Tämä on aivan hullua, mutta minulla (ateisti) ja umpiuskovaisella työkaverillani on vipinää!
Olemme molemmat naimisissa enkä ainakaan minä hyväksy pettämistä. Tuskin hyväksyy tämä umpiuskovainen mieskään. Mutta kipinöitä lentää ja lujaa!
En olisi ikinä aavistanut ihastuvani johonkin hihhuliin, mutta mies on aivan ihana. Hänen uskontoaan en tietenkään niele, mutta ehkä sekin moraalisääntöineen ja rajoituksineen osaltaan lisää jännitettä. Vähän kuin olisin syntisen viettelevä nainen, jota mies ei voi pyhyydestään huolimatta vastustaa.
Kommentit (11)
niin monesta, monesta aikaisemmasta keskustelusta!
Meillä uskovilla on ihan oma taktiikka näitä tapauksia varten.Jos hänen vaimonsa saa tietää asiasta,voit olla varma,että löydät hänet kotioveltasi.Ja kaikki saavat tietää-SEN LUPAAN =)Näin vaikeutuu synnin tekeminen.
Mitähän tarkoitat meillä uskovilla? Minä olen uskossa enkä ole moisista taktiikoista kuullutkaan. Eikä meidän piireistä kukaan alentuisi moiseen.
Meillä uskovilla on ihan oma taktiikka näitä tapauksia varten.Jos hänen vaimonsa saa tietää asiasta,voit olla varma,että löydät hänet kotioveltasi.Ja kaikki saavat tietää-SEN LUPAAN =)Näin vaikeutuu synnin tekeminen.
Mitähän tarkoitat meillä uskovilla? Minä olen uskossa enkä ole moisista taktiikoista kuullutkaan. Eikä meidän piireistä kukaan alentuisi moiseen.
ettet ole oikea uskova.
seurakuntaan mies kuuluu?
Mikä ihmeen taktiikka uskovaisilla on tapauksia varten, ei meillä ainakaan ole?
kertoo rukoilevansa useita kertoja päivässä ja käyvänsä kirkossa säännöllisesti, lukee töissäkin raamattua ruokatunnilla.
ap
mutta ei ilmeisesti ihan perustilaisuuksissa, vaan jossakin tiiviimmässä yhteisössä. En muista yhteisön nimeä.
ap
kertoo rukoilevansa useita kertoja päivässä ja käyvänsä kirkossa säännöllisesti, lukee töissäkin raamattua ruokatunnilla. ap
Itsekin uskon, mutta ei kukaan normaali ruokatunnilla kyllä Raamattua lue tietääkseni!
Ellei työpaikka sitten ole kirkollinen, jossa eri asia?
"kipinöiden lentelemiseen"?
Mä huomaan monesti että jotkut miehet saavat väärän käsityksen, koska yritän olla kaikille ystävällinen, kuunnella, antaa arvostusta ja olen hymyilevä ja huomaavainen. Luulevat, että olen iskettävissä, mikä minusta on ikävää, koska asia ei tosiaankaan ole niin enkä ajattele näitä miehiä siinä mielessä laisinkaan.
Lähimmäisenrakkaushan on platonista. Flirttailu ja naisellinen/miehinen huomiointi ei sitä ole.
ap
mitäköhän mahdat tarkoittaa umpiuskovaisella?
tiedätkö,uskova voi elää lähellä Jumalaa tai sitten tosi kaukana..kun menee tarpeeksi kauas,moraali löyhenee ja voi tehdä aivan yhtä tyhmiä juttuja kuin kuka muukin!Jos kuitenkin ymmärrät nyt mitä tarkoitan,sinun on todella syyt ottaa takapakkia.Meillä uskovilla on ihan oma taktiikka näitä tapauksia varten.Jos hänen vaimonsa saa tietää asiasta,voit olla varma,että löydät hänet kotioveltasi.Ja kaikki saavat tietää-SEN LUPAAN =)Näin vaikeutuu synnin tekeminen.