Ihanan näköinen pillu.
Mihin katosi ketju, jossa oli linkkejä mahtaviin pilluihin? No tässä ainakin yksi, joka on mahtavan avonainen, tilavan ja vastaanottavaisen näköinen aikuisen naisen pillu. Näkyy epparijäljet ja kaikki.
http://cdn97.atkingdom-network.com/unsecure/amkingdom/hairy/02/110706/a…
Kommentit (12)
lasta synnyttänyt, ja mun pillu ei ole lainkaan tuon näköinen, paaaaljon kauniimpi ja siistimpi, vaikka yksi eppariarpi löytyykin. Onneksi! Mutta kuten aloituksesta huomaa, kaiken näköisille pilluille on ihailijansa.
:D
Tömpslöörä sen mukanen. Ja hoikka on, ei etukäteen arvais, että taivas varjele mikä hole sieltä tulee. Ellei suusta osais arvata, että kunnon kolohan se siellä. :D
Jos tuollainen pimpsu tulis "vastaan" niin juoksisin huutaen karkuun. Eihän tuollaisia voi edes olla?? Tai siis ilmeisesti on, mutta harvassa kai... Suurin osa mun tapailemistani naisista ovat olleet synnyttäneitä, mutta värkit todella "siistit" ja kauniis tuohon verrattuna, ei suurta eroa synnyttämättömään.
Makunsa kullakin. Minusta tuo on jokseenkin tavallinen aikuisen naisen sukuelin. Jos joku pitää hoitamatonta torttua hyvänä, niin asia on sillä selvä.
Mutta jumalauta, että kuvottaisi kun tuollaiseen joutuisi kajoamaan. En minäkään änkeä sänkyyn parta ajamatta ja muutoinkin ruokkoamattomana. En pidä posliinia, mutta siivoan kyllä häpykarvoitustani ja huolehdin muutoinkin siisteydestäni. Tuommoista hoitamatonta mätästä ei tekisi mieli lähestyä edes sillä kuuluisalla pitkällä kepillä... Mutta eipähän ole minun naiseni.
Vierailija kirjoitti:
:D
Tömpslöörä sen mukanen. Ja hoikka on, ei etukäteen arvais....
Hoikka? Et ole kuule hoikkaa nähnytkään!
Tässä on!
Ps. Onneksi nuo muumihousut ovat menneet rikki ;)
https://twitter.com/jammyjinx1/status/1116419434879565825?s=21
M46, häpyhuulipalveluiden loppukäyttäjä
Ihan normaalilta tämäkin näyttää kaikin puolin. Karvaton ja vähän vähemmän avonainen on kuin aloituksessa ollut tapaus. Molemmat varmasti täyttävät tehtävänsä.
Kyllä karvat pillun tekee.
Varmasti mälli irtoaa vaikka avaralta näytti
Kunnon REVA. Tyypillinen synnyttänyt.