Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko saanut jossain aivan järkyttävän huonoa palvelua?

Vierailija
12.07.2011 |

millainen tapaus?

Kommentit (673)

Vierailija
341/673 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin etsimässä peittoa ja kysyin myyjältä, onko heillä mitään alle 100 e peittoa. Siihen nuori miesmyyjä sanoi erittäin ylimielisesti, että ei, koska alle 100 e hintaiset peitot ovat huonolaatuisia eikä sellaisia kukaan haluaa käyttää. Antoi ymmärtää, että vain surkeat, köyhät ihmiset ostavat alle 100 e peittoja.

Jälkeenpäin mietin, että olisi pitänyt varmaan vastata samalla mitalla takaisin ja kysyä onko hänellä itsellään varaa ostaa niin kalliita peittoja myyjän palkalla.

Vierailija
342/673 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-S-marketit,K-marketit ja Siwat täynnä ruttunaamoja,jotka jauhavat purkkaa,puhuvat kännykkään ja eivät edes moikkaa kun palvelevat asiakasta.

-kukkakaupassa ei myöskään kerran vaivauduttu edes tervehtimään,kun tulin etsimään kukkakimppua pappani hautajaisiin.

Näissä tilanteissa kerron suoraan mitä mieltä olen heidän käytöksestään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/673 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rautakauppahommaa.

Meillä on oma rautakauppa ja todellakin palvellaan kaikkia asiakkaita tasapuolisesti.

Meillä monet asiakkaat sanoneet että tulevat siksikin meille koska saa palvelua.

Isommissa rautakaupoissa ei saa palvelua ja myyjää saa hakea ties mistä.

Tosin joskus voi joutua hetken odottelemaan, mutta eihän tässä maassa mitään saa heti.

Jos rehellisiä ollaan niin vanhemmat naiset(tai vanhukset) monesti ovat kaikista kärsimättömimpiä jos palvelua ei saa sillä sekunnilla.

Vierailija
344/673 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin miehen kanssa autokaupassa, ja minulle ostamassa autoa. Koska olen töissä tekemisissä paljon autojen kanssa, niin en ole ihan tampio tässä aiheessa.

Myyjä puhui jatkuvasti vaan miehelleni, vaikka minä esitin kysymykset, mieheni oli oikeastaan vaan mukana seuraksi.

Kyselin sitten yhdestä autosta tarkemmin, että onko siinä ilmastointi. Myyjä vastasi, että kyllä varmaan on, kuuluu vakiovarusteisiin tässä autossa.

Kurkkasin autoon sisään ja tunnistin millä varustepaketilla tämä auto oli, ja räväytin sitten myyjälle päin naama, että eipä ole ilmastointia, koska tämä on sen-ja-sen-niminen varustepaketilla oleva auto. Siinä vaiheessa mieheni vaan totesi, että "sanoinhan että vaimo tietää enemmän autoista, sille ei kannata kertoa ihan mitä tahansa". Myyjä meni ihan sekaisin, eikä uskaltanut enää sanoa mitään autoista.

Ja ei ostettu muuten siitä liikkeestä autoa.

Vierailija
345/673 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari vuotta sitten yritin ostaa nintendo ds laitetta lapsille(lapset mukana ostoksilla). Myyjä sanoi, no onhan meillä niitä, mutta ne ovat täällä tiskin takana ja MAKSAVAT SITTEN YLI 100 EUROA! Ja jätkä jäi vaan katsomaan meitä ylimielisenä että eikö tajuta jo lähteä, hänhän ei masiinaa meille aijo myydä. Ostettiin se sitten toisaalta. Kyllä vitutti. Eikä olla edes ns. köyhän näköisiä tms. Olisi pitänyt valittaa myyjästä, mutta se jäi. Sen jälkeen en Anttilaan ole mennyt.

Vierailija
346/673 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna meni hermot lopullisesti lähimpään Siwaan ja päätin ruveta boikotoimaan, vaikka nyt pitääkin hakea sapuskat sun muut vähän kauempaa. Alkoi vituttaa, kun aina kauppaan astuessaan huomasi selvästi joutuvansa myyjätyttöjen silmätikuksi ja käytöksestä oikein paistoi läpi halveksunta ja vittuilu. Joo, onhan se totta että en kolmen vuoden aikana ole kertaakaan käynyt asioimassa naisseurassa ja muutenkin ostoksista varmaan huomaa aika helposti sinkkuuden, mutta on se nyt jumalauta kun ei voida käyttäytyä asiallisesti, vaikka itse en ole kertaakaan käyttäytynyt huonosti, saati sitten mitenkään leperrellyt tai muuten yrittänyt pokailla.

m26

Vierailija
347/673 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta huvittaa vieläkin.

Tein tuttavalleni keikkasiivouksia iltaisin päätyön lisäksi. Olin siivoamassa yhtä yritystä virttynyt t-paita ja collegehousut jalassa, kun paikalle tuli kaksi puku päällä olevaa herraa. Kiertelivät siinä huoneita etsiskellen jotain ja lopulta tulivat kysymään, eikö täällä ole muita kuin minä.

No ei ollut, joten sitten ihmettelivät kenen auto pihassa on. Kyllä ukkojen suut loksahtivat, kun uutuutta kiiltelevä volvo oli siivoojan.

Vierailija
348/673 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä olen saanut hyvää palvelua vaikka nuori olenkin, mutta eilen Jumbossa sattui peräti kaksi epämukavaa myyjää kohdalle.

Ensimmäinen tapaus: mentiin poikaystävän kanssa Hesburgeriin. Kassoja oli auki kolme, ja kaikille näille oli yhteinen jono. Asetuimme pitkän jonon hännille ja odottelimme rauhassa. Kun olimme toisena jonossa (keskimmäisen kassan kohdalle), reunoilla olevat myyjät alkoivatkin ottaa uusia asiakkaita suoraan omille kassoilleen! Eivät viittilöineet meille mitään että tulkaa vaan, vaan ihan kylmästi muuttivatkin systeemin yhtäkkiä niin että kaikilla kassoilla oli oma jono. Noh, mikäs siinä, ei tup nyt maailmaa kaatanut. MUTTA, juuri kun tuli meidän vuoromme keskikassa iski "Seuraava kassa" - kyltin eteemme ja ilmoitti lähtevänsä tauolle :D mentiin sitten muualle syömään.

Toinen tapaus: mentiin syömisen jälkeen Jumbon Prismaan tarkoituksena ostaa aurinkotuoli parvekkeelle. Löysimmekin kivan ja metsästimme myyjää sillä emme löytäneet tuotetta hyllystä. Nyrpeän oloinen myyjä lähti suostuttelun jälkeen auttamaan ja ilmoitti heti tuolin nähdessään että se on ainut kappale. Kyselin ihan ystävällisesti josko saisi alennusta, kun tuoli oli siis ollut mallikappale ja jalkatuki oli selvästi vähän likainen yms. Myyjä ilmoitti että häntä ei kiinnosta mitään alennuksia antaa, ottakaa tai jättäkää. Sanoin että menen sitten varmaan katselemaan muualta ja kiitin johon myyjä NAUROI ja tokaisi "ei varmaan kannata tän hintasia tuoleja katella jos on muutamasta eurosta kiinni" ja käveli pois. Ja olen siis itse ollut Prismassa töissä, tiedän että mallikappaleista tulee antaa 30% alennus.

Vierailija
349/673 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkomailla lentokentällä. matkatavaroita vastaanottava virkailija totesi töykeästi että ei hänellä ole miljoonaa silmää joilla voisi katsoa kaikkia lappusiamme yhtäaikaa.. annoimme siis kaikki huikeat 3 paperia yhtäaikaa.

Samaisessa maassa jäätelönmyyjä, todella löysä jätkä, höpötti puhelimeen eikä ollut aikeissakaan myydä jäätelöä minulle. olin jo häipymässä paikalta, kun lopulta tyyppi sitten kyseli laiskasti mieheltäni että mitä se haluaa? no mies tokaisi että älä multa kysy vaan vaimolta itseltään.

Vierailija
350/673 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä se ostajan asenne ratkaisee. Ei paljon kiinnosta palvella, jos joku on sitä mieltä, että kaikesta pitää saada alennusta milloin milläkin verukkeella tai jos asiakas käyttäytyy itse töykeästi joko asiakaspalvelijaa tai muita asiakkaita kohtaan.

Vierailija
351/673 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaksaa aina ihmetyttää käsittämättömällä palvelullaan. Jokaikinen yli kuusikymppinen kauppaan astuva eukko saa kintereilleen heti ylitsepursuavan palvelualttiin myyjän, kun taas kaikki nuoremmat asiakkaat saavat pärjätä omillaan. Kassalle saa aina poikkeuksetta odottaa minuuttitolkulla myyjiä, jotta saisi ostoksensa maksettua. Myyjät kun palvelevat vain niitä vanhoja rouvia tai juoruava keskenään. Sittenkin kassalle tullessaan myyjä katelee nenän varttaan pitkin ja kysyy kuin pikkulapselta, että onhan varmasti kotona lankaa ja ompeukone. Herranjestas, mä olen pukuompelija, vaikka tuskin yksikään myyjä sitä tietää.

Olen todennut saman muutamaan otteeseen. Vaihdoin kangaskauppaa ja nykyään tilaan tarvikkeet mieluummin netistä ja ostan reissuilta, kuin käyn ko. myymälässä, sikäli mikäli puhutaan samasta paikasta. Turhaa pilata hyvä ompeluinspis siihen, että kaupassa ei osata palvella.

Vierailija
352/673 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä on kaiken maailman törppöjä nykyään töissä :-X Welho oli niin paljon parempi.

Vierailija
353/673 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tapahtunut minulle, vaan kaverille. Oli menossa yden kaverinsa kanssa syömään ravintolaan. paikka oli hiukan keskitasoa kalliimpi, tyylikkään näköinen, mutta ei mikään ihan erityisen hieno. Kaverit olivat kauniita, hyvin pukeutuvia parikymppisiä.

Kello oli puoli kuusi kun menivät, tarjoilija ohjasi pöytään ja tiuskaisi että puoli seitsemään mennessä olette sitten poissa täältä.

Myöhemmin kävin siellä itsekin ja palvelu oli todella huonoa. tarjoilijat kailottivat kovaan ääneen kaikkien asiakkaiden asioita, tiuskivat ja olivat happamia. En ole törmännyt vastaavaan muualla.

Vierailija
354/673 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen reissannut ympäri maailmaa, shoppaillut joka puolella ja syönyt mitä erilaisemmissa ravintoloissa ja katukeittiöissä, enkä yhtäkään kertaa muista saaneeni minkäänlaista huonoa palvelua missään! Aina on riittänyt hyvät tavat ja ystävällisyys siihen, että myyjät kohtelevat mukavasti. Ja nyt olen 32-vuotias, eikä edes nuorena kohdeltu epäystävällisesti.

Joku kertoi huonosta palvelusta Virossa, mutta itse siellä asuneena en muista yhtäkään huonoa palvelukokemusta. Toki neuvostoliittolainen palvelukulttuuri on vielä hengissä, eikä kaikille asiakkaille juuri hymyillä, mutta siihen tottuu, eikä siinä ole mitään henkilökohtaista. Ja kun osaa edes vähän paikallista kieltä, niin usein se hymy löytyy tympeämmältäkin myyjältä :)

Uskon vahvasti, että omalla olemuiksella ja käytöksellä on suuri merkitys siinä, miten tulee kohdelluksi asiakaspalvelutilanteissa. En voi uskoa, että minulla on koko elämäni käynyt vain hyvä tuuri myyjien kanssa. Jos itse on kiukkuinen ja naama norsunveellä ja ehkäpä ennakkoluuloisen sulkeutunut ja olemukseltaan tyylitön, niin todennäköisesti myös tulee kohdellusti tympeämmin. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan :)

Allekirjoitan tämän. Saan lähes poikkeuksetta hyvää palvelua. Olen itse aikoinani ollut myyjä ja osaan luullakseni käyttäytyä jotenkin niin, että minua halutaan palvella. Tervehdin reippaasti ja iloisesti, esitän asiani selkeästi ja kohtelen myyjää kuin ihmistä. Otan hänet vähän kuin "mukaan juoneen" jutustelemalla ja olemalla mukava. Sisareni on tässä vielä parempi, hänellä on jokin taikakeino saada myyjät suorastaan juoksemaan hyllyjen välissä ja etsimään oikeita tuotteita ihan omasta halustaan.

Olen pannut merkille, että ystäväni, joka valittaa aina saavansa huonoa palvelua, käyttäytyy kaupassa ihan eri tavalla. Hän on aika ujo ja saattaa sen vuoksi esittää asiansa töksähtelevään sävyyn ilman hymyn häivääkään. Tiedän, ettei hän tee sitä tahallaan mutta luulen, että hän saattaa vaikuttaa monista myyjistä aika tylyltä.

Tietenkin kaikille pitäisi antaa yhtä hyvää palvelua siitä riippumatta, jaksaako asiakas hymyillä. Mutta niin se taitaa mennä, että sanattomilla viesteillä on yhtä paljon merkitystä kuin sillä, mitä suusta tulee.

Vierailija
355/673 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä naistenvaatteliikkeissä ja tavaratalossa tuntuu myyjillä olevan aikaa ja intoa omien kynsien viilailuun, sekä tuttavien kanssa seurusteluun. Ei edes vaivauduta katsomaan asiakasta, rahastetaan vaan. Jatketaan samalla seurustelua tuttavien kanssa. Taksikusit samasa kaupungissa ajelee ympyrää ja laskuttaa tälläisestä sopimattomasta huviajeluista asiakkaita.

Monet ovat rakastuneet Roomaan, mutta minun kokemukseni mukaan siellä on todella töykeitä asiakaspalvelijoita, jotka tuntuvat olevan kypsiä hommaansa.

Vierailija
356/673 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme nuoria ja meillä oli lehdessä ilmoitus, että haluamme vuokrata asunnon. Myös tämä pankinjohtaja otti yhteyttä. Saimme avaimet käydäksemme katsomassa asuntoa. Minä menin palauttamaan yksin avaimia ja sovittiin, että jos otamme asunnon, seuraavana päivänä allekirjoitetaan vuokrasopimus. Kysyin, että pitääkö meidän molempien olla paikalla. Ukko vastasi, että ei, riittää kun miehenne tulee.

Ei otettu sitten sitä asuntoa kun oli vara valita.

etten minä kelvannut yksin allekirjoittamaan vuokrasopimusta vaan piti olla MIES, joka olisi sitten kelvannut yksinkin.

vaan sitä, että se luuli, ettet sä pääse ja sanoi, että mieskin riittää.

Ainakin kirjoitusmuotosi "riittää kun miehenne tulee" viittaisi siihen, että se arveli sun olevan estynyt tulemasta paikalle koska asiaa rupesit kyselemään.

olisi voinut sanoa "riittää kun toinen teistä tulee". Ja kyselin tätä nimenomaan mieheni puolesta, jolla oli vaikeuksia päästä paikalle.

Vierailija
357/673 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuorena (19v)töissä paikassa, jossa työhöni luului mm. ruokaostosten tekeminen. Piti tehdä jotain jälkkäriä, johon tarvittiin taloussuklaata. Etsin sitä karkkihyllystä vaan eipä löytynyt. Lähellä oli myyjä purkamassa kuormaa ja kysyinkin häneltä tuotteen sijaintia. Hän viittilöi, että tuolla hyllyn päässä sitä on. Kerroin jo etsineeni sieltä eikä löytynyt. Myyjä puuskahti "Pitääkö MINUN tulla näyttämään". Raski sentään jättää rakkaan kuormansa ja tulla näyttämään. Suklaa oli hyllyn toisella puolella. Totesin, etten ymmärtänyt etsiä täältä. Myyjä puuskahti taas "Se nyt valitettavasti on täällä".

- Tuon jälkeen meni 10v ennen kuin uskalsin vaivata uudelleen ketään myyjää missään. Etsin aikani ja jollen löytänyt, menin toiseen kauppaan ja jollei sieltäkään löytynyt, totesin, etten sitä tarvinnutkaan.

Vierailija
358/673 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari vuotta sitten yritin ostaa nintendo ds laitetta lapsille(lapset mukana ostoksilla). Myyjä sanoi, no onhan meillä niitä, mutta ne ovat täällä tiskin takana ja MAKSAVAT SITTEN YLI 100 EUROA! Ja jätkä jäi vaan katsomaan meitä ylimielisenä että eikö tajuta jo lähteä, hänhän ei masiinaa meille aijo myydä. Ostettiin se sitten toisaalta. Kyllä vitutti. Eikä olla edes ns. köyhän näköisiä tms. Olisi pitänyt valittaa myyjästä, mutta se jäi. Sen jälkeen en Anttilaan ole mennyt.

Vastaavaa "palvelua" olen saanut sieltä myös.

Vierailija
359/673 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiin oli tullut tarjouskuponkeja ja päätin hakea perheelle pizzaa. Itselleni halusin salaatin. Odotin vuoroani ja kun edellinen asiakas lähti kassalta sanoi tosi tympääntynyt myyjä:"seuraava". Pyysin ystävällisesti kebabsalaattia, sain vastauksesksi:" ei oo", no kysyin toista salaattia, "ei oo, jos sä salaattia haluat niin mene muualle." Ja koko ajan myyjällä vittuuntunut ilme kasvoilla, ihan kuin olisin tullut tahallani kiusaamaan myyjää toiveellani.Salaatit kuitenkin olivat listalla ja tietääkseni niitä saa silloin myös tilata. Mutta ok, menin sitten muualle ja kiitin vielä hyvästä palvelusta. Tiedän mihin en enää jalallanikaan astu.

Vierailija
360/673 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylivieskan sotkassa, ostin kirjahyllyn ja sitten maksoin sen ja muistin yhtäkkiä että siellä käy plussakortti. sanoin vain että "voi, mä unohin plussakortin!". niin myyjä sano tosi tylysti: "KUULE MENI JO".olin niin hämmentyny että hyvä ettei itku tullu. oon kai vähän herkkä.

juu ja autokaupassa, ei palvelua. no ostettiin sellasesta joka jakso palvella :)

nivalan halpa-hallissa kassa otti väärän hinnan, menin pyytämään korjausta, otti siinä asiakkaita mun ohi ja ei löytäny ketään muuta myyjää korjaamaan asiaa, ei jostain syystä voinut itse korjata ja lähdin sitten pois ilman rahoja.

vattenfallin kanssa tappelin vuoden, muutin pois asunnosta ja laskuttivat multa kuukauden sähköt liikaa. taloyhtiö lähetti 3 kertaa sen todistuksen heille, missä oli muuttopäivä, soitin asiallisesti monta kertaa. lopulta maksoin laskun, koska se olisi mennyt ulosottoon. laitoin sähköpostia kaikille pääjehuille jotka löysin netistä, lopen sain rahat takas.