Rintojen koko taitaa olla vain naisten ongelma;)
Kommentit (82)
Ja mielestäni isorintaisia haukuttu jopa todella törkeästi, toki myös pienirintaiset ovat saaneet osansa. Kyllä kertoo pahasta olosta, jos pitää haukkua isorintaisia "helpoiksi" nakeiksi ja pienirintaisia laudoiksi jne. Minua haukuttiin koulussa laudaksi, kyllä se teki kipeää. Pojat haukkuivat, eivät tytöt. Minulla hieman isommat rinnat nyt, mitä oli nuorena, nyt on b-kuppi, ihan tyytyväinen olen, ehkä c olisi paras :) Minulla on myös paljon naisia ystävinä ja me tuemme toisiamme ja arvostamme toisiamme. Yksikään isorintaisista ystävistäni ei ole ollut mikään helppo nakki ja yksikään pienirintaisista ystävistäni ei ole lauta. Olemme kaikki erilaisia. Ja rintojen koko ei hyvänen aika vaikuta ihmisen luonteeseen mitenkään! Suomalainen nainen on kyllä helvetin peto toiselle naiselle, kuten ketjusta näkee. Aivan sairaita haukkumisia ja nimittelyjä.
Ja vedetty miehetkin mukaan, että pienirintaisilla on fiksu ja akateeminen mies ja isorintaisilla amiksen käynyt duunari. Ensinnäkin, mitä vikaa on siinä, että on duunari? Oma mieheni on, ja maailman ihanin mies onkin. Hellä, kiltti ja rehellinen. Isorintaisilla ystävilläni on sekä akateemisia, että duunareita miehinä. Hävetkää naiset, jos osaatte.
Kirjoittanut Varpu Tavi
?Nyt on saatu uusi tutkimus niiden klassikoiden joukkoon, joissa on tutkittu esimerkiksi juoksun vaikutusta hiiren takajalkoihin tai sitä, kuinka pyöräily ylämäkeen väsyttää enemmän kuin pyöräily alamäkeen. Ranskalaistutkijat – kuinkas muutenkaan! – ovat nyt selvittäneet miesten mieltymyksiä naisten rintavarustusten suhteen.
Nicolas Gueguenin johtama tutkijaryhmä Bretagne-Sudin yliopistosta Ranskasta tarttui tähän polttavaan aiheeseen ja teki kenttätutkimuksen. Ensimmäisessä kokeessa 20-vuotias nainen istui nuorten turistien suosimassa yökerhossa. Nainen oli valittu koehenkilöksi, koska miesopiskelijat olivat arvioineet hänen fyysisen viehättävyytensä keskinkertaiseksi, ja koska hänellä oli A-kupit rintaliiveissään.
Koehenkilö piti koko ajan samoja vaatteita, mutta hänen liiviensä kuppikokoa vaihdettiin A:sta B:hen ja C:hen, toisin sanoen hänet muutettiin pienirintaisesta isompirintaiseksi. Naiselle oli annettu ohjeet istua yksin tunnin ajan ilman, että hän otti katsekontaktia kehenkään. Mikäli joku mies puhutteli häntä, hänen piti vastata odottavansa poikaystäväänsä.
Tilastollisesti merkitsevät tulokset osoittivat, että kun naisen kuppikoko oli A, häntä lähestyi 13 miestä. Kun hänen kuppikokonsa muutettiin B:ksi, miehiä oli jo 19. Mutta kun tissit pullahtivat C-kuppikokoon kiinnostuneita oli jo 44. Sama koe toistettiin toisessa yökerhossa, ja tulokset olivat samansuuntaiset.
Toisessa kokeessa sama tyttö liftasi tienposkessa. Aina kun 100 autoa oli ohittanut hänet hän vaihtoi kuppikokoa. Pysähtyjille hän vastasi vain kokeilevansa liftaamista. Tulos: A-kuppien liftarille kyydin olisi tarjonnut 14,92% ohiajavista autoilijoista. B-kuppien kohdalla pysähtyi 17,79% , ja C-kupin rintaliivejä käyttävän naisen olisi ottanut kyytiinsä 24% autoilijoista. Nämäkin tulokset olivat tilastollisesti merkitseviä. Tutkijat havaitsivat, että rintaliivien isompi kuppikoko lisää merkittävästi liftausmenestystä. Muut metodit eivät toimineet yhtä tehokkaasti.
Mutta miehiä on turha ryhtyä soimaamaan sovinistisioiksi, sillä he vain toteuttavat evoluution heille antamaa tehtävää! Miehellä on paineet jatkaa sukua, niinpä miehet on geneettisesti ohjelmoitu valitsemaan naisia, joilla on parhaat mahdollisuudet suvunjatkamiseen. Vastaavasti naiset etsivät partnereita, joilla on mahdollisimman korkea yhteiskunnallinen asema, jotta he voisivat turvata omansa ja jälkeläistensä eloonjäämisen. Tutkijat päättelivät, että miehet liittävät suuremmat rinnat alitajuisesti hedelmällisyyteen, koska kyseessä on niin aidosti feminiininen piirre.
Tutkimuksesta uutisoi fitness-kirjailija ja valmentaja Anthony Colpo blogissaan. Colpon mukaan ranskalaistutkijat ansaitsisivat vähintäänkin Nobel-palkinnon uhrattuaan sankarillisesti aikaa ja vaivaa selvittääkseen tämän ihmiskunnan jatkuvuuden kannalta keskeisen kysymyksen!
päinvastoin paras kaverinikin on AA-kuppinen maratoonari. Mutta täällä viha selvästikin on vahva. Mun kirjoituksessani ei sanallakaan viitattu siihen että olisin raivoissani kun pienirintainen saa miehen tms. (mikä absurdi ajatus! Suurin osa naisistahan on minuun verrattuna pienirintaisia, enkä mä tarvitse kuin yhden, joka mulla jo on - enkä itse asiassa tunne enää tässä iässä juuri lainkaan sinkkuja siitä huolimatta että kavereillani on jotakuinkin kaiken kokoisia rintoja), mutta silti saan vastaukseksi tällaista raivoisaa paskaa.
No mutta näytättehän te vieläkin nauttivan siitä että miehet tuijottaa rintojanne ja olette aivan raivona jos pienirintaisempi "saa" miehen. Kun KAIKKI miehet haluaa vain ISOTISSISIÄ naisia ja säälistä ottavat "laudan" kun eivät saa teitä isoryntäisiä naisia. Joten kyllä ne taisi ihan paikkansa pitää, mitä näistä isotissisistä tytöistä puhuttiin. Ihan samanlaisia helppoja nakkeja näyttävät olevan vieläkin.
kuin miltä se oikeasti tuntui. Yritä nyt ihan oikeasti miettiä että kuinka ihanaa se oli vasta naiseksi kehittyvästä ihmisestä joka itse oli vielä hyvin epävarma omasta ruumiillisuudestaan, kun a) sai kuulla juoruja "helppoudestaan" (eipä ollut minulla seksielämää peruskoulussa, vaikka rinnat olikin) b) täysin ventovieraatkin pojat osoittelivat sormella ja tekivät rivoja eleitä c) huudeltiin tökeröjä kommentteja kovaan ääneen kaikkien kuullen d) jopa rasvaiselta ja vastenmieliseltä tuntuva, omaa isääni vanhempi opettaja katseli kiinnostuneesti, ja mikä pahempaa, siitä tehtiin suuri numero muiden oppilaiden taholta niin että ongelma varmasti saatiin tuntumaan pahemmalta kuin se varmaan tosiasiassa edes oli. Ja siinä on sitten tulevat av-mammat nirpistelleet vielessä ja kuvitelleet isorintaisten tyttöjen NAUTTIVAN siitä sirkuksesta, huhhuh.
Niinpä. Muistan kun yläasteella jo pidettiin näitä tyttöjä vähän helppoina. Näkyivät nauttivan kovasti kun miespuoliset opettajatkin tuijotti heidän etumustaan ja näppylänaamaiset pojat yrittivät päästä rutistelemaan.
kakkosnelosta haluaisi panna muuta kuin pakosta. Teidän lautojen on turha väittää, että miehenne tykkää vain nänneistä. Hän sanoo sen vain teidän mieliksi ja haaveilee silti meistä isorintaisemmista.
En tiedä mitä iloa saat siitä että yrität saada tilanteen näyttämään siltä kuin isorintaisilla olisi mitään pienirintaisia vastaan, mutta se tuntuu inhottavalta ottaen huomioon miten paljon meitä näköjään vihataan jo nyt, ja on vihattu jo yläasteelta asti.
Siihen nähden etten ole tehnyt mitään rintojeni koon eteen, aika kohtuutonta että ensin kiusattiin niistä koulussa ja nyt vielä keski-ikäisenä netissä.
kakkosnelosta haluaisi panna muuta kuin pakosta. Teidän lautojen on turha väittää, että miehenne tykkää vain nänneistä. Hän sanoo sen vain teidän mieliksi ja haaveilee silti meistä isorintaisemmista.
ole iso enkä pienirintainen sopivat on,ja mieheni kertoi kun joskus seurusteli naisen kanssa jolla oli isot ryntäät.Sillä naisella oli kuulemma niska ja selkä niin kipeänä,että harkitsi pienennysleikkausta.
Eikä mieheni hänestä enää haaveile,oli kuulemma sairaalloisen mustasukkainen ja muutenkin joku läheisriippuvainen.
ole iso enkä pienirintainen sopivat on,ja mieheni kertoi kun joskus seurusteli naisen kanssa jolla oli isot ryntäät.Sillä naisella oli kuulemma niska ja selkä niin kipeänä,että harkitsi pienennysleikkausta.
Eikä mieheni hänestä enää haaveile,oli kuulemma sairaalloisen mustasukkainen ja muutenkin joku läheisriippuvainen.
ja huono itsetunto tisseistä. Ja taisi olla joku skitsokin. Oikeesti, lopettakaa jo, molemmat osapuolet. Ollaan ylpeitä siitä mitä meillä on. Oli sitten aa-kuppi tai K-kuppi. Tai jotain siltä väliltä.
enemmän huomiota c-kuppisena kuin a-kuppisena)
Mutta miehiä on turha ryhtyä soimaamaan sovinistisioiksi, sillä he vain toteuttavat evoluution heille antamaa tehtävää! Miehellä on paineet jatkaa sukua, niinpä miehet on geneettisesti ohjelmoitu valitsemaan naisia, joilla on parhaat mahdollisuudet suvunjatkamiseen. Vastaavasti naiset etsivät partnereita, joilla on mahdollisimman korkea yhteiskunnallinen asema, jotta he voisivat turvata omansa ja jälkeläistensä eloonjäämisen. Tutkijat päättelivät, että miehet liittävät suuremmat rinnat alitajuisesti hedelmällisyyteen, koska kyseessä on niin aidosti feminiininen piirre.
Eipä tässä ketjussa miehiä haukuta(ainakaan paljoa) ei, vaan naiset haukkuvat toisiaan. Suomalainen nainen on naiselle susi. MOT.
ihailla isorintaista enemmän kuin rinnatonta, mikä muistuttaa poikaa. Homo korkeintaa innostuu pienirintaisesta naisesta.
Ja hassua todella, että tänne aina ilmestyy muka miehiä ihailemaan,kuinka ovat seurustelleet pienirintaisten kanssa ja ne olivat muka ihania. Säälittävää provoilua a-kupeilta.
senkin urpot, te iso- ja pienitissiset! olkaa iloisia jos teillä on edes suunnilleen normaalit rinnat! mulla on rinnoissa kehityshäiriö (tubulaariset rinnat) ja ottasin mielummin mitkä tahansa tissit koosta aa-ö jos ne vaan olis normaalit.
miehet tykkää tisseistä, mieluiten kiinteistä ja pyöreistä, ennemmin isommist ku pienemmist, mut kelle kelpais roikkuketunnokat? nii..
Haluaisin niin pienennysleikkaukseen.
terv. E-kuppinen
Kyllä terve heteromies on naisten rintojen perään!
jotkut miehet ihan oikeasti pitävät vain isoista tai vastaavasti pienistä rinnoista (jälkimmäisiäkin oikeasti löytyy). Eli ei se nyt vain naisten päässä ole.
tykkää isoista rinnoista! Olen tavannut montakin sellaista miestä.
Tottakai hyvät rinnat (muoto ja kiinteys kokoa tärkeämpiä) on aina plussaa, muttei ne kyllä todellakaan ole se ensimmäinen asia johon naisessa kiinnitän huomiota. Kasvot, luonne ja olemus ylipäätään on paljon tärkeämpiä.
Saan paljon huomiota rintojeni takia ihmisiltä joita en tunne kovin hyvin (olen miesvaltaisessa työpaikassa, ja myös ns. edustamista on jonkin verran), mutta yksikään parisuhteeni tai ystävyyssuhteeni ei ole koskaan perustunut rintoihini, eikä yksikään niistä kolmesta miehestä joiden kanssa olen ollut pitkässä suhteessa (yksi heistä nykyinen aviopuolisoni) ole pitemmän päälle jaksanut enää innostua rinnoistani ainakaan seksin aikana.
eikä mies oo siitä kovin innoissaan :( Muotokin on rumentunut,ja rinnat on kuulemma raskaammat kuin ennen, mikä ei ole miehen mielestä kovin mahtavaa.
En mäkään tykkää näistä niin paljoin kuin pienemmistä rinnoista, mutta imetykseenhän näitä tarvitaan :D Sitten kun imetys loppuu alan treenaamaan kropan ja rinnat takaisin pieniksi ja kiinteiksi.
Ei isoja rintoja tarvitse mitenkään tyrkkyttää, ne on siinä. Ei niitä saa piilotettua. Sulla on nyt joku ongelma itsesi kanssa, kun ylipäänsä viitsit tuollaista scheissea kirjoittaa.