Nainen pyörsi lupauksensa lapsia ekan jälkeen -Suunnittelimme 3...Mitä nyt sitten?
Nainen ei haluakaan kuin yhden lapsen sittenkin, vaikka olemme koko seurustelun ajan puhuneet kolmesta. Eka on nyt 2-vuotias.
Kannattaako ero? Vai yrittää puhua naiselle sellaisesta että hankkisin lisää lapsia toisen naisen kanssa, mutta me jatkaisimme yhdessä?
Kommentit (23)
Kompromissi: ei yksi, eikä kolme, vaan kaksi,
1) Totuttelet asiaan 2) otat pysyvän päävastuun lapsesta ja toivot, että se riittää saamaan hänet muuttamaan mielensä, 3) eroat ja otat sen yhden lapsen lähivanhemmuuden ja yrität etsiä jonkun, joka tekisi kaksi lisää.
Siinäpä ne käytännön vaihtoehdot.
Oletko kysynyt, mikä sai hänen mielensä muuttumaan?
En yhtään ihmettele. Vaikuttaa siltä että lasten määrä on sinulle isänä toimimista tärkeämpää. Ilmeisesti suhteennekaan ei ole vakiintunut, koska puhut seurustelusta.
Vierailija kirjoitti:
Oletko kysynyt, mikä sai hänen mielensä muuttumaan?
Tää on aika kova
Huoh. Ja me kaikki emme ole onnistuneet saanaan ensimmäistäkään lasta.....
Miksi luulet että pääsisit lisääntymään jonkun toisen kanssa, kun tämäkin nainen päätti kerran kokeiltuaan lakata lisääntymästä kanssasi?
Ole itse raskaana ja kärsi se synnytys muuttus sullakin mieli.
neuvot naista jättämään sinut välittömästi ja hankkimaan kunnollisen miehen tilalle
jos haluat lisää lapsia ja vaimo ei, niin eihän siinä ole muita mahdollisuuksia kuin etsiä nainen, joka haluaa lapsia. Tai adoptio, mutta mitä luultavimmin lapsia haluamaton puoliso ei halua mulaakaan tavalla lapsia.
Anna hänelle aikaa, ja sillä aikaa ole paras versio itsestäsi. Kasva ihmisenä ja ole hyvä isä ja kumppani.
Taas? Sama aloitus täällä tämän tästä.
Onko esikoinen poika? Jos ei ota ehdottomasti ero ja nai uskovainen nainen joka haluaa monta lasta.
Vierailija kirjoitti:
Synnytät itse. Nykyään mieskin voi.
Trollit pois
Vierailija kirjoitti:
Osallistu enemmän lapsen hoitoon.
Osallistun jo enemmän kuin nainen
Ap
Synnytät itse. Nykyään mieskin voi.