Meghan ja Harry twerkkaavat sairaalassa, voiko enää alemmaksi mennä?
Ei tuo vauvavatsakaan aivan normaalin näköinen ole, toivottavasti kuningas Charles riisuu heidät titteleistä, ovat niin häpeäksi koko kuningashuoneelle.
Kommentit (17)
Voiko mennä? Nuo kaksi tietäen, todellakin voi. Seuraavaa tempausta odotellessa.
Vierailija kirjoitti:
Lähde?
Onko joku muka voinut välttyä tuon videon näkemiseltä? Lucky you!
Mistähän te puhutte? Voisiko joku selittää.vähän enemmän asiaa? Täällä on niin usein jotain sisäpiirijuttuja.
Vierailija kirjoitti:
Meghanhullut on niin noloja noiden tekomahajuttujensa kanssa😄
Katso se video. Aiemmin olen pitänyt ihan pipipäinä näitä tekovatsa-juttuja. Mutta jos se möykky siellä mekon alla ei ole tyyny, niin sitten mikään ei ole. Tuli fiilis ku sitä katsoi, että se lavastettu tilanne myöhemmin, siis vaikka tyyliin viime viikolla? Kun Meghan oli siinä muuten huomattavasti hoikempi kuin loppuvaiheessa sitä tyttöä odottaessaan. Mutta miksi moinen video, en tajua
Youtube ja sanalla Meghan Markle löytyy, siinä videolla Meghan ja Harry twerkkaavat että synnytys käynnistyisi. Meghanin vatsa on vaan niin valtava ja omituisen muhkurainen, olisikohan jollain tapaa feikki?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katso se video. Aiemmin olen pitänyt ihan pipipäinä näitä tekovatsa-juttuja. Mutta jos se möykky siellä mekon alla ei ole tyyny, niin sitten mikään ei ole. Tuli fiilis ku sitä katsoi, että se lavastettu tilanne myöhemmin, siis vaikka tyyliin viime viikolla? Kun Meghan oli siinä muuten huomattavasti hoikempi kuin loppuvaiheessa sitä tyttöä odottaessaan. Mutta miksi moinen video, en tajua
Mä näin sen redditistä. Minusta oli ihan hauska. Valitettavaa että olet hurahtanut mukaan tuohon sekopäiseen meghan ei ollut oikeasti raskaana-kulttiin. Ulkopuolisen silmissä te todella olette pipipäitä vihassanne.
Siinä muillekin https://www.reddit.com/r/popculturechat/comments/1l3dtiq/meghan_markle_…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä näin sen redditistä. Minusta oli ihan hauska. Valitettavaa että olet hurahtanut mukaan tuohon sekopäiseen meghan ei ollut oikeasti raskaana-kulttiin. Ulkopuolisen silmissä te todella olette pipipäitä vihassanne.
Siinä muillekin https://www.reddit.com/r/popculturechat/comments/1l3dtiq/meghan_markle_…
Sulla ei toi luetun ymmärtäminen taida olla kovin hyvää? Nimenomaan sanoin että EN USKO niitä tekovatsajuttuja. Mutta tuossa videossa ei ole raskausvatsa. Eikä minusta tuo ole kuvattu 4v sitten. Jos katsot Meghanin muuta olemusta, esim käsivarsia.
Mä en malta odottaa miten South Park käsittelee tämän🤣
Nuo kaksi ovat mainioita, kun tuntuu että kaiken pohja on saavutettu, ne painuvat vielä alemmas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä muillekin https://www.reddit.com/r/popculturechat/comments/1l
Sulla ei toi luetun ymmärtäminen taida olla kovin hyvää? Nimenomaan sanoin että EN USKO niitä tekovatsajuttuja. Mutta tuossa videossa ei ole raskausvatsa. Eikä minusta tuo ole kuvattu 4v sitten. Jos katsot Meghanin muuta olemusta, esim käsivarsia.
Miten sitten pitäisi puheesi tulkita kun kerrot AIEMMIN pitäneesi juttuja epätosina ja seuraavassa lauseessa sanot että jos mekon alla ei ole tyyny niin sitten mikään ei ole?
Seisopa nyt vaan sanojesi takana.
Vastaaja 8 & 11:
1) opettele lainaamaan tällä tällä palstalla, nyt sulle on ihan mahdoton enää vastata tuonne
2) jos se tekee kerran, herää aina epäilys, että sama temppu on tehty ennenkin
https://youtube.com/shorts/S1lfsJ3klEM?si=TFd8ujVhw7zTQnhK
Siinä sitä tanssahdellaan. Ja kysytään valideja kysymyksiä.
Aika epäilyttävän kevyeltä tuo maha näyttää.
Kyllä itselläkin herää tekovatsa epäilyt. Vatsa pomppii niin kevyesti ja Meghan liikkuu niin kevyesti ja kivuttomasti. Itselläni oli tuollainen jättivatsa loppuraskauksissa ja liikkuminen sattui ja oli hankalaa. Nivusissa, myös sen alueen luissa sattui heiluminen ja hypyt. Eikä jalat paljon nousseet. Nolo video.
En tykkää Narklesta, mutta musta tää on aika kiva video siitä, että odottava (/feikkiodottava) äiti voi myös tehdä seksikkäitä tanssimuuveja