Kokemuksia vuokratyöfirmasta Eezy?
Kommentit (21)
Onko kukaan ollut töissä Eezyn kautta?
En ole ollut Eezyn kautta. Mutta olen ollut vuokrafirma Go onin kautta töissä.
Kyseisen firman suosittelen kiertämään kaukaa.
Minä olen Eezy kautta töissä. Teen osa-aikaista ja olen ollut pitkään samassa firmassa. En ole kummempaa kommentoitavaa. Varmaan aikalailla samanlainen rekryfirma kuin kaikki muutkin.
Jo pelkkä nimi on epäilyttävä. Mutta ei tosiaan omia kokemuksia, niin en voi enempää kommentoida.
Samaa paskaa ne kaikki vuokratyöfirmat on.
Minua uhkaa työttömyys, joten mietin tuota vaihtoehtoa, siinähän voi itse vaikuttaa omiin työvuoroihin.
Vierailija kirjoitti:
Minua uhkaa työttömyys, joten mietin tuota vaihtoehtoa, siinähän voi itse vaikuttaa omiin työvuoroihin.
Sehän riippuu ihan työstä. Jos menet Eezyn kautta hitsariksi, tuskin saat itse valita, milloin menet työmaalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän riippuu ihan työstä. Jos menet Eezyn kautta hitsariksi, tuskin saat itse valita, milloin menet työmaalle.
Kassatyöhön, siitä minulla on kokemusta.
Jättävät yli-ikäisten hakijoiden hakemukset lukematta ja varmaan suoraan roskikseen.
Vierailija kirjoitti:
Jättävät yli-ikäisten hakijoiden hakemukset lukematta ja varmaan suoraan roskikseen.
Höpö höpö, meillä käy tuon firman kautta tekemässä vuoroja eläkkeellä oleva henkilö, joka silloin kun itse haluaa, ottaa vuoron vastaan tuota kautta. Vuokrafirma työllistää monenlaisissa elämäntilanteissa olevia ihmisiä.
Lapsi oli Eazyn kautta tehtaassa töissä n vuoden verran. Sopparit olivat kerrallaan n 2-3kk:tta pitkiä, mutta töitä oli kuitenkin koko ajan. Lopulta palkattiin suoraan tuotantoon töihin ilman Eazyä. Mutta ei siis mitään pahaa sanottavaa.
On joo kokemus. Hain yhtä raksatyöpaikkaa niitten kautta. No pyysivät sinne toimistoon. Eivät kertoneet siitä työstä yhtään mitään vaan yrittivät lypsää tietoja jotka olin jo hakemukseen laittanut. Yritin kertoa että olen kova raksamies ja olen tehnyt vaikka mitä. 18 vuotiaan ajo maalasin talonkin kokonaan ja olen hirsirunkoisen talonkin paikannut joka paloi tulipalossa niin hirret piti veistää käsin siihen taloon joten minulla on käsityötaitoja. Ei tuntunut että minun työkokemus kiinnostaa niitä. Kysyivät perustietoja ja sanoivat että oon heidän listoillaan.
Olin joskus 20 vuotta sitten kun nimi oli täydellinen eli VMP. Huonot hommat vielä huonommalla palkalla, sain potkut kun joku vakituinen sanoin että olen huono työntekijä, ei haitannut yhtään potkut vaikka työpaikka oli parempi kuin täydellinen.
Oon ollu aika kauan niiden kautta eri keikkatöissä, saanu aina elämäntilanteeseen sopivii töitä ja hommat toiminu hyvin, ei mitää huonoo sanottavaa.
Tuohan on entinen varamiespalvelu?
Onko tuo muka parempi nimi?
Yli ikäiset
Itse taisin olla jo 58 kun menin Eezylle töihin, eli ikä ei ole este
Töitä oli tarjolla enemmän kun ehdin tehdä ja palkat maksettiin ajallaan ja oikein.
Vapaus valita päivät ja alueet missä työskentelee.
Hyvä firma suosittelen.
Miinusta on, että lomakorvaukset maksetaan aina palkkojen yhteydessä.
Kyllä tuolla on opintojen ohella/välivuonna töitä tehnyt muuten ihan ok.
Olen ollut Eezyn kautta raksatöissä jo pidempään.
Tarjolla olevista keikoista saa itse valita haluaako ottaa vastaan. Palkka on tasan TES:in mukainen eikä senttiäkään enempää, mutta toisaalta he maksavat aina rehellisesti ylityökorvaukset, erilaiset lisät, ja kaiken muun mikä heidän kuuluukin maksaa, ja palkka tulee luotettavasti ajallaan.
Se millaista Eezylle työskentely on tulee lopulta riippumaan enemmän siitä miten käyttäjäyritys sua kohtelee kun Eezystä: Eezy tarjoaa keikat, maksaa palkan, ja hoitaa muutamat muut sellaiset jutut. Mutta pidemmän päälle sä menet työpäiviksi käyttäjäyritykselle, jossa on käyttäjäyrityksen omat pomot joitten alaisuudessa sä työskentelet, ja ketään joka olisi Eezyn puolelta pomosi tulee tavattua muutaman kerran vuodessa jos sitäkään.
En voi suosittella. Kaikki vuokratyöfirmat samaa surkeutta.