Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko saanut jossain aivan järkyttävän huonoa palvelua?

Vierailija
12.07.2011 |

millainen tapaus?

Kommentit (673)

Vierailija
501/673 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upitellaan

Vierailija
502/673 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finnairilta surkeaa asiakaspalvelua:

Finnairia tähän asti ensisijaisena lentoyhtiönä käyttäneenä, voin todeta että viimeinen kokemukseni lentoyhtiönne asiakkaana oli todellinen asiakaspalvelukatastrofi ja tästä eteenpäin tulen käyttämään palveluitanne ainoastaan äärimmäisen pakon edessä. Tilasin Finnairin www-sivuilta lennot työmatkaani varten Miamiin. Paluumatkalla yhteistyökumppaninne lento (AA 56) lähti kolmisen tuntia myöhässä Miamista, jonka saurauksena en ehtinyt jatkolennolle (BA 794). Minulla oli myös kolmas jatkolento (AY 225), ja oli selvää että en ehtisi myöskään tälle lennolle. Palvelu minulle osoitetulla tiskillä oli ala-arvoista. Minua siirrettiin AA:n ja BA:n tiskien välissä kolmeen kertaan ennen kuin lentoni saatiin uudelleenreititettyä, joka kerralla jouduin seisomaan useamman kymmenen minuuttia jonossa. Seuraavalle välille oli tarjolla kolme lentoa 16:05, 18:05 ja 18:15. Minulla oli myös kolmas jatkolento, ja oli selvää etten tulisi enää ehtimään tähän. Lisäksi kolmas jatkolento reititettiin seuraavan vuorokauden puolelle (AY223), mikä tarkoitti sitä että näillä lennoilla saapumisaikani määränpäähän olisi ollut 22 h myöhemmin alkuperäistä (AY225). Tiskillä sanottiin että ainoastaan 18:15 lennolla olisi tilaa. Kyselin tilaa klo 16:05 lennolta business -luokasta ja tilaa oli. Tarjouduin jopa korottamaan matkustusluokan omaan piikkiini jotta pääsisin mahdollisimman pian kohteeseen. Minulle kuitenkin sanottiin että se ei ole mahdollista, soitin myös Suomen asiakaspalveluun tämän asian tiimoilta, eivätkä he pystyneet myöskään auttamaan asiassa. Lopulta yritin suoraan portilta LHR-HKI -lennolle klo 16:05 ja BA:n henkilökunta teki kaikkensa saadakseen minut lennolle, siinä kuitenkaan ajoissa onnistumatta. Heidän mukaansa Finnairin olisi pitänyt tehdä tämä siirto. Tämän jälkeen olin uudelleen yhteydessä sekä transfer -tiskiin, että Suomen asiakaspalveluun. Molemmista minulle vahvistettiin että majoitus 15h odotusajalle, matkat majoitukseen sekä mahdollisten jatkoyhteyksien osalta minua autetaan transfer-tiskillä Helsingissä ja jos siellä ei olisi ketään, ainakin puhelinpalvelu voisi auttaa. BA798 -lennon laskeuduttua Helsinkiin, menin ensin BA:n tiskille keskustelemaan vaihtoehdoista. Nainen tiskillä kysyi, oliko minulla ollut useampi lento ja mikä lento oli myöhässä. Koska myöhästynyt lento oli Finnairin yhteistyökumppanin BA -tiskin, nainen sanoi että ei voi auttaa minua asiassa. Siirryin Finnairin tiskille, koska olin hankkinut lippuni Finnairilta. Selitin tilanteen ja kysyin, olisiko mahdollista päästä esim. taksilla matkan viimeinen osuus 150km, jotta minun ei tarvitsisi odottaa seuraavaan päivään. Finnairin tiskillä lauantaina 4.3.17 klo 23:30 olleet mies- ja naisvirkailija kuitenkin yksiäänisesti totesivat että he eivät ole vastuussa eivätkä voi auttaa. Sanoin että täytyyhän heidän tehdä asialle jotain, sillä Finnairilta olen lennot hankkinut eikä minulla ole mitään valtaa siihen kenen yhteistyökumppaneiden kanssa osa lennoista lennetään. Kysyin myös olettavatko virkailijat todella, että odotan lentokentällä yön yli 15h seuraavaa lentoa. He toistelivat että eivät ole vastuussa eivätkä voi tehdä mitään. Vaadin hieman tiukemmin että he alkavat selvitellä kuka on vastuussa ja järjestellä jatkoa tästä eteenpäin kuntoon (ainakin majoitusta yön yli sekä kuljetusta majoitukseen jos mikään muu ei onnistu). Heidän vastineensa oli, että jos en poistu tiskiltä, he hakevat vartijat poistamaan minut tuloaulasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/673 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli mielestäni täysin asiatonta. Tässä jäi myös toteutumatta 2004 määritelty EY:n asetus 261 Euroopan unionin (EU) lainsäädäntö lentomatkustajien oikeuksista. Muistuttaisin Finnairia että asetus on kaikkia jäsenmaita sitova laki. Finnairin epäkunnioitus lakia kohtaan tässä asiassa tuli todellisena yllätyksenä. Paluulentoni oli aikataulutettu yli 22 tuntia myöhästyväksi ja siitäkään ei olisi mitään takeita epävarman lakkotilanteen vuoksi. Mainittakoon tässä että aiemmat myöhästymiset olivat teknisistä syistä johtuvia. Minulle ei myöskään tarjottu mitään seuraavista, mitä olisi lain mukaan kuulunut minulle tarjota. • Virvokkeita • Ruokailu • Majoitus (jos lento siirtyy seuraavaan päivään) • Kuljetus majoituspaikkaan • Puhelut Myöskään minulle ei kerrottu mahdollisuudesta hakea korvausta, mikä olisi ollut Finnairin juridinen velvollisuus. Tässä kohtaa soitin jälleen myös asiakaspalveluun. Sieltä ei voitu auttaa. Tilanteeni oli siis seuraava: Minusta riippumattomista syistä olin myöhästynyt kaikilta jatkolennoiltani ja olin sen vuoksi Helsingissä, ilman matkalaukkua ja säänmukaista vaatetusta. Sekä Finnairin että BA:n asiakaspalvelu kentällä kieltäytyi auttamasta minua, uhkaili minua vaatiessani apua, eikä myöskään puhelimitse tavoitettava asiakaspalvelu pystynyt tekemään mitään hyväkseni. Finnairin tuloaulassa olevat ”asiakaspalvelijat” myös kieltäytyivät kertomasta nimiään, koska halusin saada nämä tiedot myöhempiä selvityksiä varten. Sanoin että täytyyhän heidän nimensä kertoa ja minua uhattiin toistamiseen vartijoilla. Miespuolinen virkailija tuli tässä kohtaa pois tiskin takaa ja alkoi ohjailla minua takaisin tiskille, minkä koin outona koska he olivat juuri sanoneet vartijan tulevan poistamaan minut. Koin tilanteen hieman uhkaavana ja poistuin tuloaulasta. Soitin vielä asiakaspalveluun, mutta he eivät voineet tehdä mitään. Tässä kohtaa katsoin asiakseni hoitaa lopun matkasta omin toimin. Tämän perusteella voin todeta että Finnairin palveluihin en jatkossa voi enää luottaa. En voi myöskään suositella Finnairia yritykseni muiden työntekijöiden lentomatkoihin enkä todellakaan aio Finnairia käyttää silloin kun itse järjestelen matkoja omasta tai muiden puolesta sekä yritykseni nimissä sekä yksityishenkilönä. Saamani asiakaskokemus on ollut vähintäänkin järkyttävä eikä Finnairin toiminta tässä tapauksessa myöskään täyttänyt lakiin kuuluvia vähimmäisvaatimuksia. Näin vielä retrospektiivisti minulle uudelleenreititetty matkan viimeinen osuus (AY223) oli peruttu, joten en olisi vielä silloinkaan päässyt kohteeseen, jos en olisi ottanut matkajärjestelyjä täysin omiin käsiini.

Vierailija
504/673 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoista palvelua ikinä! 

Vastaus on TELIA. Taloyhtiöllä on laajakaista ja kaapeli tv Telialta.

Aijoin tilata kanavapaketin MIXS televisioon. Sähköistesti ei löydy mitään reittiä, josta voisi lähettää viestin tai tilauksen sähköisesti. Löysin tekstiviesti tilauksen ohjeet. Viestin vastaanotto ei pelannut. Puhelinnumerolla tilaus mahdotonta ruuhkien takia.

Välttäkää ruotsalaista firmaa ne kyykyttävät suomalaisia!

Vierailija
505/673 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hymyilevä, kohtelias ja asiallinen. Silti usein saanut niin surkeaa palvelua ettei tosikaan .

" Miksi ostaa lada, kun voi ajaa  ferrarilla?"  jankkasi purkkaa jauhava miesmyyjä Gigantissa, minulle oli selvää mitä puhelinta menin ostamaan mutta  myyjäpä alkoi esitellä mielestään  parempia malleja!

- Menin ennen tilipäivää Sokokselle meikkiostoksille ja kysyin edullista huulipunaa, vahvasti meikattu vanhempi naismyyjä huiskaisi kädellä ivallinen ilme kasvoillaan että "tuolla päin". Ja jäi vielä oikein kyttäilemään hyllyjen väliin ! Olin yli kolmekymppinen ja tulossa töistä

- "kuule, ei sitä noin lausuta" alkoi kahvilan myyjä opastaa kun olin kahdesti koettanut tilata caffe mochan eikä myyjä ymmärtänyt. Tuli nöyryytetty olo.

Vierailija
506/673 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin menossa torikahvilaan, kysyin olisiko kahviin tarjolla kauramaitoa ja myyjä meni kysymään joltakulta asiasta valittaen samalla kovaan ääneen, miten " täällä on joku muotiallerginen !" Kiehahti niin, että jätin täyteen kaatamani kahvikupin siihen ja menin viereiseen kahvilaan, josta löytyi soijamaitoa ja myyjä jopa esitteli maidottoman leivonnaisen ! 

Vierailija
507/673 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret miesmyyjät suhtautuvat usein ylimielisesti ns. "vanhempiin" naisiin asiakkaina - tai ehkä ylipäätään kaikkiin, jotka eivät halua hankkia viimeisimmän muodin mukaisia kalliita härpäkkeitä. Ilme muuttuu kyllästyneeksi, eikä kysymyksiin jaksettaisi vastata, viesti on: Mene muualle, olet ajastasi jäljessä. Kyllä kai asiakas tietää, esimerkiksi millaisen puhelimen tai television haluaa. Kaupat pitäisi saada syntymään nopeasti, ilman että kerrotaan riittävästi myytävästä tuotteesta. Kyselyjä ei haluta, päätös pitäisi tehdä hetkessä. Ehkä he eivät osaakaan vastata?

Vierailija
508/673 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi olette hiljaa. En ikinä antaisi kenenkään, etenkään asiakaspalvelijan, käyttäytyä noin itseäni kohtaan. Tietenkään aina ei jaksa tai pysty huomauttamaan, mutta kannattaa tosiaan huomauttaa tai näpäyttää takaisin.

Vierailija
509/673 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkkärissä - laittoivat töihin...

510/673 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin taannoin paikallisessa liikkeessä ja ostin tuotetta x yhden kappaleen. Kotona kun aloin tuotetta avaamaan, huomasin että siinä olikin useampi kappale kyseistä tuotetta liimaantunut kiinni toisiinsa. Olivat niin nipussa ettei edes kassalla oltu huomattu. Ei muuta kuin kiikuttamaan ylimääräisiä tuotteita takaisin kauppaan. Menin ensimmäisen vapaan myyjän juttusille, selitin kuinka oli käynyt ja ojensin tuotteet takaisin myyjälle. Vastaus: "jaa, alkoiko omaatuntoa kolkuttaa? " Menin niin hämilleni etten osannut sanoa mitään :D

Vierailija
511/673 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieleen on jääneet pari kertaa kun olen postin kanssa joutunut selvittelään kadonneiden pakettien kohtaloa. Todella tylyä ja välinpitämätöntä kohtelua.

Vierailija
512/673 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Legendaarinen Turun Rakennusvalvonta. Vanhaan hyvään aikaan oli kerran viikossa aika, kun pääsi tapaamaan lupa-arkkitehtejä. Asiakkaille jaettiin saapumisjärjestyksessä numerolappu kouraan. Siinä sitten odoteltiin tunti, pari arkkitehdille pääsyä. Kun tapaamisaika loppui, lähetettiin odotushuoneellinen ihmisiä kotiin. Uusi yritys ensi viikolla! :D

Siihen aikaan kun vielä haettiin itse paketit sataman tullista, oli kokemus kyllä unohtumaton. Usein asiakkaita ei ollut kuin ihan pari ja henkilökuntaa tiskeillä huomattavasti enemmän. Silti vuoronumero vaihtui ihan käsittämättömän harvoin. Pahimmillaan jonotin pitkälti toista tuntia vaikka jonossa edellä oli alle puoli tusinaa ihmistä.

Vierailija
513/673 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aikoinani iäkkään anopin kanssa ostamassa hänelle hametta juhliin, mentiin erään Sokoksen vaateosastolle. Kysyin myyjältä (joka seisoi aivan yksin) kassan takana, onko teillä tummia hameita. Hän huitasi epämääräisesti johonkin suuntaan "tuolla on" Lähdettiin toiseen kauppaan missä saatiin palvelua ja apua.

Vierailija
514/673 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nautin suunnattomasti tilanteesta, kun todella surkea asiakaspalvelu eräässä itä-suomalaisessa Amarillossa päättyi teräväkielisen ystävättäreni näpäytykseen.

Olimme varanneet synttäreilleni pöydän etukäteen ja saatiin varmasti paikan surkein pöytä, vaikka lähes kaikkialla oli tyhjää. Menimme istumaan ja odoteltiin 10 minuuttia tarjoilijoita, jotka siinä alle 3m päässä tiskillä juorusivat omiaan. Yritin toki vinkata ja kerran kysyin. "Kohta".

Ei kiirettä mihinkään,eivät tulleet ottamaa tilausta vaan kävelivät ohi ja tosiaan,ei siellä ollut kuin kahdessa pöydässä asiakkaita joiden luona nämä eivät todellakaan käyneet. Kaverini tuli myöhässä ja ihmetteli, että miksi meillä ei ole edes juomia. Kerrottiin, että tässä sitä odotellaan, että nuo tarjoilijat ehtivät. Epäsuomalaisesti käyttäytyvä kaverini meni tarjoilijaryhmittymän luo ja tivasi, miksi synttärisankarin pöydässä ei ole edes vettä. Meidän pöydän vastaava intti vastaan, että voi kun heillä on muitakin asiakkaita kun me. Kaverini keskeytti tarjoilijan:Kuule ei kiinnosta v***akaan,ala tehä töitä.

Tuon keissin jälkeen olen rohkaistunut ja vaadin palvelua, ja nostan itsekin metelin jos en sitä saa. Sitä saa mitä tilaa, nimittäin ravintolahenkilökunta. Ketjuravintoloissa palkka juoksee tarjoilijoilla ja asiakasviihtyvyys on täysin toissijaista, ne muutamat hyvät tyypit eivät pelasta mätää työyhteisöä.

Aissaatana miten nokkela näpäytys teräväkieliseltä ystävältä 😂😂😂😂 tekisi mieli sanoa, että wt mutta en taida viitsiä 👍😂

Vierailija
515/673 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs koruliike Etelä-suomessa. Lapsen nimi kaiverrettiin KAHDESTI väärin kastekehtykseen ja syytettiin meitä, että on muka niin vaikea nimi ! Menimme toiseen liikkeeseen ja siellä osattiin heti, lapsella niinkin eksoottinen nimi kuin Viola...

Ja eräs kahvila, samoin Etelä-suomessa. Sellainen pieni, viihtyisän oloinen paikka mutta myyjä tuijotti minua nenävartta pitkin, liekö en sopinut paikan asiakaskuntaan pitkässä nahkatakissani ! Tilasin ja maksoin, menin pöytään ja katselin myyjän pyörimistä tiskin takana sekä lähipöydissä, noin 15 min myöhemmin huikkasin " Anteeksi, missähän kahvini viipyy? "mutta sain vain mulkaisun. Lopulta meni hermot ja vaikka olin jo maksanut,  ajattelin että pitäkööt hilunsa ! Ulkoa näin sitten, miten myyjä pyörii kuin hyrrä lattelasi kädessään ja mietin jo hetken, että koputan ikkunaan ja vilkutan !

Vierailija
516/673 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin ostamaan itselleni vähän parempia kenkiä, mutta ihan tavallisesti farkuissa ja t-paidassa. Myyjiltä ei herunut apua, vaikka kysyin suoraan tiettyä merkkiä ja kokoa. Jatkoivat jutusteluaan. Kun lähdin itse kiertelemään hyllyjä, yksi myyjistä kyllä seurasi mua ja kurkisteli hyllyjen takaa tekemisiäni. Vetäytyi pois, kun huomasi, että katson häntä.

Vierailija
517/673 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on r-vika ja koetin tilata eräässä baarissa Irish coffeen.  Baarimikko hoki että anteeksi mitä ja huokaisi lopulta  raskaasti, kaksi nuorta miestä lähellä nauroivat. Minulla oli flunssa tulossa  ja halusin vain lämpimän drinkin sekä kotiin, mutta tämän nöyryytyksen  takia sanoin  että en otakaan mitään kiitos  ja poistuin. Ovea avatessani takaani kuului  AAA, IRISH COFFEE ! Kun baarimikko koki valaistumisen mutta en enää kääntynyt takaisin , enkä mennyt siihen baariin enää. 

Vierailija
518/673 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raxissa oli yks jäbä tekemässä pitsaa, niin koko siinä isossa pitsassa oli tomaattikastike, viisi (5) siivua pepperonimakkaraa ja läpikuultavasti juustoa.

Nam.

Vierailija
519/673 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aninkaistenkadun varrella olevan antiikkiliikkeen ostaja/myyjä painosti päättämään heti tukalassa tilanteessa kuolinpesää myydessä. Ei saanut esim miettiä huomiseen hänen tarjoustaan. Mitä hän olisi siitä hävinnyt, kun ei se tyhjennys olisi alkanut kuin aikaisintaan viikon päästä. Hän halusi vain hallita muita.

Vierailija
520/673 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monia tilanteita tullu mut järkyttävin oli ko olin neuvolassa odottamassa vuoroani ja monilla työntekijöillä sattui olemaan kahvitauko. Siinä sitte ne kaakatti kovaan ääneen potilaista, ihan nimillä ja naureskeli kaikille. Yhden nimenkin tunnistin eikä tuntunut kivalta kuunnella asioita jotka ei kuulu mulle. Tein valituksen netissä heille ja vaihdoin neuvolaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi