Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi annatte kakaranne huutaa kaupassa?

Vierailija
03.07.2011 |

Ette voi ottaa muita asiakkaita huomioon! Ensi kerralla kun kakaranne huutaa, minä tule komentamaan jos ette itse saa kakaraanne hiljaiseksi!

Kaupassa on muitakin asiakkaita kuin sinä ja se saatanan meluava kakara, niin jos ei kakara ole hiljaa lähtee se ulos kaupasta!

Kommentit (107)

Vierailija
1/107 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

heittämään sinut ulos kaupasta.

Vierailija
2/107 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nicopetterin ulos...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/107 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni huutelu ei musta haittaa. Lapset kuuluu hyvin olennaisena osana maailmaan ja elämään ylipäätään, ja siellä missä on lapsia, on aina myös ääntä ja melua.

Täyttä huutamista ja jatkuvaa karjumista (satunnaisia raivareita lukuun ottamatta) en hyväksy. Toisaalta ymmärrän esim. yh-äidin ongelman tässä kohtaa. Hänen voi olla hyvin vaikea käydä kaupassa, kun ei ole ketään kenelle lasta laittaa, ja osalla pienistä lapsista tuntuu olevan kehitysvaihe kun omaa ääntä on hauska kuunnella...

Vierailija
4/107 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni huutelu ei musta haittaa. Lapset kuuluu hyvin olennaisena osana maailmaan ja elämään ylipäätään, ja siellä missä on lapsia, on aina myös ääntä ja melua.

Täyttä huutamista ja jatkuvaa karjumista (satunnaisia raivareita lukuun ottamatta) en hyväksy. Toisaalta ymmärrän esim. yh-äidin ongelman tässä kohtaa. Hänen voi olla hyvin vaikea käydä kaupassa, kun ei ole ketään kenelle lasta laittaa, ja osalla pienistä lapsista tuntuu olevan kehitysvaihe kun omaa ääntä on hauska kuunnella...

Vierailija
5/107 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ton mun ihanan raivostuttavan 3-vuotiaan uhmaikäisen suurta huvia on alkaa huutamaan täyttä kurkkua just siellä kaupassa. kiellän kyllä joka kerta mutta kun sen tenavan on välillä tossa iässä kokeiltava että mitä saa tehdä ja mitä ei. ei viitsi oikein kaupasta ulos lähteä kun sitä ruokaa olis kuitenkin ostettava ja kaupan vaihto ei juuri asiassa auta. ei se nimittäin näin äidin näkökulmastakaan ole yhtään sen mukavampaa kuunneltavaa se huuto.

Vierailija
6/107 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
7/107 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ton mun ihanan raivostuttavan 3-vuotiaan uhmaikäisen suurta huvia on alkaa huutamaan täyttä kurkkua just siellä kaupassa. kiellän kyllä joka kerta mutta kun sen tenavan on välillä tossa iässä kokeiltava että mitä saa tehdä ja mitä ei. ei viitsi oikein kaupasta ulos lähteä kun sitä ruokaa olis kuitenkin ostettava ja kaupan vaihto ei juuri asiassa auta. ei se nimittäin näin äidin näkökulmastakaan ole yhtään sen mukavampaa kuunneltavaa se huuto.

Vierailija
8/107 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

luultavasti vartija heittää sinut ulos. Olen nimittäin melkoisen hyvä asiakas kaupalle. Huutavista lapsista ja niitten vanhemmista ei tykkää kukaan. Juuri siksi on lapsivapaita lentoja, hotelleja ja ravintoloita.

Vierailija
9/107 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei se ole noin simppeliä. Jos sulla oikeasti on sellainen huutamista rakastava lapsi, niin tiedät. Miten selität, kiellät ja laitat 1,5-vuotiaan tottelemaan ja vielä niin, että saat itse tehtyä ne ostoksesi?

Vierailija
10/107 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko tai älä, mutta yleisin valituksen aihe lapsilleni on minullakin "Olkaa hiljaa. Olen ihan vieressä, joten älkää huutako. Toiset ihmisetkään eivät pidä siitä, kun meluatte. Kasvakaa jo ja oppikaa hillitsemään ääntänne.".

Vierailija
11/107 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko tai älä, mutta yleisin valituksen aihe lapsilleni on minullakin "Olkaa hiljaa. Olen ihan vieressä, joten älkää huutako. Toiset ihmisetkään eivät pidä siitä, kun meluatte. Kasvakaa jo ja oppikaa hillitsemään ääntänne.".

Vierailija
12/107 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on tiedossa että lapsi lähes aina saa huutokohtauksen kaupassa niin häntä ei pidä ottaa mukaan.

Vierailija
13/107 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ei lapsi määrää, joten kaupassakin on opittava, että huutamalla ei tahtoaan saa periksi.

Vierailija
14/107 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiakas, että rikokseen syyllistyttyään häntä asiakkaana kaivattaisiin. Jos joku siis todella lähtisi viemään jonkun lasta ulos. Mieheni on kauppias ja kyllä se on se "ojentaja", joka kaupasta lähtee, eikä se huutava lapsiperhe, joka tuo muuten meille paljon enemmän tuloja, kuin joku minkkiturkkitätönen. Ja ei tarvitse kuin käyttäytyä uhkaavasti muita asiakkaita kohtaan, niin heti jos huomaamme, niin ulos vaan. Meidän kauppaan on kaikki asiakkaat tervetulleita. Terv. Kauppiaan kauhea akka

Vierailija
15/107 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on tiedossa että lapsi lähes aina saa huutokohtauksen kaupassa niin häntä ei pidä ottaa mukaan.

Mihin sen lapsen sitten laitan kauppareissun ajaksi? Jätänkö autoon vai kotiin yksin piirrettyjä katsomaan?

Vierailija
16/107 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ujolla tytön äänellä (koulussa opettajalle ollakseen mieliksi) tai kovalla, kimittävällä ja huutavalla äänellä (kun haluaa ottaa ylivallan nuoremmista sisaruksistaan mm kaupassa, kun on tylsää ja leikeissä määräilyn vuoksi). Miten saisimme hänet ymmärtämään, että hän on yksi perheenjäsen, eikä se kaikkia häiritsevä melutorvi ja levottomuuden aiheuttaja? Onko niin, että lapsen korvista voi puuttua äänenvoimakkuudensäädin? Normaaliääni on kadoksissa:(

Vierailija
17/107 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihinkäs sen lapsen sitten laitan?

Mihin sen lapsen sitten laitan kauppareissun ajaksi? Jätänkö autoon vai kotiin yksin piirrettyjä katsomaan?

mä taidan ainakin seuraavaks ottaa sellaisen käyttöön.

Vierailija
18/107 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhempiensa, miten he muuten oppisivat miten tulee toimia ja käyttäytyä - lapsilla kun vaan sattuu olemaan erilaisia temperamentteja ja osalla kestää kauemmin oppia asiat.

Vierailija
19/107 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihinkäs sen lapsen sitten laitan?

mä taidan ainakin seuraavaks ottaa sellaisen käyttöön.

Tuohan on hyvä idea! Taidankin panna lapsen sellaiseen seuraavan kauppareissun ajaksi. En ollutkaan tajunnut, että niihin voi tosiaan laittaa myös lapsen eikä vain koiraa.

Vierailija
20/107 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pätkän jesaria penskojen suun eteen kauppaan mennessä, niin ne on kyllä takuulla hiljaa. Sossun tädillä sen sijaan olis paljonki asiaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme