Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

pieni vapina, korkea syke ,stressi

Vierailija
08.07.2011 |

Murehdin koko ajan mikä on kun leposyke 90 ja pieni vapina yläkropassa koko ajan päällä jonka just ja justa silmin erottaa..

meillä tosiaan kolme lasta ja pienin on vauva vielä. kuukausi sitten sain tietää olevani raskaana ja nyt eilen raskaan päätöksen jälkeen aloitettiin lääkkeellinen tyhjennys:(

Itse jo katsoin että oireeni sopivat parkisonin ja ms tautiin KAUHEETA.. toivottavasti tämä on vain väliaikaista..

Lääkäri sanoi että raskaus voi aiheuttaa pientä vapinaa ja korkean sykkeen . no huomenna pitäisi raskauden keskeytyä ja näitä oireita on ollutkin vain raskauden ajan!!

teksti on varmaan ihan sekavaa mutta olokin on ihan sekava.

Ennen sain pienen vapinan jos en ollut nukkunut hyvin.. tai esim. vauva valvotti ja heräsin juuri nukahdettuani.. hetken verran oli tärinä päällä. nyt se on kuitenkin kuukauden verran ollut enemmän koko ajan

Vapina on ollut nyt muutaman päivän putkeen. ja kyllä tuli taas siitä että vauva valvotti kaksi yötä putkeen. tai luulen sen johtuvan siitä etten saa nukutuksi paljoa..

vapina on niin pelottavaa ettei koskaan mitään näin pelottavaa ole edes ollut.

kiitän lämpimästi niitä jotka jaksaa vastata.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oireet johtuu varmasti tuosta. Nyt ehkäisy kuntoon ihan ensin.

Vierailija
2/7 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon tosiaan ettei kyseessä ole mitään vakavaa, mutta erittäin pelottavaa tämä on :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan paniikkiselta kuulostaa sun tekstikin

Vierailija
4/7 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitset itsesi hoitamista peruskuntoon, eli kunnon yöunia tarvittaessa unilääkkeellä, ruokaa ja vettä.

Sinun kannattaisi ehkä mennä lääkäriin tai neuvolaan sanomaan, että olet ylikierroksilla ja tarkkailet elintoimintojasi peloissasi.

Syy on ihan varmasti korjattavissa henkisellä tuella ja yhdellä lääkkeellä vähäksi aikaa.

Vierailija
5/7 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollu niin raskaat kaksi vuotta: talon rakentamin kolme lasta joista kuopus alle vuoden. koliikkinen vieläkin :( saisin kyllä nukuttua mutta kuopus nukkuu vielä niin huonosti etten varmaan hyödytä unilääkettä ottaa.

olen miettinyt sitä paniikkikohtausta voiko se kestää näin pitkään? 2-3 vrk tärinä putkeen joka nyt tuntuu ettei hellitä yhtään.

jotenkin olen kuitenkin helpottunut koska nuo olisi lääkkeillä hoidettavissa.

Vierailija
6/7 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa että vastaatte se jotenkin helpottaa, vaikka tärinä pysyy..

mietin kyllä että n.2kk sitten olin huolissani kun selkä kylmettyi koko ajan se kesti noin 3viikkoa jonka jälkeen paineen tunne korvissa oli koko ajan ja nyt sitten tämä, noi muut oireet on melkein kokonaan poissa jo onneksi.

mutta koko ajan olen huolissani jostain, mutta nyt tuntuu ettei näin pahaa oloa ole edes ollut.

varasin juuri yksiyiselle neurologille ajan , mutta ensimmäinen aika oli kahden viikon päähän. ja tosiaan toivon että oireet ovat poissa jo ennen sitä.

Vierailija
7/7 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Eri mutkien kautta törmäsin tähän, miten nyt voit? Minulla nimittäin on ollut samanlaista ja tulin siihen tulokseen että johtui juuri unen vähyydestä, huonosta syömisestä ja mikä tärkeintä: pitää muistaa juoda VETTÄ! Jos imetät ja siis muutenkin, nestehukka aiheuttaa aika pahoja oireita. Lisättynä stressiin jne niin ei ihme että oot nyt sekaisin. Itsensä hoitamisella tasapainoon ja jonkun laukaisevan lääkkeen turvin pääsin ainakin itse paremmille vesille. Kovasti tsemppiä, tiedän miltä tuo tuntuu!