onko vauvan hoitolaukku tarpeellinen? miksi?
Itse ainakin kuljen aina käsilaukun tai vastaavan kanssa, kun jossain liikun. Ilman en osaisi lähteäkään. Sinne varmasti saa pakattua varavaipan tai kaksi mukaan+ pikkupaketin puhdistusliinoja tms. MIhin tarvitaan ns. hoitolaukkua?
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Itse ainakin kuljen aina käsilaukun tai vastaavan kanssa, kun jossain liikun. Ilman en osaisi lähteäkään. Sinne varmasti saa pakattua varavaipan tai kaksi mukaan+ pikkupaketin puhdistusliinoja tms. MIhin tarvitaan ns. hoitolaukkua?
Kulkeeko myös miehesi sinun käsilaukun kanssa?
Helpompaa kun vauvan tavarat on yhdessä kassissa, jonka nappaa mukaan kun lähtee vauvan kanssa liikkeille.
jokainen tietty määrittelee sen mikä on tarpeellista ja mikä ei..
Itse taas koin hoitolaukun todella tarpeellisena ja kätevänä. Pidän sen aina lähtövalmiina, niin ei tarvitse koskaan lähtiessä miettiä mitä kaikkea tartteekaan ottaa mukaan, kun kaikki on valmiina, ja sillä tavalla ei mikään unohdu.
Sieltä löytyy: väh. 5 kappaletta vaippoja, peppupyyhe, talkki, pieni rasva, pari maitoa, pari sosepurkkia lusikoineen, wet whippeja, extra tutti, vaihtovaatteet (sukkukset, paita, housut) helistin, vara-tuttipullo. jne jne. sullon sinne myös omat tavarat, puhelimen ja lompakon, (+pieni meikkipussukka). Eli en ole niin tyylikäs että omaa käsilaukkua kantaisin =)
Ja kuten sanoin, koen sen itse kätevänä siitä syystä että se on aina lähtövalmis tilanteeseen kuin tilanteeseen.. Nykyään kun tämä kotoa lähteminen ei ole enää niin helppoa ja näppärää ;)
Mutta tee niinkuin parhaaksi koet ja näet.
No ei se ole. Ja ne todella on hirveän rumia. Meillä on kyllä hoitolaukku, joka tuli rattaiden mukana kaupan päälle. Se on hyvän kokoinen ja sointuu rattaisiin, niin riippuu aisassa.
Jos ei olisi tullut mukana, niin sitten oltaisi otettu joku olkalaukku tms. mihin olisi sullottu parit vaipat yms tarpeellinen lapselle sekä kaikki omat lompakot ja kännykät (jotka nyt tulee hoitolaukussa mukana).
Kuitenkin tuote nimeltä hoitolaukku on pelkkää rahastusta. Se on aivan sama, missä ne vauvan tavarat ovat, kuhan ovat mukana tarpeen vaatiessa.
Näitä turhia vauva-tuotteita on muuten vaikka millä mitalla... Sellaisia, jotka kuulostavat tärkeiltä ja maksavat hunajaa, mutta käytännössä niillä ei ole mitään virkaa...
Pienen lapsen äitinä olen jo tottunut siihen, että äidit kilpailevat lähes kaikesta lapsiin liittyvästä.
Mutta että kilpailla nyt siitä, tarvitseeko hoitolaukkua vai ei 😂
Mulla on sellainen Niken nahkainen olkalaukku. Saa roikkumaan aisaan. Nätti laukku itselle, kun vauva-ajat takana. Varsinaiset hoitolaukut ovat aika rumia :D