Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis onko jonkun mies tyytyväinen, jos ruokana on lihapullia kastikkeella?

Vierailija
06.07.2011 |

Kommentit (78)

Vierailija
41/78 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on että tie miehen sydämeen käy vatsan kautta:) ja kyllä, mieheni rakastaa kotitekoisia, herkullisia lihapullia. Kuin myös muita ruokia joita välillä kokkailen hänen mielikseen.

Mieskin siivoaa minun mielikseni vaikka muuten ei hommasta välittäis..

Vierailija
42/78 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

italiassakin syödään paljon lihapullia (tomaattikastike+spaghetti).

0lla yksinkertaisia ja lapsellisia. Ja 99% ruotsalaisista, niillähän lihapullia on jopa jouluaterialla. :)

ja lapsellisia. Lihapullat on koululaisten ruokaa. Kukaan itseänsä kunnioittava mies ei niihin koskisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/78 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lapsellisia. Lihapullat on koululaisten ruokaa. Kukaan itseänsä kunnioittava mies ei niihin koskisi.

mieheni ei ole ilmeisesti itseään kunnioittava, vaan tekee tyytyväisenä monta pellillistä lihapullia ja ylpeänä esittelee uusia lihapullareseptejään.

Vierailija
44/78 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

syövät pullia ilman kastiketta. Miehellä pitää ne pullat olla juuri kastikkeen seassa.

Vierailija
45/78 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

etkö saanut parempaa?

mieheni ei ole ilmeisesti itseään kunnioittava, vaan tekee tyytyväisenä monta pellillistä lihapullia ja ylpeänä esittelee uusia lihapullareseptejään.

Vierailija
46/78 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka pitää myös pyöräilykypärää. Mie vaan sanon et kyl on niin junttii et mie en kestä. Minnuu ainakin nii sylettäis jos oma mies ois niin juntti

Vierailija
47/78 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka pitää myös pyöräilykypärää. Mie vaan sanon et kyl on niin junttii et mie en kestä. Minnuu ainakin nii sylettäis jos oma mies ois niin juntti

Vierailija
48/78 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hyvä niin, koska vuosi sitten kaahaileva teini ajoi päälle autolla. Mies selvisi katkenneella jalalla ja kädellä, jos ei olisi kypärää olisi henki pois. Että ei harmita kypärän käyttö, onahan se lapsellekin hyvää esimerkkiä.

Vierailija
49/78 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

etkö saanut parempaa?

mies osaa montaa muutakin ruokaa tehdä, myös "hienompia", mutta ei se tarkoita, etteikö kykenisi tekemään myös lihapullia. Sitäpaitsi meidän lapsemme oli pienempänä allerginen lähes kaikelle, joten niistä harvoista aineksista tehtiin ihan mitä vain keksittiin ja lapselle kelpasi. Siinä tuli kehiteltyä aika monta mielenkiintoista lihapullareseptiä.

t. 28

Vierailija
50/78 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lihapullista, sitten se varmaan lusikoi jotain kasviskeittoa pikkurilli ojossa.

Vierailija
51/78 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkurilli ei kyllä ole ojossa vaikka onkin ruotsinkielinen.

lihapullista, sitten se varmaan lusikoi jotain kasviskeittoa pikkurilli ojossa.

Vierailija
52/78 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tykkää lihapullista. Mikäs se sitten on?

Vierailija
53/78 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

istua ruokapöytään. Ei se kauheasti nirsoile, syö melkein mitä tarjotaan. Kuten itsekin teen.

Vierailija
54/78 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos jotain ruokaa sais.Tosin osaa kyllä itsekin tehdä ruokansa.

Vierailija
55/78 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli se mitä tahansa. Myös minä olen tyytyväinen jos mies on laittanut ruoan valmiiksi, oli se sitten mitä tahansa.

Katsos, kun yleensä meillä on se tilanne, että syömisen joutuu aloittamaan joko ruokakaupassa käynnistä tai pakastimen avaamisesta.

Kummaa porukkaa täällä jos on varaa valittaa ruoasta vaikka joku on laittanut sen valmiiksi...

Vierailija
56/78 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olen erilaisiin lapsuusperheemme juhliin (rippijuhlia, valmistujaisia, lakkiaisia, kihlajaisia, pyöreitä synttäreitä, muistaakseni yhdet häätkin) valmistanut ihan itse cocktail-lihapullia. Kuutisensataa lihapullaa on mennyt ihan tosta vaan ja kehuja on tullut paljon. Ne siis on olleet yhtenä osana suolaista tarjoilua, seurana on ollut mm. vihreää salaattia, savukalasalaattia, cocktail-piirakoita munavoin kanssa, kotitekoisia pasteijoita...

Vierailija
57/78 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kertakaan vielä 7 vuoden aikana sitä tehnyt. Kun en syö tälläistä moskaa.

Mutta hän rakastaa ja aina huoltsikoilla tai Ikeassa tilaa :D

kun MINÄ en tykkää, niin ei ole tehty, siis joko sanoin että MINÄ en tykkää. Mies rakastaa niitä, mutta paskat miehestä, vitunko sillä on väliä, mistä se tykkää, mutta meillä ei tehdä lihapullia koska MINÄ en tykkää!

Joten MINÄ EN TEE TÄTÄ !!!!!!

Ottiiks sua se niin pahasti päähään? XD Ota jotain rauhoittavaa, ei tarvitse yhden kommentin perusteella tehdä arvion koko ihmisestä.

Hän vain jos sattuu olemaan IKEA:ssa, tilaa sen itselleen. Minulta ei ole koskaan näiden vuosien aikana edes pyytänyt, jos pyytäisi, tekisin tietysti.

Mutta MINÄ en tee niitä itselleni, enkä hänelle ilman hänen omaa toivomusta.

Huh miten joku voi reagoida näin:D

Vierailija
58/78 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt ap, mitä teillä syödään jos itsetehdyt lihapullat ovat junttia moskaa?

Vierailija
59/78 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vain jaksa tehdä kovin usein, vaan jauheliha jää usein vain pelkäksi tavalliseksi jauhelihakastikkeeksi, jota kukaan ei enää jaksa. Tai lihapullat jäävät ilman kastiketta, kun sitä ei jaksa myöskään tehdä.

Yleensä mies tekee lihapullat tai pihvit, NAM ja minä olen tyytyväinen! Ja mies olisi onnensa kukkuloilla, jos joskus tekisin lihapullia, joissa olisi paljon sipulia. Itse kitsastelen sen suhteen, kun en itse oikein välitä...

Vierailija
60/78 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muttei miehelle. Ei tykkää niistä yhtään!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän