Oletko saanut jossain aivan järkyttävän huonoa palvelua?
Kommentit (673)
ja maksaa kassalla jollakin muulla kielellä kuin suomeksi...
Kyllä minä ainakin vaan haluan sen kahvikupillisen, enkä muuta.
Kyllä minä ainakin vaan haluan sen kahvikupillisen, enkä muuta.
Mitä palvelua edes tarvitsee kun maksaa kassalla kupin kahvia? Hinta näkyy hintataululla ja kun saa rahan takaisin, voi yhtä hyvin sanoa vaikka thank you kuin kiitos? Jos nyt yleensä kiittää...
olin lasten kanssa asioilla ja ajattelin, että käydään Chicosissa lounaalla. Tarjoilijat näkivät, kun tultiin, näkivät kun lämmitin lasten ruuat ja syötin, odotin, että joku tulisi kysymään, mitä minä haluan. Noh, lapset olivat syönneet ja edelleen odotin. Viereiseen pöytään tuli pukumiehiä ja heitä syöksyttiin palvelemaan samantien. Totesin kyllä kovaan ääneen, että kumma, ettei lasten kanssa saa palvelua vaikka on odotettu jo pitkään, onneksi mäkkärin autokaista palvelee myös meitä äitejä. (Tämä siis silloin, kun esikko oli 1,5v ja kakkonen juuri muutaman viikon.)
Toinen oli vast ikään apteekissa. Hain kuparikierukkaa ja pyysin sitä farmaseutilta niin teki kyllä selväksi, ettei halua sellaista myydä, kun ovat "NIIN HUONOJA JA EPÄLUOTETTAVIA", ei tainnut farmaseutille tulla mieleen, että kaikille ei hormonivalmisteet sovi eikä ikä riitä vielä sterilointiin.
Vuokrasimme heiltä asunnon 2 kk ajaksi. Palvelu oli ala-arvoista. Pitivät takuusumman väittäen, ettei asuntoa ollut siivottu - mikä oli täyttä paskaa. Ja jos näin olisi ollutkin niin olisipa ollut kallis siivous, jos koko summan sen takia olisi saanut pitää! Toimistolla ei ollut koskaan ketään paikalla, ei edes ns. aukioloaikoina eikä kukaan vastannut puhelimeen eikä sähköpostiin. Aikamme taisteltuamme saimme rahat takaisin, mutta siltä puljulta en enää ikinä koskaan vuokraa mitään enkä suosittele muillekaan.
Itselläkin on tosin kokemusta yhdestä, joka pimitti tahallisesti erittäin oleellisia tietoja. Oli silloin KM:n leivissä, mutta ei ole enää.
Välittäjä valehteli, pimitti tietoja ja salasi asioita tarkoituksella.
Nykyään jos asuntoa olen vailla en osta sitä ainakaan välittäjältä.
Asunnon ostossa huijattiin ja vedätettiin minkä kerittiin. Mihinkään mitä ne sanoivat ei voinut uskoa ja jopa musaa valkoisella paperit eivät lopulta pitäneet nekään paikkaansa.
En en kyllä tee minkäänlaisia kauppoja sen firman kanssa. Olisin haastanut oikeuteen jos olisin jaksanut ruveta käräjöimään.
Minulla onihan sama kokemus Kiinteistömaailmasta. Ihmisen elämän tärkein kauppa hoidettiin vasemmalla kädellä. Välittäjän sai aina kiinni, mutta siitä ei ollut apua. Lupaili ja lupaili; lopulta aivan liikaa:(
Enpä ole aikoihin käynyt noilla laivoilla, oli päässyt asiakaspalvelun "taso" unohtumaan. Yksi tarjoilija ja hyttisiivooja erottuivat edukseen, mutta esim. kemikalioliikkeessä luulin jo muuttuneeni kokonaan näkymättömäksi.
Enpä ole aikoihin käynyt noilla laivoilla, oli päässyt asiakaspalvelun "taso" unohtumaan. Yksi tarjoilija ja hyttisiivooja erottuivat edukseen, mutta esim. kemikalioliikkeessä luulin jo muuttuneeni kokonaan näkymättömäksi.
Erehdyin pyörimään eräällä kirppiksellä, vaikka sulkemisaika oli jo käsillä. Siinä vaiheessa tajusin, että kirppis oli menossa kiinni, kun myyjän pöydän takaa myyjä tuhahti toiselle: "Nyt TUO ulos täältä!"
Sen jälkeen vasta minulle tultiin henkilökohtaisesti sanomaan, että ovat pian sulkemassa. No, enpä enää aio häiritä niiden myyjien elämää asioimalla kyseisellä kirpputorilla. :)
Ammatinvalintapsykologilta. Tosielämän ymmi hinaaja.. Käsittämätöntä aliarvioimista ja myös ihme puuskuttamista sekä valittamista naamani edessä kun joutui asioitani selvittelemään.
Dna:lla. Nuori poika ei osannut palvella, ei esitellyt puhelimia. Jätti mut yksin ja rupes palvelemaan toista.
No, marssin viereiseen Elisaan ja jopa oli vauhdissa
kiva miesmyyjä..
Tuntuu että jos vähänkin kävelee vähän "hienompien / kalliimpien" kauppojen, kuten Sokoksen tai Stockmannin kauneudenhoito osastolle, niin katsoo todella nenän vartta pitkin nuo myyjät, ja sitten tulee aina sellanen olo että ei ansaitsisi mitään. Mistäs ne tietää mikä miljonääri sinne kävelee.
Helsingin Citykäytävän Spirit Store (Ei ole enää kai siellä). Tässä trendi vaatekaupassa oli ihan uskomattomia bimbomyyjiä jotka nokka pystyssä seisoivat kassalla, hyvä jos silmiin katsoivat ja tissit töröllään keikistelivät siellä. Olin teini (jotain 17v) ja ostamassa kallista, n. 150e maksavaa takkia. Kysyin myyjältä, olisiko heillä yhtä isompaa kokoa jotta voisin kokeille sitä. Myyjä vastasi ylimielisesti "en ole varma onko takahuoneessa". Kysyin "Voisitko käydä tarkastamassa asian?". Myyjä vastasi vähän aikaa emmittyään "ei siellä ole..." Olin hölmö ja ostin takin koska se oli kuitenkin ok kokoinen vaikka minua harmitti asia. Seuraavana päivänä isompi koko oli tullut myyntiin enkä enää käyttämisen jälkeen voinut sitä vaihtaa. Annoin s-postilla palautetta kyseisestä myyjästä mutta sieltä ei koskaan vastattu. Lopetin kaupassa käynnin. Myyjä ei selvästi vain jaksanut käydä takahuoneessa tarkastamassa asiaa.
Helsingin Sokosella kävelee vartijat aina epäilevän näköisinä asiakkaiden perässä. Itsekkin olin katselemassa miehelleni jotain kosmetiikkaa ja hylly sattui olemaan perällä, ovien lähellä. 2 eri vartijaa kävi kyttäämässä, teenkö jotain laitonta lukiessani tuoteselosteita purkkien kyljistä. Olen siististi pukeutunut 30 vuotias nainen, tyylikäs ja rahat riittää ihan ostamiseenkin. Stockalla ei ole koskaan samaa ilmiötä eikä vartijoita juurikaan näe. Varmaan paremmat videovalvonnat tai luottavat asiakkaisiin.
H&M - joka liike Stadissa.
Ja ei, "moikkaa!" ei ole edes se pahin osuus. Eikä myyjän 5cm tekoripset ja kurpitsanvärinen purkkirusketus ja sianpersettä muistuttava donitsi päänpäällä.
Picnic kahvila Kampin pohjakerroksessa.
Ymmärrän että on kiire jne, mutta ne tuskin saa kiitos sanaa suustaan tuolla.
Kaikkein tylsin (ja kallein, ottaen huomioon tuotteiden laadun..) kahvilaketju muutenkin.
Miksi edes kävin!
ja maksaa kassalla jollakin muulla kielellä kuin suomeksi...