Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

TÖRKEEN kallis toi Deko-messulehti. Ja harmi kun ei oikein ois varaa lähteä messuille...

Vierailija
06.07.2011 |

siis se on meidän oikein perinne, että käydään as.messuilla joka vuosi.

Nyt ne vaan on ihan tajuttoman kaukana täältä Etelä-Suomesta.

Oulussa ja Kajaanissakin aikanaan käytiin kun sattui olemaan Pohjois-Suomeen muutakin käyntiä, mutta Kokkolaan päin ei nyt ole mitään asiaa kait tulossa.

Ja sitten tänään huomasin että messulehti on tullut - 10 euroa!! Ihan törkee hinta! Olen yleensä aina ostanut molemmat, sisustusluettelon ja rakennusluettelon.

Niin katkeraa... kun yllättävää isoa rahanmenoa tiedossa (meistä riippumattomista syistä), epäselvä tilanne vielä, mutta pakko varautua säästeliääseen elämään...

Jotenkin kurjaa ettei ole "varaa" ostaa edes messulehteä saati ajatella lähteä messuille, kun ennen ne oli itsestäänselviä asioita.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja huomioni kiinnittyi lähinnä siihen, että suurin osa keittiöistä olivat Topi-keittiöiden tai Puustellin valmistamia. Eikö messujen ideana ole esitellä monipuolisesti uusia ideoita ja valmistajia? Ihmetyttää.

Vierailija
2/4 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se sellainen lehti missä on toisessa päässä sisustus esittelyt ja toisessa päässä esitelty talot pohjapiirrutuksineen ja hintoineen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se sellainen lehti missä on toisessa päässä sisustus esittelyt ja toisessa päässä esitelty talot pohjapiirrutuksineen ja hintoineen?

Vierailija
4/4 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai itse oli sitä mieltä että liian kiskurihintainen, mutta mies oli sitä mieltä että pitää se ostaa ;D Ollaan menossa messuille, käydään aina kun ovat vähänkään muualla kuin Etelä-Suomessa. Itse asiassa mun mielestä kaikki tuollaiset tapahtumat pitäiskin järjestää "puolivälissä", tulee meillä pohjoisen asukeillakin lähdettyä kun ei ole ihan kohtuuton matka.

Kalliit on myös messuliput! 19e/hlö!