Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko kissat olla neljä päivää keskenään

Vierailija
10.07.2011 |

jos niillä on riittävästi ruokaa ja juomaa saatavilla?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en jättäis. Hajukin vois olla hiekassa jo karmaiseva.

Vierailija
2/6 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eläinten kunto on minimissään tarkastettava kerran päivässä. Eläinsuojelulaki torppaa tässä kohtaa ideasi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläinsuojelulaki kieltää. Päivittäin pitää jonkun käydä katsomassa.

Vierailija
4/6 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

omiani en jättäisi. Kaipaavat seuraa ja alkavat tehdä ahdistuneina tuhojakin herkästi.

Eikö joku voisi käydä päivittäin ruokkimassa ja seurustelemassa/leilittämässä pienen hetken?

Vierailija
5/6 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukas ne vedet vaihtaa?

Vierailija
6/6 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmana on se, että toinen kissa pelkää ihmisiä aivan suunnattomasti. Sitä on pentuna pahoinpidelty törkeästi ja on äärimmäisen arka - jos mulle tulee vieraita niin silloinkin vaikka itse olen kotona niin painuu tärisemään mahdollisimman suojaan. Ja kun kerran aiemmin on kissat olleet kolme päivää siten, että niitä käytiin katsomassa kaksi kertaa päivässä niin tämä säikky oli kaksi viikkoa vielä sen jälkeenkin täysin pois tolaltaan.

Ajattelin, että olisi pienempi stressi jos olisivat kahdestaan. Vettä en niille muutenkaan vaihda päivittäin, koska juovat mieluummin "seissyttä vettä", jos laitan suoraan hanasta niin käyvät lattiakaivon kimppuun. Ei ole kuulemma mitenkään edes epänormaalia, eikä haitallista, eläinlääkärin mukaan veden juonti on tärkeintä ja jos juovat paremmin seisotettua vettä niin sitten sitä annetaan..

Molemmat kissat ovat siis ns kovia kokeneita ja jonkin aikaa kadulla elämää nähneitä - eivät todellakaan mitään ihmisrakkaita. Hoitolaan tai vieraaseen paikkaan en edes harkitse vieväni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi