Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko saanut jossain aivan järkyttävän huonoa palvelua?

Vierailija
12.07.2011 |

millainen tapaus?

Kommentit (673)

Vierailija
301/673 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tulossa noutaa sovittua mattoa 55 minuuttia ennen sulkemisaikaa. Heti ensimmäiseksi kauppias tokaisi yrittäneensä soittaa, mutten kuulema viitsinyt vastata. Tuntemattomasta numerosta oli soitettu, muttei ollut jätetty mitään viestiä. Jos on tärkeää asiaa, viestinkin voi jättää. Olisin ollut halukas vielä katselemaan muita mattoja, mutta kauppiaalla oli kiire sulkea liike. Oli kuulema muija odottamassa ruokakaupassa. Toivotteli tervetulleeksi uudestaan, mutta sen verran pdemmältä tulin että turha odottaa ainakaan tuolla asiakaspalvelulla.

Vierailija
302/673 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin ostamaan ketjua, jotta saisin ripustettua lyhdyt terassille. Hain myyjää viitisentoista minuuttia, sitten löysin yhden, jota pyysin leikkaamaan minulle ketjua, jonka siihen mennessä olin jo löytänyt omin avuin. Myyjä vastasi, että mitä siitä nyt tulisi, jos hän alkaisi ketjuja kaikille leikkelemään... En todellakaan tiedä, miksi hän näin vastasi, koska en ehtinyt hänelle mitään muuta sanoa, kuin pyytää leikkaamaan ketjun. Myyjä ja toinen asiakas jäivät siihen naureskelemaan, kun kävelin palvelutiskille, jossa oli kolme miestä, mutta yksikään ei katsonut minuun päinkään, että olisin voinut edes kysyä mitään. Naputtelivat tietokoneitaan vain. Odotin viitisentoista minuuttia ja siinä välissä tiskille otettiin kyllä muita asiakkaita minun ohitseni, mutta sitten kyllästyin odottamaan ja lähdin pois, ketju jäi ostamatta.

Kultasepänliikkeessä katselin miehelleni joululahjakelloa ja kävelin vitriinien ohi. Kun saavuin ilmeisesti kalliiden kellojen kohdalle, jostakin syöksyi myyjä, joka ilmoitti, että nuo kellot ovat niin kalliita, että et varmaankaan halua sellaisia katsoa. No, en ehtinyt vielä edes kunnolla vilkaista, mutta lähdin sitten pois, jos ei edes saa katsoa.

Olimme etsimässä ensimmäistä asuntoamme ja menin kysymään eräästä kiinteistönvälitysliikkeestä, millaisia asuntoja heillä olisi tarjolla. Sain seistä odottamassa ainakin kymmenen minuuttia, ennen kuin kukaan edes sanoi hei. Ehkä olisi jo pitänyt häipyä, mutta odotin silti. Sitten lopulta vanhempi mieshenkilö tuli kysymään, mitä asiaa minulla on. Selitin, että etsimme asuntoa ja millaista asuntoa etsimme, mutta välittäjä ei tehnyt elettäkään kertoakseen, löytyykö heiltä mitään sen tyyppistäkään. Hän ei siis vastannut mitään muuta minulle, kuin "vai niin" ja sen jälkeen jäi tuijottamaan minua hiljaa. Kiitin ja poistuin paikalta.

En tiedä näytänkö jotenkin erityisen köyhältä tai rumalta vai mistä johtuu, mutta ilmeisesti minua voi palvella huonosti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/673 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinnoissa on todella usein eroja eli hyllyn reunassa ilmoitettu hinta muuttuukin kassalla kalliimmaksi.

Plussakorttitarjouksia ei ole päivitetty koneelle, joten usein jää alennukset saamatta ellei itse ole tarkkana.

Olen ollut tästä yhteydessä kauppiaaseen, mutta sama meno vaan jatkuu.

Vierailija
304/673 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koru- ja kelloliike Lahdessa. Ostin joku vuosi sitten sieltä rannekellon nahkarannekkeella. Kolmessa viikossa kellotaulun kiinnike oli syönyt rannekkeen lenksun irti ja rannekkeen toinen puoli repsotti lähes irtinäisenä (ja kyse siis ihan normaalikäytöstä). Vein kellon ihmeissäni takaisin liikeeseen ja myyjä selitti minulle ihan tosissaan että "Voi kuule, ei ne nahkarannekkeet kestä sen pidempään, sen KUULUUKIN alkaa kulumaan kiinnityskohdasta"!! Olisi pitänyt kuulemma ostaa kello jossa on jostain muusta materiaalista hihna! No, eivät kuitenkaan kertoneet kelloa ostaessa että kyse on kolmen viikon kellosta... Olisin joutunut sitten maksamaan uuden hihan tilauksen itse. En ikimaailmassa jalallani astu enää siihen puljuun.

Vierailija
305/673 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin äitini ja kahden pienen lapsen kanssa. Eräs vaaliseurue tuli meidän jälkeemme lähes tyhjään ravintolaan. Heitä oli noin 10 ja saivat ruokansa ensin. Sensijaan me jouduimme odottamaan omiamme yli tunnin! Pahoiteltu ei tietenkään.

Näin entinen kanttispaikka pääsi boikottilistalle.

Ja kuten muutkin on huomanneet, osasta Ylivieskan autoliikkeistä ei saa MITÄÄN palvelua. Meilläkin on tällähetkellä 6 autoa käytössä, jotka vaihdetaan säännöllisesti uudempiin, joten varmasti myyjän olisi kannattanut kysyä; Mitä teille saisi olla...

Vierailija
306/673 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo vaaliseurue ei siis ollut tilannut ruokiaan etukäteen.

Vierailija
307/673 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastetaan molemmat miehen kanssa erilaisia menopelejä, ja ajateltiin liittyä Fast Motorsin jäseniksi. Mentiin paikan päälle neuvotteluihin, jotka päättyivät hyvin nopeasti siihen, että minulle autot esiteltiin vain näin: "Katsos tätä, ihanan vaaleansininen auto! Tai tätä, tämä on kauniin vihreä auto!"

Mitään muuta kuin auton värin tämä onneton äijä ei suostunut kertomaan, ja muutenkin suhtautui koko ajan muhun tosi alentuvasti. Lähdettiin miehen kanssa aika vikkelään, kun ei mieskään ole enää aikoihin sietänyt sitä, että "autopiiressä" naisille saa puhua ihan miten sattuu..

Vierailija
308/673 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakilaittajani lopetti ja jouduin etsimään uutta paikkaa. Mihinkään ei tunnuttu haluttavan uusia asiakkaita. Puhelimessa ei vaivauduta etsimään vapaita aikoja ja ollaan muutenkin tympeitä. Enhän minä asiakkaana voi sieltä puhelimen kautta nähdä missä heillä on tilaa! Ei kai sitten kuulu kynsiteknikon koulutukseen asiakaspalveluopetus.

Niissäkään paikoissa, jotka mainostavat, että on joustavat aukioloajat, ei ollut ikinä vapaita ilta-aikoja, vaikka olisi kuinka pitkän ajan päähän kysellyt. Miksi sitten sitä mainostavat, kun niitä ei kerran oikeasti ole? Varatut ajat eivät pitäneet paikkaansa, yhdessäkin paikassa aikani oli yli tunnin(!) myöhässä enkä saanut edes alennusta.

Paikan päällä juoruttiin asiakkaista ja udeltiin tietoja kynsistudioista, joissa olin aiemmin käynyt, sekä haukuttiin niitä.

Siirryin sitten laitattamaan kynteni eräällä tutulla, joka ei ole ammattilainen, mutta osaa homman hyvin. Eivät kai nuo studioiden parikymppiset pissikset ymmärrä, että kyllä se bisnes ennen pitkään kärsii huonosta palvelusta.

Vierailija
309/673 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakspalvelu ala-arvoista ja ammattitaidotonta. Yritimme ostaa erästä tilaushuonekalua, mutta siitä ei tullut mitään, kun myyjä ei tiennyt siitä mitään, sanoi aina, että täytyy varmistaa asia. Lopulta hän varmisti sellaisiakin asioita, jotka oli kertaalleen varmistettu. En ikinä astu siihen liikkeeseen jalallanikaan, eikä tule sellaisen huonekalun tarvetta, että sinne pitäis ikinä mennä.

Vierailija
310/673 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välittäjä valehteli, pimitti tietoja ja salasi asioita tarkoituksella.

Nykyään jos asuntoa olen vailla en osta sitä ainakaan välittäjältä.

Vierailija
311/673 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

teininä minulla oli rajusti alkanut virtsatieinfektio ja menin sitten pienen kuntamme terveyskeskuskeen. Aulassa ja luukun vieressä oli runsaasti muita asiakkaita ja mummelit istuvat siinä päivät pitkät korvat höröllä kuuntelemassa, kenellä on mikäkin vaiva. Sanoin sitten luukulla asiani suht hiljaa, koska en halunnut kaikkien kuulevan. Hoitsu näytti siltä, ettei voi vähempää kiinnostaa ja ärähti että "Voi täällä kuuluvastikin sanoa, että sulla on pissatulehdus! Tuu huomenna uudestaan, nyt on vähän kiire" Kiitti ihan v*sti.

Kun näillä luukuilla ei tosiaan ymmärretä olla jumalauta hiljaa. Eivät ymmärrä että en halua vaivojani kylän juorun nälkäisten mummojen korviin. Kerran muut asiat saatiin selvitettyä oikein hienosti. Sitten tämä täti päätti vielä varmistaa yhteystietojeni ajankohtaisuuden. "ONKO SUN OSOTE VIELÄ MALLIKATU 1A1?" "JA ONKO PUHELINNUMERO VIELÄ 0401234567?" Ei jäänyt kenellekään yhteystietoni epäselväksi joka sattui rakennuksessa samaan aikaan oleilemaan.

Meinaatko että kaikki siellä paikalla olleet ihmiset teki jotain sillä tiedolla että missä sä asut ja mikä sun puhelinnumero on?:D

Musta on aina huvittavaa, kun jotkut ihmiset kuiskaa oman puhelinnumeronsa kuin se olis suurikin salaisuus. Ihan niinkuin kaikki ottais sen heti itelleen ylös, jos sattuu vahingossa kuulemaan.

Vierailija
312/673 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiden puheisiin ei ole yhtään luottamista.

Vierailija
313/673 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kerronpa ihan tuoreen esimerkin paskasta asiakaspalvelusta.

Tilasimme Virtasen Moottori Oy:stä autotarvikkeita. Tilasin ne laskulle, joka tuli Risicumin kautta. Kun lasku tuli n. viikon päästä maksoin sen heti. Paketti saapui 1,5 viikkoa tilauksesta ja silloin huomasimme että itseasiassa emme tarvitsekaan kuin yhden tilaamamme tuotteen. Palautin muut ja kun palautus oli mennyt perille, tuolta soitettiin että asia kunnossa ja 1-2 päivää kun maksetaan ylijäämä teille.

Odottelin 2 viikkoa, kun rahoja ei kuulunut ja soitin tuonne. Erittäin tympeä nainen sanoi että eihän 2 viikkoa ole aika eikä mikään, että odota nyt vielä ainakin viikko (soitin ma, käski odottaa perjantaihin). Missään vaiheessa hän ei siis vaivautunut tarkistamaan onko hyvitys maksettu oikeasti.

Odotin viikon loppuun, eikä rahoja kuulunut. Soitin samalle tympeällä rouvalle, joka sanoi että "mitä sä tänne soittelet, risicumin kauttahan sä sen laskun oot maksanu, soita sinne!!" okei, tässä vaiheessa alkoi keittää. Tästä firmasta oli nimen omaan soitettu heti palautuksen jälkeen ja kerrottu että kaikki on ok, ja että rahat tulee.

Sanoin ettei mulla ole Risicumin numeroa tässä ja voisiko rouva sen minulle sähköpostitse lähettää. Rouva tokaisi siihen että "kai sulla on se lasku jäljellä minkä maksoit" Joo, no ei ollut. Sitten tämä "asiakaspalvelija" läksytti minua siitä kuinka HÄN säilyttää laskut AINAKIN vuoden ja on todella vastuutonta heittää maksetut laskut roskiin.

Lopputulos oli että vasta kun sain lähes raivarin, tuo akka lähetti sen numeron minulle josta voin noita rahojani tiedustella.. Se onkin sit jo eri tarina... Muttta tilanne on se että olen tässä yli kk odotellut rahojani takaisin enkä ole vieläkään saanut. Virtasen Moottori Oy ei vastaa enää sähköposteihini tms, vaikka ongelma on oikeasti heidän päässään eikä tieto Risicumille hyvityksen maksamisesta ole mennyt heiltä.

Vierailija
314/673 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidät ohjasi pöytään kokki jolla oli kumihanskat kädessä kun ojensi listat. Sitten odotimme pitkän tovin että tilauksemme otetaan vastaan ja sen jälkeen pitkän tovin ruokia. noin.1h15min yhteensä näitä. Muut seurueestamme sai ruokansa paitsi yksi. Tämä yksi sai ruuan kun muut olivat jo syöneet aikoja sitten. Kun tuli maksun aika pyysimme laskua neljä eri kertaa kahdelta eri tarjoilijalta ja odotimme laskua 45 min ja huom ravintolassa ei ollut kuin muutama asiakas meidän lisäksi koko aikana. Kun laskua ei 45 minuutin jälkeen tullut kävelin baaritiskille ja selitin että olemme jo odottaneet todella kauan ja pyttäneet laskua useaan kertaan niin vastaukseksi saan tarjoilijan suusta "Kun meillä on kiire ja sitten kun kiire loppuu niin me juomme teetä ja unohdamme teidät" johon minä sen jälkeen että

selvä sitten minäkin unohdan maksaa laskun.

Meillä myös n. kuukausi sitten Flamingon La Famigliassa oli ihan törkeen huono palvelu, juomia joutu odottelemaan piiitkään ja ne tuli sitten väljähtyneinä, ruoka tarjoiltiin kylmänä ja alkupalat unohdettiin kunnes tarjoilija tuli kysymään kun olimme jo melkein syöneet pääruoat että haluaisitteko ne alkupalat nyt. Ihan kauheeta odottelu joka välissä ja HUONOA palvelua. Ravintola oli otettu ihan liian täyteen, tarjoilijoita oli liian vähän. Parasta on että reklamoin heidän intenet sivujen kautta ja toivoin yhteydenottoa ja HE EIVÄT OLE VASTANNEET MITENKÄÄN!!! Ei taida La Famigliaa kiinnostaa asiakkaat. En tämän kokemuksen jälkeen astu jalallanikaan ko. paikkaan ja tulen kertomaan kokemuksestamme niin laajalle kuin mahdollista! Annoin kuitenkin mahdollisuuden ravintolalle edes selittää tilannetta ja he eivät vaivautuneet edes vastaamaan!

Vierailija
315/673 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soneran asiakaspalvelussa - sekä puhelimitse että myymälässä - olen saanut typerimmät neuvot ikinä.

Pätkivän nettiyhteyden takia olen joutunut tekemään kymmeniä vikailmoituksia ja soittelemaan Soneralle kuukausikaupalla. Soneran oma korjaaja kävi kotonamme testaamassa laitteet ja sanoi että "ei ne siellä Soneralla mitään osaa". Hänen mukaansa Sonera oli lähettänyt meille väärät johdot liittymänvaihdon yhteydessä (toki maksoimme uudesta modeemista Soneralle maltaita) ja kaapelinetti ei muutenkaan toimi (asuntoomme ei ole muuta tarjolla).

Korjaajan käynti ei siis auttanut mitään. Seuraavaksi puhelinaspa käski meidän viedä Soneralta ostettu modeemi myymälään testattavaksi. Sielläpä se viikon olikin, ja tuomio oli että toimii aivan hyvin. Kun kysyin pätkikö netti, myyjä hämmästyneenä tokaisi ettei heillä ole aikaa seistä katselemassa pätkiikö netti vai ei. Koko ajan olin siis painottanut että netti pätkii kymmenen minuutin välein.

Kotona taas seuraavan kerran pätkiessä soitin asiakaspalveluun. Tällä kertaa aspalla oli ehdotus modeemin korjaamiseksi: käykää Gigantista ostamassa omalla rahalla uusi! Heidän myymässään siis oli takuuta jäljellä, mutta heille ei käynyt se, että olisin lähettänyt modeemin heille korjaukseen tai palautuksena. Omalla rahalla olisi pitänyt ostaa uusi, kokeilla toimiiko se ja sitten palauttaa se Giganttiin, minkä jälkeen palauttaa Soneran modeemi vialliseksi todettuna Soneralle.

Kunnon valopää. Kysyin häneltä, mitä takeita saan siitä että hänen ehdottamansa, todella erikoinen toimintatapa saa muiden aspojen hyväksynnän. Mitä jos Gigantti kieltäytyy vastaanottamasta modeemiaan sitä palauttaessani?

Kyllästyin sitten jankkaamaan asiasta ja odottelemme pätkivän yhteyden kanssa että määräaikainen sopimus menee umpeen ja pääsemme Sonerasta ikuisesti eroon.

Erikoista asiassa oli myös se, että kun pyysin että saisin keskustella asiasta sähköpostitse jotta minulla säilyisi todistusaineistoa heidän antamistaan ohjeista, se ei tietenkään onnistunut. Soneran puolella ei ollut minkäänlaista halukkuutta ratkaista tätä tilannetta, missä asiakas maksaa monta kymppiä kuussa palvelusta, joka ei toimi.

Vierailija
316/673 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eurokangas onnistuu usein huonossa palvelussa. Myös hinta-laatusuhde on välillä todella huono.

Mitä meinaatte muuten sen kokoisesta palasta tavallista trikookangasta, josta saa ihan yksinkertaisen paidan pikkulapselle ja maksaa n. 8 e. Päästi väriä ensimmäisessä pesussa niin, että oli siitä lähtien hiukan haalistuneen värinen. Lanka piti tietysti ostaa veilä lisäksi, pari euroa tuli hintaan lisää.

Tiedän monia vaatekauppoja, joista saa samalla hinnalla ja halvemmallakin hyvälaatuisen paidan ihan valmiina.

Vierailija
317/673 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo samaa mieltä. en mäkään mee henkkamaukan teinivaateosastolle ja ala loukkaantumaan kun ei ole myyjällä tarjota mulle vaatteita. nimim. kokoa 54

[/quote]

Mitähän sä tarkotat tolla että paino "uppoaa" pituuteen? Jos olet ylipainoinen 10kg niin sitten olet ylipainoinen. Eikä se 10kg mihinkään muualle uppoa kuin sipsinä ja limukkana vatsan pohjalle. Entä jos heillä nyt ei vaan sattunut olemaan sinun kokoisellesi ponttoonille vaatteita? Entä jos liikkeessä ei tosiaan ollut mitään sinulle ja he olivat vain rehellisiä? Ihme asioista ihmiset nykyään pahoittavat mielensä.

[/quote]

Vierailija
318/673 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eurokankaaseen en edes halua mennä, koska ne ei todellakaan edes noteeraa asiakasta.

Näyttää olevan sama juttu paikkakunnasta riippumatta.

Mutta Varsinais-Suomessa sijaitseva sosiaalitoimisto on kyllä ehdoton huonon palvelun paikka.

Eikä kyse ole siitä, ettei saisi tarpeeksi toimeentulotukea tms vaan ihan muusta asiasta, mutta yksi työntekijä on niin asemaansa täynnä, ettei muista mitä laki sanoo, kostaa asiakkaalle tekemällä aivan mielivaltaisia ehdotuksia, ei kuuntele, uhkailee ym.

Useampi valitus ko. henkilöstä tehty esimiehille, mutta ei vaan johda mihinkään.

Vierailija
319/673 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turussa soitin päivystävään terveyskeskukseen syystä että ärhäkkä poskiontelontulehdus. No siellä elämäänsä kyllästynyt täti kyseenalaista puhelimen vittumaisemmassa päässä koko jutun. Sanoi "noi on tommosia kausiflunssia vaan" sitten mä sanoinettä mulla on ahtaat poskiontelot ja siitä syystä se on aika vaarallista nukkumishengityksen kannalta että on posket täynnä räkää ja paha tulehdus. No neito langan toisessa päässä kyseenalaisti senkin että mun ontelot on tutkitusti liian ahtaat ja käski ottaa kipulääkettä. Ja muisti tietenkin vittuilla parasetamolin käytöstä. Vitsi kun olisi edes esitellyt itsensä (tai edes tervehtinyt "no mitä asiaa" lisäksi olisin pistänyt palautetta.

Vierailija
320/673 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2011 klo 10:24"]

Miehellä oli siellä tili, homman piti toimia niin, että kunhan sanon nimen, niin voin ostaa laskuun. Nimeni oli jollain "tämä saa ostaa tälle tilille" -listalla. Ostin tavaroita, jotka remppamies oli minulle listannut. Kassalla ei onnistunut laskullelaitto millään, kuulemma ei voi antaa laskulle, koska tili on miehen nimellä ja hekkkareiden mukaan en ole tilinomistaja.

Soitin miehelle, että mitä nyt tehdään. Remonttimies tuli puolen tunnin kuluttua, meni tavaroitten kera kassalle, kukaan ei edes kysynyt papereita, kunhan sanoi nimen ja sillä selvä.

Menin perässä kassalle ja kysyin, miten tuo mies saattoi papereita näyttämättä laittaa mieheni laskuun yli 600 e arvosta tavaraa, jos minä en voi sitä tehdä. Kuulemma ei ole minun asiani, koska se ei edelleenkään ole minun tilini.

[/quote]

Ei jumalauta, toi oli kyllä jo aikamoista, kai valitit??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi