Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies pitää mua seksikkäänä, vaikka

Vierailija
19.05.2011 |

mulla on läski ja raskausarvista kirjava maha, roikkuvat tissit, iso muhkurainen perse, selluliittireidet ja hiuksissakin on aito suomalainen maantienharmaa väri. Ihmettelin tätä miehelle, niin se vastas että seksikkyyskin tulee sisältä. Niin ja olin tämmönen ku mies muhun kaksi vuotta sitten silmänsä iski.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen miehesi on?

Vierailija
2/8 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen fantasioi täydellisyydestä, mutta todellisuus on eri asia ja oma rakas tuntuu seksikkäältä vaikka ei olisikaan aivan "täydellinen" kiiltokuva. Tai siis oma puoliso tuntuu täydelliseltä juuri sellaisena kuin on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tumma, normaalivartaloinen suomalainen mies. Ei mikään Mr. Finland, mutta kyllä sitä kelpaa esitellä =) Fyysisellä työllä muokattu vartalo. ap

Vierailija
4/8 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai antaisitko muka jos sanoisi totuuden?

Vierailija
5/8 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka mies sanois mitä. Meillä kuitenkin seksi on aivan loistavaa ja pidän seksistä muutenkin. Jos alkaisin pihtaamaan, niin omaan nilkkaanhan se sattuis. Ja kyllä mies on sanonutkin, jos ei jostain tykkää. Esim. tässä taannoin mulla oli herpes huulessa, niin mies sano että järkyttävän näkönen tuo sun huuli. Tiesin sen kyllä iteki, mutta en alkanu pihtaamaan.

-ap

Vierailija
6/8 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin mies pitää mua seksikkäänä, vaikka mulla on maailman pienimmät tissit :) Miehet ovat aika ihania.

Vierailija
7/8 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tumma, normaalivartaloinen suomalainen mies. Ei mikään Mr. Finland, mutta kyllä sitä kelpaa esitellä =) Fyysisellä työllä muokattu vartalo. ap

Onnea! Pidä kiinni kaksin käsin ;)

Vierailija
8/8 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen just eroamassa eikä mies halua mua. En ehkä koskaan enää saa tyydyttävää seksiä (en ole koskaan mitään loistavaa saanutkaan, johtuu varmaan itsestäni). Surullista. :( Olen kaunis ja haluttu nainen, mutta nyt jään yksin enkä edes halua enää ketään. :((