Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko saanut jossain aivan järkyttävän huonoa palvelua?

Vierailija
12.07.2011 |

millainen tapaus?

Kommentit (673)

Vierailija
461/673 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itiksen Bijou Brigitte (se korukauppa mikä on h&m:n kanssa samalla käytävän puolella, suht lähellä). Olin ainut asiakas kaupassa, kaksi myyjää päivitteli kiiretuurauksia sairastapauksissa ym. ylipäätään vapaita ja lomapäiviä. Kovaäänistä ja aika vaivaannuttavaa keskustelua ulkopuolisen, etenkin asiakkaan korvissa. Toinen säksätti taukohuoneen puolella ja toinen kassan takana osittain selin. Kassalla ollut näki minun tulevan siihen kysymään jotain (otti katsekontaktin ja moikkasin) mutta kääntyi selin ja jatkoi vielä juttuaan toisen myyjän kanssa??? Tutkin siinä ikuisuudelta tuntuneen ajan verran jotain korua suoraan kassan edessä mutta lopulta alkoi sekä ahdistamaan että naurattamaan joten kävelin nopeasti pois. :D

Vierailija
462/673 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2011 klo 10:24"]

Miehellä oli siellä tili, homman piti toimia niin, että kunhan sanon nimen, niin voin ostaa laskuun. Nimeni oli jollain "tämä saa ostaa tälle tilille" -listalla. Ostin tavaroita, jotka remppamies oli minulle listannut. Kassalla ei onnistunut laskullelaitto millään, kuulemma ei voi antaa laskulle, koska tili on miehen nimellä ja hekkkareiden mukaan en ole tilinomistaja.

Soitin miehelle, että mitä nyt tehdään. Remonttimies tuli puolen tunnin kuluttua, meni tavaroitten kera kassalle, kukaan ei edes kysynyt papereita, kunhan sanoi nimen ja sillä selvä.

Menin perässä kassalle ja kysyin, miten tuo mies saattoi papereita näyttämättä laittaa mieheni laskuun yli 600 e arvosta tavaraa, jos minä en voi sitä tehdä. Kuulemma ei ole minun asiani, koska se ei edelleenkään ole minun tilini.

[/quote] Vaihtakaa kauppaa, ehkä oppivat palvelemaan paremmin asiakkaitaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/673 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalasta  taksin tilannut potilas joutuu kiiruhtamaan laukkujensa kanssa nopeaa vauhtia kiiruhtavan taksikuskin perässä joka ei tee elettäkään auttaakseen laukkujen kanssa ja taksinkin on jättänyt reilun matkan päähän sairaalan ovesta. On näitä tällaisiakin taksikuskeja.

Vierailija
464/673 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessakin on ollut bussiraiskauksia.........kannattaa tehdä valitus yhtiöön tuollaisista kuskeista.

Vierailija
465/673 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haartmannin päivystys. Tipuin hevosen selästä ja mursin ranteeni jolloin lähdin kovin kipeänä Haartmannin päivystykseen. Hoitaja mies tiskillä alkoi syyllistämään minua "miksi et mennyt Mariaan vaan tulit tänne?". Olen itsekkin sairaanhoitaja ja Meilahden sairaalassa töissä, eli ihan naapurissa, joten halusin vain tutuimpaan ja lähimpään sairaalaan tutkittavaksi. Sanoi vielä tylysti "Mariassa ei ole jonoa, täällä saat odottaa kauan." Aloin itkeä tiskillä kun olin todella kipeä ja vähän säikähtänytkin tippumisestata ja sanoin "jos nyt sitten lähden sinne Mariaan". Siihen mies sanoi "Et sä nyt voi enää lähteä ku oot tänne ensin tullut. Ei täältä voi enää lähteä paikkaa vaihtamaan". Sanoin miehelle, "mistä minä olisin tiennyt missä on jonoa ja missä ei. Sairaalan saa itse valita!" Ajattelin tekeväni heti valituksen miehestä mutta se sitten unohtui ja edelleen harmittaa vuosi jälkikäteen. Ei edes kipulääkettä tarjonnut, nopeasti vaan vilkaisi kättä ja käski jonottamaan. Pääsin osittain jonon ohi mutta sitlikin odotin 2h ja jouduin itse käydä pyytämässä jääpussia ja kipulääkettä, Olen kuitenkin kollega ja siitä vielä sanoin miehelle. Ei auttanut. Todella ammattinsa tympääntynyt ihminen ja täysin väärällä alalla. Edes murtunut käsi ei ole kai riitittävä syy häiritä hänen työaikaansa.

Vierailija
466/673 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2013 klo 02:17"]

Turun Caribia kylpylähotellissa. Oltiin miehen kanssa viettämässä vuosipäivää. Uinnin päätteeksi mentiin hierontaan. Mieheni hieroja oli vaalea, vahvasti meikattu venäläinen naishieroja. Tässä kohtaa mieleen tuli jos jonkinlaisia stereotyyppisiä mielikuvia.. Koitin kuitenkin olla ajattelematta niitä, sillä en halunnut olla ennakkoluuloinen. No, pian hieronnan jälkeen sitten kuulinkin mieheltäni, että tämä venäläishieroja oli oikeasti yrittänyt myydä seksiä. Tilanne oli ollut miehelleni hyvin ahdistava ja painostava. Siinä meni tehokkaasti pilalle meidän vuosipäivä. Teimme valituksen, jossa pyysimme Caribiaa palauttamaan tästä ko. hieronnasta maksamamme summan. Valitukseemme vastattiin kyllä, mutta emme koskaan saaneet minkäänlaista hyvitystä.

[/quote] Olisit tehnyt rikosilmoituksen seksipalveluiden tarjoamisesta, kun et hyvitystäkään saanut. Olisivatkohan poliisit ratsanneet paikan.

Vierailija
467/673 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo kytkysopimukset voi kylläkin kuluttajasuojalain mukaan purkaa.

Vierailija
468/673 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumbossa joku kahvila. Käytiin mieheni kanssa kahvilla. Myyjä tuijotti miestäni niin intensiivisesti että kun tuli minun vuoroni tilata, myyjä katsoi edelleen miestäni eikä kertaakaan vilkaissut minua! Ei tilatessani, ei maksaessani, ei edes tuodessaan kahvia minulle. Miestä vain hymyillen. Tiedän mieheni olevan pirunkomea mutta jotain rajaa. Mieskin meni vähän hämilleen. Myyjä oli kuin huumattu!

Vierailija
469/673 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2013 klo 19:44"]

Eurokankaaseen en edes halua mennä, koska ne ei todellakaan edes noteeraa asiakasta.

Näyttää olevan sama juttu paikkakunnasta riippumatta.

Mutta Varsinais-Suomessa sijaitseva sosiaalitoimisto on kyllä ehdoton huonon palvelun paikka.

Eikä kyse ole siitä, ettei saisi tarpeeksi toimeentulotukea tms vaan ihan muusta asiasta, mutta yksi työntekijä on niin asemaansa täynnä, ettei muista mitä laki sanoo, kostaa asiakkaalle tekemällä aivan mielivaltaisia ehdotuksia, ei kuuntele, uhkailee ym.

Useampi valitus ko. henkilöstä tehty esimiehille, mutta ei vaan johda mihinkään.

[/quote] Kannattaa ottaa yhteys sosiaaliasiamieheen ja viedä asia eteenpäin, kai ne on esimiehet esimiehilläkin.

Vierailija
470/673 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkkäri, kampaaja, terveyskeskus, pankki

Vierailija
471/673 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokomo Helsingissä. 

- ikävää että tultiin häritsemään tarjoilijan lauantai-iltaa.

Lahden Trion Nissen. Jossa myyjä kieltäytyi myymästä värillisiä piilolinssejä kun oikean värin löytäminen on kuulema liian vaikeaa. 

Lahden sairaanhoitopiiri (tai mikä onkaan) oikeasti kipeää ja sairasta ihmistä ei oteta tosissaan ja pompotetaan paikasta toiseen. Ja lääkäri  suurin huoli on saarnata 15kg ylipainoa kun kuume on kolmatta päivää ollut yli 39 ja tulehdusarvot 400 ja vaatisi antibiootti tiputusta.

Vierailija
472/673 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rautakaupat on painajaismaisia ihan normaali miehellekin.

" Kävelen sisään suureen rautakauppaan hakemaan osaa vesipumppuun. Kerron sen olevan semmonen ja semmonen. Myyjä, jota olen etsinyt puoli tuntia tulee sieltä myyjien pesästä. Siis se saareke missä ne majailee ja niillä on omat saarekkeet eri-alueilla ( sisustus, rakentaminen, lvi, sähkö... ) Ei ei myyjä ihmeissään.... EI OLE EI... Minä kumitiiviste o-rengas?  EI EI onnistu. No palaan autoon ja haen sen osan. SITTEN O!  myyjä säkenöi ja luettelee jotakin käsittämöntä litanaa minulle. OLISIT heti sanonut, että tarttee Holszcklock 3.21 tuumaan  vulkaanirenkaan ilman jotakin...  "  Mies kusessa rautakaupassa.  :D

Vierailija
473/673 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2011 klo 18:17"]

teininä minulla oli rajusti alkanut virtsatieinfektio ja menin sitten pienen kuntamme terveyskeskuskeen. Aulassa ja luukun vieressä oli runsaasti muita asiakkaita ja mummelit istuvat siinä päivät pitkät korvat höröllä kuuntelemassa, kenellä on mikäkin vaiva. Sanoin sitten luukulla asiani suht hiljaa, koska en halunnut kaikkien kuulevan. Hoitsu näytti siltä, ettei voi vähempää kiinnostaa ja ärähti että "Voi täällä kuuluvastikin sanoa, että sulla on pissatulehdus! Tuu huomenna uudestaan, nyt on vähän kiire" Kiitti ihan v*sti.

Kun näillä luukuilla ei tosiaan ymmärretä olla jumalauta hiljaa. Eivät ymmärrä että en halua vaivojani kylän juorun nälkäisten mummojen korviin.

Kerran muut asiat saatiin selvitettyä oikein hienosti. Sitten tämä täti päätti vielä varmistaa yhteystietojeni ajankohtaisuuden. "ONKO SUN OSOTE VIELÄ MALLIKATU 1A1?" "JA ONKO PUHELINNUMERO VIELÄ 0401234567?"

Ei jäänyt kenellekään yhteystietoni epäselväksi joka sattui rakennuksessa samaan aikaan oleilemaan.

R-kioskilla ensimmäistä kertaa elokuvaa vuokratessa myyjä kysyi nimen ja osoitteen jonka jälkeen kuuluvaan ääneen toisti ne koneelle naputellessaan.Takana oli pitkä jono ja sosturvatunnusta kysyessä Sanoin että annan ajokortin. Myyjä koneelle naputellessa taas toisti taas kaiken kuuluvaan ääneen. Mainitsin ettei asiakkaiden henkilötietoja tarvitsisi kovaan ääneen toistella sillä ne voi joutua vääriin käsiin . Riitaahan siitä tuli kun kehtasin häntä niin neuvoa. Tämä tapahtui muutamia vuosia sitten hervannassa.

Vierailija
474/673 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut Jyväskylän Suomalaisesta ostettua yhtä postimerkkiä kun heillä on vain kahden arkkeina eikä merkkejä voi leikata erilleen. Sanoin ostavani sitten vain kirjekuoret niin myyjä tuhahti ettei merkit vanhaksi olisi menneet. Sen jälkeen myyjä alkoi tuputtaa "hyvin kirjoittavaa kynää".

Vierailija
475/673 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ostanut punaista vuorikangasta, menin pakan kanssa leikkauspisteeseen jonoon. Edellisen asiakkaan kankaan leikattuaan myyjä melkein kääntyi puoleeni, mutta sitten sivusta joku asiakas pyysi apua, ja myyjä poistui. Odotin 5 min. Vaihdoin toiselle leikkauspisteelle ja jonotin. Kun vuoroni tuli, oli taas joku muu asiakas vierestä pyytämässä apua.

Jätin kangaspakan siihen.

Kolmas myyjä huuteli perääni, että tarvitsenko apua. Vastasin, että kiitos ei, ulos osaan ilman apua ja kankaita voitilata netistä.

oli röyhkeitä. Olisit ostanut siltä joka huuteli perään.

Vierailija
476/673 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta isot lastenvaunut ovat minullekkin punainen vaate. Meillä on pieni ravintola ja kohteessa on vaunuparkki. Silti jonkun vajaaälysen mamman pitää silloin tällöin tunkea keskelle salia vaunuineen niin, että kukaan muu ei pääse kulkemaan ohi. Olkaa ystävälliset ja YRITTÄKÄÄ edes suunnitella niitä ruokaretkiänne siten, että ei tarvitse puolta ravintolaa sulkea TEIDÄN takianne! Ja jos ravintola on sillä hetkellä hiljainen, se ei välttämättä ole sitä enää viiden minuutin päästä, ihmisillä kun tuppaa usein olemaan samaan aikaan nälkä. Sama asia kaupassa, ruuhka tulee juuri sillä hetkellä, kun joku tulee viemään tilaa.

Minun asennevammani ollaan ratkaistu siten, että minä en näitä ihmisiä palvele mitenkään, työkaverini ottavat teidät kontolleen. Ne, jotka tajuavat viimeistään pyynnön jälkeen laittaa vaununsa parkkiin, saavat minulta moitteetonta palvelua.

Vierailija
477/673 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseiseltä autopurkaamolta sain kerran joltain vanhemmalta äijältä todella tökeröä palvelua.

Vierailija
478/673 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 10:44"]

Joillakin miehillä tuntuu olevan vaikeuksia palvella asiallisesti naisasiakkaita. Heidän täytyy koko ajan jollain tavalla osoittaa, että tilanne on heidän kontrollissaan ja että he määräävät tahdit - ei suinkaan se naisasiakas. Joskus tämä huvittaa, vanhemmiten yhä enemmän vain ja ainoastaan vtuttaa. Ei jaksaisi olla jokaisen heikon itsetunnon omaavan kullinpätkän pätemisen kohde.

Näitä on tapahtunut sekä kantapeikoilta että mamuilta. Pahin oli kuitenkin turkkilaisten pitämä kebab-paikka, johon kerran erehdyin yksinäni menemään. Tilasin ruokani ja koko ajan turkkilainen myyjä mittaili minua avoimesti päästä jalkoihin erittäin arvioiva ilme naamallaan, palvelu oli nahkeaa, vähän sellainen maku siitä jäi, et hei sun pitäisi olla polvillasi mun edessä ottamassa suihin ja tarjoilemassa syötävää ja juotavaa, eikä mun tässä sulle ruokaa toimittamassa.

Jos seurassa on muita, varsinkin mies, samanlaista kohtelua ei tapaa. Tää on enemmän yksinäisen naisasiakkaan kohtelua.

[/quote]

Jep - ja auta armias, jos soitat naisasiakkaana mihin tahansa teknisen tuen palvelunumeroon...

Vierailija
479/673 |
12.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin lasten kanssa asioilla ja ajattelin, että käydään Chicosissa lounaalla. Tarjoilijat näkivät, kun tultiin, näkivät kun lämmitin lasten ruuat ja syötin, odotin, että joku tulisi kysymään, mitä minä haluan. Noh, lapset olivat syönneet ja edelleen odotin. Viereiseen pöytään tuli pukumiehiä ja heitä syöksyttiin palvelemaan samantien. Totesin kyllä kovaan ääneen, että kumma, ettei lasten kanssa saa palvelua vaikka on odotettu jo pitkään, onneksi mäkkärin autokaista palvelee myös meitä äitejä. (Tämä siis silloin, kun esikko oli 1,5v ja kakkonen juuri muutaman viikon.)

tämän ketjun ravintolasta.Tarjoilija vielä tiuski jotain.

Vierailija
480/673 |
12.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppisenä lompsin koruliikkeeseen ostamaan poikaystävälleni hopeista panssariranneketjua taskussani tuhansia markkoja.

Liikkeen omistaja tuumasi, etten varmaan halua ostaa sellaista, kun ovat niin kalliita ja rupesi esittelemään jotain rihkamaa.

Siirryin naapuri liikkeeseen ja heti oli edessä kuvastot mistä valita, tilasinkin tooosi kalliin. :)