Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko saanut jossain aivan järkyttävän huonoa palvelua?

Vierailija
12.07.2011 |

millainen tapaus?

Kommentit (673)

Vierailija
401/673 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin lastenvaatteita netistä (Metkulasta). Kesti melkoisen kauan ennen kuin sain vaatteet, puolet toimitetuista vaatteista vääriä ja asiakaspalvelua aika syvältä. Vastasivat kyllä nopeasti, mutta ilmeisesti heidän näppäimistöstä puuttuu puolet kirjaimista, koska sen verran paljon oli käytetty jotain ihan käsittämättömiä lyhenteitä ja pilkut, pisteet ja isot alkukirjaimet oli unohdettu.

Palaa hihat, kun yrittää selvittää asiaa, enkä tajua puoliakaan sähköposteista...

Vierailija
402/673 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oikein ymmärrä miten niin monet ovat saaneet Virossa huonoa palvelua. Mun kokemuksen mukaan virolaiset on tosi mukavia ja palvelu on aina ollut hyvästä erinomaiseen kaikissa liikkeissä ja ravintoloissa joissa minä olen käynyt. Todella hymyileväisiä ja jäävät juttelemaan mielellään. Itse pidän Tallinnasta juuri tästä(kin) syystä! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/673 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ideaparkin Spice Ice - Useita kertoja! Nykyään asioin pelkästään viereisessä kahvilassa.

Spice Icessa oli ainakin aiemmin tyly henkilökunta, joka vatvoi omia asioitaan ja haukkui pomoa. Kahvikone pestiin parhaimmillaan 30min ennen liikkeen sulkeutumista, joten erikoiskahvia oli turha pyytää. Nykytilannetta en tiedä, tuosta on 2-3v.

Vierailija
404/673 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

421 jatkaa...

Yleensä vanhemmat naismyyjät nimenomaan Suomessa ovat todella nihkeitä tämmöistä ei niin rikkaalta näyttävää nuorta naista kohtaan.

Vierailija
405/673 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama vuosi sitten kärsin pahasta unettomuudesta (johtuen omaisen kuolemantapauksesta). Veljeni vaimo on lääkäri, ja hän sanoin puhelimessa että voi minulle laittaa puhelinmääräyksellä 10 tbl pakkauksen nukahtamislääkettä (että hän siis seuraavana päivänä soittaa apteekkiin). Puhuin siis sunnuntaina tämän veljeni vaimon kanssa ja hän sanoi että huomenna aamupäivällä soittaa apteekkiin, että voin sitten maanantaina iltapvällä mennä hakemaan lääkkeet. 

Menin apteekkiin ja minua palvelemaan osui suhteellisen nuori miesfarmaseutti. Selitin hänelle että minulle pitäisi olla täällä soitettuna nukahtamislääkeresepti. En tiedä näytinkö hänen silmissään sitten epäilyttävältä potentiaaliselta imovanen väärinkäyttäjältä kun alkoi melkoinen tenttaus:

"Jaa..no minäpä katon onko täällä sellasta. Ei oo. KUKA LÄÄKÄRI SULLE ON MUKA SEMMOISEN RESEPTIN KIRJOITTANUT?!?"

Hämmentyneenä sanoin lääkärin (eli veljen vaimoni) nimen.

"Jaa, missä semmoinen lääkäri työskentelee"

Sanoin että työskentelee Turussa, 600 km päässä ja että puhelimessa olen hänen kanssaan puhunut eilen.

"EILEN OLI HEI SUNNUNTAI!!"

Sanoin että tiedän kyllä viikonpäivät, ja että kyseinen lääkäri on veljeni vaimo.

No, kaiken lisäksi oli käynyt niin että lääkäri ei ollut vielä aamupäivällä ehtinyt minulle tätä respetiä soittaa, joten apteekissa ei sitä löytynyt. 

Ai että oli paha mieli kun lähdin apteekista. Ja kun tiesin että vielä myöhemmin joudun tulemaan hakemaan ne lääkkeet. No, enpä sitten seuraavana päivänä mennyt sille kassalle, jossa huomasin tämän miekkosen olevan rahastamassa.

Tämä siis Oulun yliopiston apteekissa.

Vierailija
406/673 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

törkeää palvelua lahden takuupurkamossa 28.01 -14 myyjä haukkui tyhmäksi ja kiroili kovasti kun en tunnistanu auton vetokoukkua.

Vierailija
407/673 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2013 klo 07:48"]

Eräässä lähikaupassa Helsigissä pari kuukautta sitten olin ostamssa lauantaina koko viikon ruokia 10-vuotiaan poikani kanssa. Hihnalla oli monenlaista tavaraa n. satasen arvosta ja viimeisenä kaksi, siis tosiaan kaksi, saunaolutta. Myyjä rupesi oluiden kohdalla kysymään papereita (olen 40-vuotias). Kun kysyin tähän syytä, hän sanoi että koska poikani on mukana, hän kysyy paperit, eikä myy oluita ellen todista ikääni.

Olin pari sekuntia hiljaa ja marssin kassan ohi poikani kanssa ja jätin ostokset hihnalle. Ne oli siis jo lyöty koneeseen. Myyjä tajusi virheensä ja huutaa perään että "sori hei kyllä mä voin ne myydä", jolloin huusin takaisin että "sori mutta tää juna meni jo". Sinnehän jäi setvimään asiaa itsekseen. Jotain rajaa sentään...

[/quote]

Suosittelen lukemaan Carlo M. Cipollan teoksen "Inhimillisen typeryyden peruslait", lyhyt pikku kirjanen, ja miettimään oliko toimintasi mahdollisesti, ehkäpä, typeryksen toimintaa.

Vierailija
408/673 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen ulkoministeriöstä tänään :(

Vierailija
409/673 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskovilla Artjärvellä! Eivät osaa hoitaa reklamaatioita. Ikinä en enää osta mitään Ruskovillalta.

Vierailija
410/673 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itäkeskuksen Arnolds'issa myyjä oli pihalla kuin lumiukko.

Vierailija
411/673 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prismassa, työkkärissä, kelassa, sossussa, sampopankissa, annin juhlapalvelussa.

Vierailija
412/673 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prismassa, työkkärissä, kelassa, sossussa, sampopankissa, annin juhlapalvelussa.

Vierailija
413/673 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itäkeskuksen Ullastiina ompelimo. Vein hääpukuni lyhennettäväksi ja sitä virhettä kadun elämässäni. Kun puku tuli takaisin niin sen helma oli kirjaimellisesti teurastettu. Kaikki ketkä mekon näkivät eivät uskoneet silmiään miten joku edes kehtaa antaa asiakkaalle tuotteen takaisin tuollaisen kädenjäljen jälkeen. Helman tylli oli niin epätasainen ja revitty että meni jossain kohtaa 10 cm ylempänä ja jossain taas alempana. Reuna oli niin hirveän näköinen että se näytti 5 vuotiaan lapsen tekeleeltä joka käyttää askartelusaksia ensimmäistä kertaa. Samoin mekko oli silitetty ilman suostumustani ( en olisi silitystä halunnut sillä mekon kuului olla pöyhkeä). Silityksellä vaati sitten enemmän rahaa. Valitin ja sain hieman alennusta. Eipä hirveästi mieltä lämmittänyt. Voi että on masentunut mieli vieläkin tuosta tapahtuneesta. Maksoin siitä että mekkoni pilataan ja muistelen asiaa masentuneena.

Vierailija
414/673 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävän ja nöyryyttävän asiakaspalvelu kohteeksi jouduin Jyväskylässä sijaitsevassa taide ja kehystysliikkeessä.
Olin vuoden verran asioinut säännöllisesti kyseisessä myymälässä. Ostanut kaikki taide tarvikkeeni myymälästä lukuun ottamatta paria pientä hankintaa. Olen myös kirjastoon kävelle ssä välillä pyörähtäny ihan vain katselemassa ja haaveilemassa mitä vielä aijon hankkia. Olin niin innostunut uudesta harrastuksesta että minulle tuotti suurta iloa kun saatoin käydä katselemassa taide tarvikkeita. Olen itse myymälässä töissä jossa on aivan normaalia käydä katselemassa.. eikä kukaan ihmettele sitä.
Niin vain sitten toissa päivänä menin tuttuun tapaan pyörähtämään myymälässä hakemaan kahta kynää kun naishenkilö (myöhemmin selvisi että omistaja) tuli luokseni hyvin uhmakkaasti sanoen "MITÄ TÄNÄÄN LAITAN SULLE, OSTA NYT JOTAKIN ÄLÄKÄ AINA VAAN KATTELE" hämmennyin hänen sanoista täysin..... menin aivan kipsiin...ostin kynät ja jutustelin niitä näitä kun en osannut vielä siinä hetkessä toimia kunnolla. Menin myymälästä ulos ja mietin järkyttyneenä että mitä hetki sitten tapahtui.. palasin takaisin ja kysyi naiselta " anteeksi, halusin vielä kysyä että eikö teillä saa katsella?" Nainen sanoi... : " saa mutta ei täällä käy kukaan muu katselemassa kuin sinä, ME EPÄILEMME SINUA MYYMÄLÄVAKOOJAKSI" ..... siinä seisoin monttu auki ja kysyin anteeksi "MISTÄ!!!!??" hän sanoi että epäilee minun kiertävän myymälöitä ja kertovan heidän hinnat kilpailijoille.... minä siinä sopersin jotain järkyttyneenä että en todellakaan vakoillut heitä tai yhtään ketään. Sanoin myös että oliko hän unohtanut että olin säännöllisesti ostanut heiltä. Ainakin 250€ edestä olen heiltä ostanut joka minulle on suuri summa, vaikkakin nuo ostokset ovatkin vuoden ajalta. Olin niin nöyryytetty ja he saivat minut tuntemaan oloni todella ihan kuin olisin toiminut asiakkaana väärin. Sanoin että en tule enää ja menettivät yhden kanta-asiakkaan. Kun menin ulos... itkin järkytykseltäni. Minua harmitti ja kadutti että olin kaikki taide tarvikkeet ostanut tuollaisilta ihmisiltä. Palasin takaisin kassan takana seisoi nyt mies (toinen yrittäjistä) nyyhkyttäen menin kassan luo... mies sanoi ilkeällä äänellä "MITÄ NYTTEEEE!!" sanoin "en halua näitä kyniä.. koska koen että minua on niin pahasti nöyryytetty täällä" laskin kynöt ja lähdin itkien... ihan HIRVEÄÄÄ... mietin miten tämä on mahdollista??

Vierailija
415/673 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsastushuoltoon, oli otettu työkaverin autosta akku ja laitettu huonompi tilalle, kun eihän naiset tuollaista huomaa...

Viherassila Turussa, nihkeetä aspaa livenä, joten itse en sinne enää mene. Kaiken huippu oli, kun toissa talvena firmamme muutti ja pomomme tilasi sieltä jonkun katsastamaan tilat, jotta saamme oikeanlaiset kasvit oikeisiin paikkoihin. Ketään ei tullut vaikka niin oli sovittu.

No, joku muu turkulainen kukkatukku keräsi nekin tonnit.

Allun Grilli, Vantaa. Töykee myyjä.

Vierailija
416/673 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen kanssa. Myyjä tituleerasi minua "pikkurouvaksi", oli niin outoa, että lähinnä nauratti. Kuka enää kehtaa kutsua naista pikkurouvaksi??

Vierailija
417/673 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua noita asiakkaita jotka jättää kamat johonkin kassalle sen takia kun joku satutaan palvelemaan eka ja huudetaan perään "käyn sitten toisessa apteekissa/kaupassa" jne..

tai muuten vaan kun ollaan jostain vihastuneita, niin heti ollaan vaihtamassa kauppaa..

Kuinka paljon helpompaa olis oottaa se pari ylimääräistä minuuttia siellä alkuperäisessä paikassa pidempään, kuin lähteä etsimään toista apteekkia/kauppaa, siellä kerätä samat kamat ja sit vielä odottaa kassalle minne saattaa mahdollisesti olla vielä pidempikin jono.

idiootit.

Niin, parempi onkin jättää tuotteet muualle kuin pöydälle, esim. kerran jätin lattialle tuotteet, siinä sitten myyjä keräilköön niitä, jos parempaa tekemistä oli.

Vai napsahtiko sinun, myyjän eli piian, nilkkaan tuo poislähteminen?

Vierailija
418/673 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä oli sellainen isompi paikka, jossa oli erillinen tila ruokailijoille. Meitä oli isompi porukka, lapsille piti saada jäätelöä ja me aikuiset haluttiin vain juotavaa. Meidät ohjattiin erikseen pöytään ja juomat tuotiin heti. Hetken kuluttua toinen henkilö tuli karjumaan meille, että tämä pöytä on vain ruokailijoille, ja siirsi meidät johonkin nurkkaan ja hävisi. No lasten jäätelöitä ei näkynyt koko iltana, mutta eipä näkynyt tarjoilijaakaan. Niinpä me juotiin juomamme pois ja poistuttiin maksamatta. 1½ tuntia odoteltiin laskua.

Vierailija
419/673 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin etsimässä peittoa ja kysyin myyjältä, onko heillä mitään alle 100 e peittoa. Siihen nuori miesmyyjä sanoi erittäin ylimielisesti, että ei, koska alle 100 e hintaiset peitot ovat huonolaatuisia eikä sellaisia kukaan haluaa käyttää. Antoi ymmärtää, että vain surkeat, köyhät ihmiset ostavat alle 100 e peittoja.

Jälkeenpäin mietin, että olisi pitänyt varmaan vastata samalla mitalla takaisin ja kysyä onko hänellä itsellään varaa ostaa niin kalliita peittoja myyjän palkalla.

Kaikkein huonointa palvelua on saatu Jumbon Stockmannilta, tosin laukku -ja kenkäosastolta. Töykeitä myyjiä.

Vierailija
420/673 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyrpeillä asiakkaalle??Hah,tuskinpa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi