Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis onko jonkun mies tyytyväinen, jos ruokana on lihapullia kastikkeella?

Vierailija
06.07.2011 |

Kommentit (78)

Vierailija
61/78 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa olla sellasia haisevia hissukoita teidän lihapullamiehet. Minkäänlaista särmää ei ole.

Vierailija
62/78 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Onko jonkun mies muka tyytyväinen plaahplaah"!? Pitääkö mun ihan oikeasti pyrkiä "tyydyttämään" mieheni tarpeita jollain lihapullilla tai ylipätään ruualla? Ei kait se mikään debiili ole, jos ei "tyydytä" niin etsii kattilat ja pannut ihan itse? En tiedä, mistä tykkää, meillä syödään ihan vaan ruokaa, mitä sattuu olemaan, jos ei maistu niin poistua....En kyllä itsekään mieti, että "voih, tyydynkö nyt ihan vaan tähän munakkaaseen vai enkö....!"

Naisen tehtävä on pitää mies tyytyväisenä!

Reiska

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/78 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lapsellisia. Lihapullat on koululaisten ruokaa. Kukaan itseänsä kunnioittava mies ei niihin koskisi.

koskisi prostituoituunkaan, mutta kun miehen elämä on pyhitetty nautintojen keräämiseen, niin kyllä ne vain koskee!

Vierailija
64/78 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Onko jonkun mies muka tyytyväinen plaahplaah"!? Pitääkö mun ihan oikeasti pyrkiä "tyydyttämään" mieheni tarpeita jollain lihapullilla tai ylipätään ruualla? Ei kait se mikään debiili ole, jos ei "tyydytä" niin etsii kattilat ja pannut ihan itse? En tiedä, mistä tykkää, meillä syödään ihan vaan ruokaa, mitä sattuu olemaan, jos ei maistu niin poistua....En kyllä itsekään mieti, että "voih, tyydynkö nyt ihan vaan tähän munakkaaseen vai enkö....!"

Reiska

tehkää naiset ruokaa ja palvelkaa miestänne. siihen teidät on tarkoitettu.

Tero

Vierailija
65/78 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi ihan tyytyväinen, kastikkeesta riippuen tietysti vielä parunamuusia tai tuorepastaa lisäksi!

Meillä syödään monipuolisesti, eikä mies ole mikään nirsoilija. Aina on tyytyväinen, jos on valmiiksi tehty ruoka, kun tulee töistä kotiin.

On tyytyväinen myös jos saa ruoaksi kinkkupiirakkaa, fetasalaattia, tomaattikeittoa & tuoretta leipää, tortilloja... Kaikki kelpaa!

Vierailija
66/78 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihapullat kastikkeessa ei herätä siinä mitään erityistä riemun aaltoa eikä se puhkea ylistyslauluun, mutta kyllä se silti suht tyytyväiseltä näyttää lappaessaan lautaselleen ihan noita tavallisia arkiruokiakin.

Itse se ei osaa laittaa ruokaa.

Vierailija
67/78 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on tyytyväinen kaikkeen ruokaan, mitä kotona saa. Ei kai kenenkään mies valita ruuasta? Sellaisen miehen heittäisin pihalle...

Vierailija
68/78 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kertakaan vielä 7 vuoden aikana sitä tehnyt. Kun en syö tälläistä moskaa. Mutta hän rakastaa ja aina huoltsikoilla tai Ikeassa tilaa :D

Kotitekoiset lihapullat tuskin ovat moskaa kenellekään muulle kuin kasvissyöjälle TAI vaihtoehtoisesti paatuneelle hienostelijalle. Juu, kyllä, meillä mies syö innolla myös lihapullat mutta vain kotitekoiset, muita meillä ei syödä.

Vierailija
69/78 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reiska

Tero

kirjoittaa, että pysykää neekerit vain orjina, siihen teidät on tarkoitettu?

Vierailija
70/78 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kertakaan vielä 7 vuoden aikana sitä tehnyt. Kun en syö tälläistä moskaa. Mutta hän rakastaa ja aina huoltsikoilla tai Ikeassa tilaa :D

Kotitekoiset lihapullat tuskin ovat moskaa kenellekään muulle kuin kasvissyöjälle TAI vaihtoehtoisesti paatuneelle hienostelijalle. Juu, kyllä, meillä mies syö innolla myös lihapullat mutta vain kotitekoiset, muita meillä ei syödä.

Lihana voi käyttää erilaisia lihoja, mausteita voi kokeilla vähän eksoottisempia, kotitekoisista makkaroistakin saa gourmetmakkaraa jos haluaa. Jokainen oikea kokki tietää sen.

Vierailija
71/78 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka pitää myös pyöräilykypärää. Mie vaan sanon et kyl on niin junttii et mie en kestä. Minnuu ainakin nii sylettäis jos oma mies ois niin juntti

Juu, "sinnuu sylettäis" :).

Vierailija
72/78 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, meillä mies pitää pyöräilypypärää ja hyvä niin, koska vuosi sitten kaahaileva teini ajoi päälle autolla.

...teillä on miehinä? Ilmeisesti köyhiä homoja, koska ajavat polkupyörällä eikä autolla (ainakin oletan, vai pitävätkö kypärää autossa?).

Vierailija
73/78 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meidän perheen elämä ole sellaista, että nainen tekee ruokaa (ja muita kotitöitä), ja mies sitten arvostelee lopputulosta ja ilmoittaa, kelpaako se hänelle.

Vierailija
74/78 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

teen aika hyviä, erilaisia lihapullia ja kastikkeen ja lisukkeet sitten pullien mukaan. Koko perhe on tyytyväinen.

Vierailija
75/78 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

alle 5 km matkoja. Ei hyväkuntoiselta mieheltä kauaa mene sellaisen matkan ajamiseen pyörällä, joten ei koe sitä vaivaksi. Tietty jos mies olisi läski ja laiska sohvaperuna niin varmaan ajaisi autolla kaikkialle.

Juu, meillä mies pitää pyöräilypypärää ja hyvä niin, koska vuosi sitten kaahaileva teini ajoi päälle autolla.

...teillä on miehinä? Ilmeisesti köyhiä homoja, koska ajavat polkupyörällä eikä autolla (ainakin oletan, vai pitävätkö kypärää autossa?).

Vierailija
76/78 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun mieheni on aina tyytyväinen kun kun saa jotain ruokaa

omituinen kysymys ap:lla

Vierailija
77/78 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tero

on taas feikkikin innostunut aivopieruihin.

Mutta asiaan: kuten tuossa ylempänä mainittiin, lihapullista saa erittäin hyvää gourmet-ruokaa, tämä tuli kerran todistettua Pariisissa, missä yhtenä parhaista pidetyistä bistrossa sain erittäin hyvää luomulampaasta valmistettuja yrttimaustettuja lihapullia luuytimellä ja persiljalla ryyditetyn muusin kera.

Ja tämä oli siis osana Le Comptoirin 40 euron pikkumenua.

Tero

Vierailija
78/78 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aika hyvä siinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän