntekijä nöyryytti minua tivaamalla lippua useaan otteeseen.

Vierailija
652/673 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin säädättämään silmälasejani yhteen silmälasiliikkeeseen. Siellä oli vastassa joku myymäläpäällikkö, joka otti silmälasini saman tien käteensä ja väänti niitä siinä mun edessä ja sanoi "siinä". Ei kysynyt, että miten pitäisi säätää, lämmittänyt tai mitään. Olin niin ihmeissäni, että lähdin pois.

Vierailija
653/673 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä kaupungissa tokmannilla tuntuu olevan niin kyllästynyttä porukkaa töissä, suu mutrussa ollaan ja tiuskitaan asiakkaille. Koskaan ei hyvää palvelua saa. Ei hymyä ei mitään.

Varmaan ihan työpaikkakohtaista. Täällä Helsingissä on hyvä palvelu juurikin Tokmannilla, mitä olen ihmetellyt, kun se on "halpakauppa". Tosin Saiturin pörssissä on sama juttu. Aina saa apua, kun pyytää.

Eikun kerran oli tokmannilla joku nainen, joka väitti, ettei heillä ole tarjoushyllyä myynnissä lainkaan, vaikka oma varastotilanteensa netissä näytti, että hyllyjä on. Hän ei suostunut tarkistamaan hyllyä heidän systeemeistään, vaan tahtoi, että minä kaivan sen tiedon hänelle minun puhelimestani. Jätin sitten ostamatta, niin kävipä mäihä, kun luin myöhemmin halvan hyllyn surkeasta laadusta ja miten sitä ei saa edes kasaan, kun muoviosat eivät sovi yhteen...

Vierailija
654/673 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama tuntuu olevan joka tokmannilla, paikkakunnasta riippumatta. Omakohtainen kokemus.

Vierailija
655/673 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keski-ikäiset asiakkaat

- Valittavat eniten

- Yrittävät vaativat kaikki-mulle-nyt-heti palvelua koska luulevat olevansa ainoita tai tärkeimpiä asiakkaita. "Minun asiani on tärkein ja kiireellisin"

- Puhuvat alentavasti

WORD 🤌🤌

Vierailija
656/673 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin vertaillut pesukoneiden hintoja ja tehnyt arvioita sähkönkulutuksen ym. suhteen (annettujen tietojen perusteella). Koppava, nuori miesmyyjä torppasi kaikki tietoni ja yritti myydä liian kallista konetta, joka oli todellinen sähkösyöppö kaiken lisäksi. Kun sain suuni auki, kysyin että eikö ilmoitettu "x kwh" näy sähkölaskussa aika tuntuvasti..? Myyjä tuhahti että joo, varmaan euron edestä...mikä ei voinut pitää paikkaansa, tai sitten koneella pestiin pyykkiä kerran kahdessa kuukaudessa. Uskomatonta.

Muutaman kerran olen mennyt takaisin "laadun tarkistamisen" vuoksi, mutta aina sama juttu: nainen saa ylimielistä palvelua, miehiä suorastaan bongataan kassaltakin palveltaviksi. Yritetään myydä liian kallista ja sellaista, mitä en tarvitse.

Sen sijaan paikkakuntamme Hirvox antoi niin hyvää palvelua ja tietoutta, että ostimmekin sieltä kaikki kodinkoneet uusiksi :).

Kodinkonekauppiaat on välillä melkoisia sanaseppoja. Ulkoa on opeteltu pitkät litaniat, mutta jos jotain kysyy, ei myyjällä olekaan mitään tietoa. Tästä on jo aikaa, mutta mentiin ostamaan uutta pyykkikonetta. Parikuinen vauva nukkui vaunuissa mukana.

Kysyin sitten kauanko 60 asteen pesuohjelma kestää? "Ei nykyään tarvitse pestä kuin matalilla lämpötiloilla pikaohjelmalla. Ne on niin tehokkaita nää koneet ja pesuaineet nykyään." En muista tuliko kauppoja.

Vierailija
657/673 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keski-ikäiset asiakkaat

- Valittavat eniten

- Puhuvat alentavasti

WORD 🤌🤌

Jep. Yleensä ainoat, jotka Suomessa palvelua osaavat vaatia. Nuorempia ei palvella ja vanhuksille myydään surutta sutta ja eilisen sekundaa.

T. Keski-ikäinen nainen

Vierailija
658/673 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palvelusta ei kyse. Mutta huonoa kohtelua, Raision kunta kaikkinensa!

Vierailija
659/673 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mikähän siinäkin, että kun vaatii palvelua, siis sellaista josta on maksanut, niin on heti ikävä keski-ikäinen akka, oikea Karen. Pitäisi vaan nöyrästi ottaa vastaan paska palvelu ettei vaan ole hankala asiakas.

Vierailija
660/673 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä - eduskunta, hallitus, kaikki poliittiset puolueet... järkyttävän huono palvelu näillä - Suomi on katastrofaalisen huonossa tilanteessa ja saamme valtavan huonoa palvelua edellä mainituilta... esimerkiksi kaikki valtavat katteiden nostot mitä suuryritykset tekevät ja ihmiset köyhtyvät - ei ole tarkoitustakaan puuttua näihin... 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä