Oletko jo nähnyt viime viikolla ensi-iltansa saaneen "Barbie"-elokuvan?
Vastatkaa vaan kysymykseen, mutta älkää spoilatko.
Kommentit (14)
Tämä oli jättimenestys, murskasi Oppenheimerin lopputuloksena.
Molemmat nähty, Barbi sekä Oppenheimer. Oppenheimer toki paljon parempi,
Meen katsomaan Barbien sitten kun palaan kotikulmilleni. Nyt oon mökillä niin täältä on paha lähteä noin vain elokuviin.
Oppenheimerinkin ajattelin myös mennä katsomaan.
Sama ensi-ilta molemmilla oli.
M30
Olen, katsoi nnetissä. Oli ihan hauska.
Vierailija kirjoitti:
Huomenna meen kattomaa!
Niin minäkin!
Onko filkassa jokin juoni? Siis mikä tekee siitä suositeltavan? Erityisen?
Vierailija kirjoitti:
Onko filkassa jokin juoni? Siis mikä tekee siitä suositeltavan? Erityisen?
Juoni ei ole kovin erityinen, vaikka sinänsä ihan ok. Barbi ryhtyy ajattelemaan kuolemaa ja saa selluliittia, ja lähtee sen takia etsimään leikittäjäänsä tosimaailmassa.
Mutta huumori on hauskaa, eri elokuvat ovat hauskasti läsnä, ja leikkimaailmaa kuvataan kivasti.
En katsoisi vaikka maksettaisi. Ei kiinnosta millään tasolla.
Mä katsoin, että mun lähiteatterissa Barbiella on huikea määrä katsojia, että muutamia paikkoja enää jäljellä. Ryysiksessä ei ole yhtään kiva katsoa, että taidanpa jättää myöhemmäksi sen katsomisen.
Ei voi käsittää miten tuommoinen hömppä elokuva voi olla tuollainen kassamagneetti.
Tämä joka ohjasi tämän Barbie elokuvan tekee seuraavaksi Netflixille elokuvia Narniasta.
Olisi kiva tietää onko Barbie katsomisen arvoinen, että mitä mieltä olette siitä, jotka olette jo nähneet sen?
Oppenheimerissa pääosaa näytellyt Cillian Murphy on mahdollisesti mukana Barbie 2 leffassa. Tälläistä luin ihan äskettäin.
Vaikka toi Cillian Murphy olisi missä mukana niin aina mä nään hänet Variksenpelättimenä (Batmanistä). Samallalailla kuin Daniel Radcliffe nähdään Harry Pottetina.
Oppenheimer ja Barbie ovat aikamoisia kilpailijoita keskenään. Eilenkin leffateatterissa molemmissa näytöksissä oli ihan tajuttomasti ihmisiä ja monta kertaa samana päivänä noita näytetään lähiteatterissani.
Tänään mä meen katsomaan Barbieta. Eilen kävin katsomassa Oppenheimerin.
Up