Lue keskustelun säännöt.
G: kenen kuuluisi voittaa BB:n? Miksi?
01.11.2005 |
Mun mielestä Perttu ansaitsee voiton. Koska on niin " perttu" . Hän on ainoa mielenkiintoinen henkilö kisassa, muut ovat tasaisen tylsiä tosikkoja. Eli mammat äännestetään Perttu voittoon! Mikä se pääpalkinto on btw?
Kommentit (2)
ole erityisen valovoimainen, ei ole show miehiä. musta pertun kuuluu voittaa koska on hupaisan hauska höhlä, hän viihdyttää kivasti, hänen jutuilleen on kiva nauraa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
siksi koska hän on kaikkein asiallisin tai jos ei perttu niin sitten mika