Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis onko jonkun mies tyytyväinen, jos ruokana on lihapullia kastikkeella?

Vierailija
06.07.2011 |

Kommentit (78)

Vierailija
21/78 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kertakaan vielä 7 vuoden aikana sitä tehnyt. Kun en syö tälläistä moskaa.

Mutta hän rakastaa ja aina huoltsikoilla tai Ikeassa tilaa :D

Oletko kasvissyöjä?

Vierailija
22/78 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus tekee itsekin.

Oletan, ettei nyt puhuta mistään tölkkilihapullista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/78 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kunnon perunamuusista.

Sen kastikkeen laadusta tosin olen aika tarkka.

Tero

Vierailija
24/78 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotitekoiset lihapullat ja kunnon pitkään haudutettu tomaattikastike uppoaa täällä kyllä aika hyvin alas.

Vierailija
25/78 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuollainen herkku ei kelpaa?

Vierailija
26/78 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan niin kuin muukin ruoka: huonosti tehdystä ei tykkää, hyvin tehdystä tykkää.

Kumpikaan ei tosin tuosta välitä niin paljon että itse tehtäisiin, mutta joskus jos lounaspaikassa on niin on mukava syödä (jos siis hyvin tehtyä).

Vierailija
27/78 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kertakaan vielä 7 vuoden aikana sitä tehnyt. Kun en syö tälläistä moskaa.

kun MINÄ en tykkää, niin ei ole tehty, siis joko sanoin että MINÄ en tykkää. Mies rakastaa niitä, mutta paskat miehestä, vitunko sillä on väliä, mistä se tykkää, mutta meillä ei tehdä lihapullia koska MINÄ en tykkää!

Vierailija
28/78 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

röyhypullista vai lihapullista?

Jos oikeista lihapullista niin aivan varmasti koko perhe hihkuu onnesta, sen verran harvoin jaksan väsätä.

Vierailija
29/78 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein jopa pyytää sitä. =)

Vierailija
30/78 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun MINÄ en tykkää, niin ei ole tehty, siis joko sanoin että MINÄ en tykkää. Mies rakastaa niitä, mutta paskat miehestä, vitunko sillä on väliä, mistä se tykkää, mutta meillä ei tehdä lihapullia koska MINÄ en tykkää!

Sovinisti tyranni on puhunut?

Vierailija
31/78 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ole 14 avioliittovuoden aikana kertaakaan paistanut pihvejä kun en niistä tykkää enkä niitä syö, mutta mies paistaa itse aina kun haluaa.

En ole kertakaan vielä 7 vuoden aikana sitä tehnyt. Kun en syö tälläistä moskaa. Mutta hän rakastaa ja aina huoltsikoilla tai Ikeassa tilaa :D

Vierailija
32/78 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyytyväinen keittiössä ja kaikissa muissakin huoneissa. Ruoka on polttoainetta, lihapullat hyvää ruokaa.

Vierailija
33/78 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muussia (tai perunoita) niin niistä tykkää kaikki.

Vierailija
34/78 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Onko jonkun mies muka tyytyväinen plaahplaah"!? Pitääkö mun ihan oikeasti pyrkiä "tyydyttämään" mieheni tarpeita jollain lihapullilla tai ylipätään ruualla? Ei kait se mikään debiili ole, jos ei "tyydytä" niin etsii kattilat ja pannut ihan itse? En tiedä, mistä tykkää, meillä syödään ihan vaan ruokaa, mitä sattuu olemaan, jos ei maistu niin poistua....En kyllä itsekään mieti, että "voih, tyydynkö nyt ihan vaan tähän munakkaaseen vai enkö....!"

Vierailija
35/78 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri pari päivää sitten syötiin lihapullia. Hyviä olivat kaikkien mielestä.

Vierailija
36/78 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lapsellisia. Lihapullat on koululaisten ruokaa. Kukaan itseänsä kunnioittava mies ei niihin koskisi.

Vierailija
37/78 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muussia (tai perunoita) niin niistä tykkää kaikki.

Vierailija
38/78 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mista naiset eniten valittaa. Kylla lihapullat kastikkeella on mahtava asia. Melkein yhta hyva kuin HK:n sininen uunimakkarana.

Vierailija
39/78 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko jonkun mies tyytyväinen, jos ruokana on lihapullia kastikkeella?

Vierailija
40/78 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

0lla yksinkertaisia ja lapsellisia. Ja 99% ruotsalaisista, niillähän lihapullia on jopa jouluaterialla. :)

ja lapsellisia. Lihapullat on koululaisten ruokaa. Kukaan itseänsä kunnioittava mies ei niihin koskisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä