Rintojen koko taitaa olla vain naisten ongelma;)
Kommentit (82)
isoja rintoja ja pitää pienistä, on piilohomo, melko varmasti. Koska isot rinnat ovat ennen kaikkea naiselliset. Mitä naisellista on pelkissä nänneissä? Miehelläkin on nännit.
kun pikkutissiset kaverisi ovat suosittuja.
a-kupit, ja ihan tyhkät ajokoiran korvat. Kuin tyhjät hernepussit, menossa leikkaukseen(silkkarit)
Ohi aiheen, niin mitä väliä sillä on, miltä vanhana näyttää? Kaikilla silloin repsottaa paikka jos toinenkin.
nahkalätkät...
Olenkohan sun kaveris ...=)
isoja rintoja ja pitää pienistä, on piilohomo, melko varmasti. Koska isot rinnat ovat ennen kaikkea naiselliset. Mitä naisellista on pelkissä nänneissä? Miehelläkin on nännit.
kun pikkutissiset kaverisi ovat suosittuja.
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
homoksi. Inhosi c-kupin rintojani, halusi, että minulle ei olisi rintoja lainkaan. Sängyssä muna lerpahti, jos koski rintoihini. Tällä haavaa seurustelee miehen kanssa.
homoksi. Inhosi c-kupin rintojani, halusi, että minulle ei olisi rintoja lainkaan. Sängyssä muna lerpahti, jos koski rintoihini. Tällä haavaa seurustelee miehen kanssa.
Katsopa esim. tosiaan noita keski-ikäisiä naisia. Isotissinen nainen, joka kulkee etukumarassa ja on kuin päärynä väärin päin, roikkurinnat tungettuina tissiliiveihin. Niin nolon ja säälittävän näköistä.
Toiseksi se kun ne idiootti amisjätkät on teidän isojen tissien kimpussa niin pienitissiset vie ne fiksummat miehet.
Voi voi kun se niin sattuu isotissisen itsetuntoon kun kaikki ei kuolaakaan heidän tissiensä perään ja kaikki ei halua panna sua, vaikka sulla onkin haisevat, juustotöhnäiset ryntäät, mitkä ilman tissiliivejä heilahtaa puolelta toiselle kuin mela ja tyrmää miehen.
kun pikkutissiset kaverisi ovat suosittuja.:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
isot rinnat ei ole hyvä asia. Niitä nimittäin tuijottaa huomaamattaankin ja itse ihminen ja tämän jutut jää hiukan sivuosaan kun ne mollukat vaan vie huomion.
kuin lauta nainen, joka esittää miestä näissä ketjuissa. Olkaa ylpeitä itsestänne.
Itsekin pienirintainen
Katsopa esim. tosiaan noita keski-ikäisiä naisia. Isotissinen nainen, joka kulkee etukumarassa ja on kuin päärynä väärin päin, roikkurinnat tungettuina tissiliiveihin. Niin nolon ja säälittävän näköistä.
Toiseksi se kun ne idiootti amisjätkät on teidän isojen tissien kimpussa niin pienitissiset vie ne fiksummat miehet.
Voi voi kun se niin sattuu isotissisen itsetuntoon kun kaikki ei kuolaakaan heidän tissiensä perään ja kaikki ei halua panna sua, vaikka sulla onkin haisevat, juustotöhnäiset ryntäät, mitkä ilman tissiliivejä heilahtaa puolelta toiselle kuin mela ja tyrmää miehen.
kun pikkutissiset kaverisi ovat suosittuja.:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
ottaa koville, jos omistaa pelkät nännit. Sinähän olet ihan sekopää. Itsellä ei isoja rintoja, mutta monella ystävällä on, ja kaikille heillä akateeminen mies. Menepä vaikka rintojen suurennukseen, jos helpottaisi.
http://www.mtv3.fi/helmi/hyvinvointi/artikkeli.shtml/503709
Näitä ei kukaan mies halua kun niillä on pienet tissit.
Mutta tässä on jokamiehen unelma ja kaikki miehet juoksevat tällaisten perässä.
http://hikipedia.info/wiki/Tiedosto:Blondie_tukiainen.jpg
Kyllä pikkutissisillä käy kateeksi kun eivät saa miehiä ja miesten huomiota, kuten isotissinen nainen.
rintoja katselisi vain amiksen käyneet miehet. Itsekin siihen sorruin aikanaan, kun minulla oli aa-"kupit". Minä myönnän suoraan, että inhosin sitä, että olin vajavainen nainen, ja olin epäeroottinen. Naiseuden yksi merkeistä ovat rinnat ja minulla oli pelkät nännit. Otin lainaa pankista ja otatin implantit ja itsetunto kohosi pilviin. Ja voin sanoa, että huomiota on tullut, ja suurin osa fiksuja, korkeasti kouluttautuneita miehiä.Ja itsetuntoni on pilvissä! Olen nainen, enää 18 v. pojan näköinen friikki! Meitä muuten tarvitaan Suomessa joka alalla, myös amiksen käyneitä duunareita. Ja amiksen käyneellä voi olla jopa korkeampi älykkyysosamääräkin. Laajasta tuttavapiiristäni pienirintaisilla on amiksen käynyt mies ja isorintaisilla akateeminen mies.
rintoja katselisi vain amiksen käyneet miehet. Itsekin siihen sorruin aikanaan, kun minulla oli aa-"kupit". Minä myönnän suoraan, että inhosin sitä, että olin vajavainen nainen, ja olin epäeroottinen. Naiseuden yksi merkeistä ovat rinnat ja minulla oli pelkät nännit. Otin lainaa pankista ja otatin implantit ja itsetunto kohosi pilviin. Ja voin sanoa, että huomiota on tullut, ja suurin osa fiksuja, korkeasti kouluttautuneita miehiä.Ja itsetuntoni on pilvissä! Olen nainen, enää 18 v. pojan näköinen friikki! Meitä muuten tarvitaan Suomessa joka alalla, myös amiksen käyneitä duunareita. Ja amiksen käyneellä voi olla jopa korkeampi älykkyysosamääräkin. Laajasta tuttavapiiristäni pienirintaisilla on amiksen käynyt mies ja isorintaisilla akateeminen mies.
Liian ilmiselvä, yritä parempaa.
Liian ilmiselvä, yritä parempaa.
f-kuppia ei ole, mulla on nyt d-kuppi(silkkarit)
Ja isot kiinnostavat. Vai onko joku nähnyt lautaa Playboy-mallia? :D
Rinnoilla on merkityksensä
Rinnoilla on suuri rooli naisen seksuaalisessa viehättävyydessä. Eräiden psykologien mielestä miesten kiinnostus rintoihin juontaa juurensa vauvaikään. Rinnat tuovat turvaa, lämpöä ja pehmeyttä ja antavat oraalista nautintoa. Yhdysvaltalaisten tutkijoiden mukaan rinnat todellakin säteilevät lämpöä. Tämä lämpösäteily vetää miehiä puoleensa. Tutkijat esittävät, että rintojen erittämän lämmön määrä kertoo miehille naisen imetyskyvystä. Tämä mielenkiintoinen väittämä on kuitenkin vielä hypoteesin tasolla.
Yleensä miehet pitävät noin parikymppisen naisen rinnoista, jotka ovat pyöreät, pystyt ja terhakkaat. Esimerkiksi Playboyn keskiaukeamatyttöjen rinnat ovat yleisesti ottaen juuri tällaisia. Niiden koetaan ilmentävän naisen sukukypsyyttä, nuoruutta ja hedelmällisyyttä.
tiedä itkisikö vai nauraisiko tälläistä ketjua lukiessaan. Ämmät tappelee epätoivoisesti miesten huomiosta; isotissiset haukkuu pienitissisiä ja päinvastoin. Olette te säälittäviä otuksia, ei voi muuta sanoa.
seinäruusuksi. En ole ennen huomannutkaan, kuinka kateellisia isotissiset on miesten huomiosta.
No kai se kuvitelma sitten on totta, että isotissisillä ei siellä päässä kovin montaa aivosolua ole jos elämän suurin haave on päästä miehen seksileluksi.