Nettitreffeistä kokemuksia?
Eli jos kokemusta on niin kertokaa, oli sitten positiivista tai negatiivista. Ja mikä nettitreffi-palvelu oli kyseessä?
Kommentit (18)
Roikuin sielä palstoilla useamman vuoden enemmän tai vähemmän aktiivisesti.
Marraskuussa 2009 tapasin unelmieni miehen ja aloimme seurustella toisilla treffeillä. Nyt on takana 1v 8kk seurustelua ja kihlasormuksia vaihdettiin tällä viikolla.
Netistä voi löytää sen oikean!:)
Mulla kokemusta mm. Suomi24:sta ja E-kontaktista. Näissä olen saanut sellaisia yhteydenottoja, jotka on johtaneet treffeille. Treffit vaan ei ole johtaneet suhteisiin. Joko vastapuoli on ollut jotenkin omituinen, tai sitten pelimies joka on hakenut vain seksiä. Orastava suhde on päättynyt hokemaan "mä en tiedä mitä mä haluan, en taida olla valmis vielä parisuhteeseen." -Ja sitten kuitenkin menee maks kk ja jannu seurustelee jonkun toisen kanssa.
Harvassa on nekään, joitten kanssa viitsii edes treffeille lähteä. Pääsääntöisesti noilla palstoilla pyörii varatut ja sekopäät plus sitten nuo ihmehemmot, jotka hakee vain seksiä.
En suosittele enkä jaksa itsekään enää niissä pyöriä. Tosin jos oot lapseton alle 30v, jonka BMI on alle 20, niin varmaan käy flaksi. Meille taviksille tarjolla on vaan jämät.
tekstailin ensin yhden miehen kanssa 3 kk, sitten mentiin treffeille ja nyt ollaan oltu jo 6 naimisissa, onnellisia ollaan.
tekstailin ensin yhden miehen kanssa 3 kk, sitten mentiin treffeille ja nyt ollaan oltu jo 6 naimisissa, onnellisia ollaan.
siis 6.v. naimisissa, piti sanoa
Mulla kokemusta mm. Suomi24:sta ja E-kontaktista. Näissä olen saanut sellaisia yhteydenottoja, jotka on johtaneet treffeille. Treffit vaan ei ole johtaneet suhteisiin. Joko vastapuoli on ollut jotenkin omituinen, tai sitten pelimies joka on hakenut vain seksiä. Orastava suhde on päättynyt hokemaan "mä en tiedä mitä mä haluan, en taida olla valmis vielä parisuhteeseen." -Ja sitten kuitenkin menee maks kk ja jannu seurustelee jonkun toisen kanssa.
Harvassa on nekään, joitten kanssa viitsii edes treffeille lähteä. Pääsääntöisesti noilla palstoilla pyörii varatut ja sekopäät plus sitten nuo ihmehemmot, jotka hakee vain seksiä.
En suosittele enkä jaksa itsekään enää niissä pyöriä. Tosin jos oot lapseton alle 30v, jonka BMI on alle 20, niin varmaan käy flaksi. Meille taviksille tarjolla on vaan jämät.
rakkauden myllerrystä, jollaista en ole koskaan kokenut. Tapasimme netissä kasvottomina ja nyt olemme kuin pienet kakarat ensirakastuneina...
sinkut.netistä löytämäni miehen kanssa. Exä löytyi nelosen deitistä ja hänenkin kanssa ehdittiin jo kihloihin. Kymmenillä treffeillä olen käynyt ja vain kerran joku ollut muuta kuin väitti olevansa ja silloinkin oli vain valehdellut olevansa 8 vuotta nuorempi. Mutta mun sosiaalisilla taidoilla ei oiskaan mistään muualta mitään mahdollisuuksia seuraa löytääkään.
ja kaikenlaisia on tullut nähtyä. Välissä ihan muuta kautta parikin lyhyempää suhdetta ja sitten päättötyötä tehdessä roikuin cityn chatissa ja tuossahan tuo seitsemättä vuotta istuu telkkua katsomassa. Naimisissa on oltu kolme vuotta ja kaksi lasta.
rakkauden myllerrystä, jollaista en ole koskaan kokenut. Tapasimme netissä kasvottomina ja nyt olemme kuin pienet kakarat ensirakastuneina...
Näin kävi minullekin. Mielettömästi rakastuin ja luulin törmänneeni elämäni rakkauteen, mutta tuo sama äijäpä lirkutteli samalla muillekin samat sadut ja tarinat. Asunnosta (hänen) alkoi löytyä mm. deodotanttipurkki (jonka selitti kuuluvan 8v tyttärelleen!!!) ja sydän -synttärikorttia (jonka selitti olevan yhdeltä työkaverilta, joka oli rakastunut häneen...) jne. Oltiin menossa naimisiin, kun viimein koko skeida selvisi... Tosi reilua ja kun oli ollut puhe siitä että riittää yksi lause jos haluaa mennä jonkun muun perässä.
Näin kävi minullekin. Mielettömästi rakastuin ja luulin törmänneeni elämäni rakkauteen, mutta tuo sama äijäpä lirkutteli samalla muillekin samat sadut ja tarinat. Asunnosta (hänen) alkoi löytyä mm. deodotanttipurkki (jonka selitti kuuluvan 8v tyttärelleen!!!) ja sydän -synttärikorttia (jonka selitti olevan yhdeltä työkaverilta, joka oli rakastunut häneen...) jne. Oltiin menossa naimisiin, kun viimein koko skeida selvisi... Tosi reilua ja kun oli ollut puhe siitä että riittää yksi lause jos haluaa mennä jonkun muun perässä.
Reilu 7,5 vuotta sitten vastasin siellä olleeseen haku-ilmoitukseen ja ajattelin, että tämä on viimeinen kerta, kun kokeilen tätä kautta löytää mies. Pari edellistä juttua kuivui heti kokoon. Kuukauden verran s-posteja vaihdeltiin ja sitten tavattiin. Muutaman kuukauden jälkeen alkoi sitten tuntua, että tässä on mun elämäni mies.
Nyt ollaan oltu siis 7,5 vuotta yhdessä, asuttu saman katon alla 6,5 vuotta, reilu 1,5 vuotta oltu naimisissa ja yksi lapsi.
Ja 8 vuotta sitten en olisi ikinä uskonut, että noilta deitti palstoilta vois löytää elämänsä rakkauden.
Mutta ei siitä lopultakaan tullut mitään, vaikka ihastusta oli ilmassa.
Toka sitten kolahti paremmin, aviossa ollaan ja kolme lasta on saatu :)
joka aloitti stalkkaamisen & häiriköinnin kun ei muutettu hänen vaatimuksesta yhteen muutamien deittien jälkeen. Halusin miehen (lievästi sanottuna sairaan yhteenmuuttopainostuksen) jälkeen katkaista välit ja siitä pääsi helvetti irti melkein vuoden ajaksi. Häiriköinti loppui lähestymiskieltoon.
Kannattaa tosiaankin olla varovainen eikä antaa toiselle liikaa omia tietojaan, ennen kuin oikeasti jo vähän tuntee paremmin sen ihmisen jota tapaa. Ei ole kivaa saada häirikköä kotiovelleen.
Oma deitti ei ollut alkuun ulkoisesti, koulutukseltaan, työltään eikä muultakaan olemukseltaan mitenkään välittömästi arvailtavissa mielenterveysongelmaiseksi.
MUTTA hän kehui itseään ylisanoilla, urkki mun yksityistietoja ja haukkui exäänsä lakkaamatta. Eka treffeillä se oli aika vähäistä, mut kolmansilla ja viimeisillä treffeillä hänen kontrolli tuntui jo kokonaan pettäneen ja näiden em. lisäksi alkoi puhua vastenmielisen rivoja juttuja. Etsii netissä naista edelleen.
Nettitreffailin sinkkuna pariin otteeseen noin vuoden sisällä. Tampereen seudulla ainakin samat ihmiset löytyi molemmista palveluista. Kävin aika monilla treffeillä, koska mulla oli periaatteena tavata mies nopeasti, etten luo mieleeni täysin väärää kuvaa miehestä ja rakastu sitten siihen mielikuvaan.
Tapasin useita tavallisia miehiä, useita sekopäitä ja sen yhden. Ja seksiehdotuksia tuli pilvinpimein. Ja viestejä petetyiltä ja jätetyiltä elämän katkeroittamilta miesraukoilta, ne kiersin kaukaa. Sovin treffit aina julkisille paikoille, joten kertaakaan en treffeillä joutunut pelkäämään. Minulle ehdotettiin ekoilla treffeillä kaikkea mahdollista perseseksistä polttomerkitsemisen kautta kihloihinmenoon, mutten silti kokenut treffejä täysin tuhoontuomituiksi, koska menin treffeille aina sillä ajatuksella, että päivästä/illasta tulee kivempi kuin kotona telkkarin ääressä ja jos tulee jotain enemmän, niin se on bonusta.
Suosittelen ehdottomasti kokemusta kaikille! Baarista tapasin samoihin aikoihin miehiä, jotka asuivat siellä silloin, asuvat varmaan edelleen ja tulevat aina asumaan. En harrasta mitään erityistä, joten en keksinyt paikkaa, missä olisin sopivia miehiä tavannut muuten. Nyt parin päivän päästä tulee kuluneeksi kaksi vuotta niistä ekoista treffeistä, hääpäivästä on puolitoista vuotta ja tytär täyttää syksyllä vuoden!
joka aloitti stalkkaamisen & häiriköinnin kun ei muutettu hänen vaatimuksesta yhteen muutamien deittien jälkeen. Halusin miehen (lievästi sanottuna sairaan yhteenmuuttopainostuksen) jälkeen katkaista välit ja siitä pääsi helvetti irti melkein vuoden ajaksi. Häiriköinti loppui lähestymiskieltoon.
Kannattaa tosiaankin olla varovainen eikä antaa toiselle liikaa omia tietojaan, ennen kuin oikeasti jo vähän tuntee paremmin sen ihmisen jota tapaa. Ei ole kivaa saada häirikköä kotiovelleen.
Oma deitti ei ollut alkuun ulkoisesti, koulutukseltaan, työltään eikä muultakaan olemukseltaan mitenkään välittömästi arvailtavissa mielenterveysongelmaiseksi.
MUTTA hän kehui itseään ylisanoilla, urkki mun yksityistietoja ja haukkui exäänsä lakkaamatta. Eka treffeillä se oli aika vähäistä, mut kolmansilla ja viimeisillä treffeillä hänen kontrolli tuntui jo kokonaan pettäneen ja näiden em. lisäksi alkoi puhua vastenmielisen rivoja juttuja. Etsii netissä naista edelleen.
joka aloitti stalkkaamisen & häiriköinnin kun ei muutettu hänen vaatimuksesta yhteen muutamien deittien jälkeen. Halusin miehen (lievästi sanottuna sairaan yhteenmuuttopainostuksen) jälkeen katkaista välit ja siitä pääsi helvetti irti melkein vuoden ajaksi. Häiriköinti loppui lähestymiskieltoon....
etten koskaan antanut puhelinumeroani vastapuolelle ennen ensimmäistä tapaamista. Fonectalta ja muista palveluista sai mun osoitteen, josta olin muuttanut useampi vuosi sitten pois, joten oven taakse ei löytänyt vielä siinäkään vaiheessa, kun annoin puhelinnumeroni. Ongelmia ei onneksi tullut.
Kerran katselin ihan huvikseen mieskandidaatteja omalta paikkakunnaltani.
No, löytyi sieltä parikin tuttua - molemmat ns. apukoululaisia!
Eli pelkäisin liikaa törmääväni tämänkaltaisiin peräkammarinpoikiin, no thanks!