Tarjoaako miehet enää nykyään ravintolatreffeillä?
Voisin mennä, mutta mulla ei ole rahaa maksaa omaa ruokaani.
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Tarjoan mielelläni sellaiselle daamille jonka kanssa on jo muutama kerta oltu sillai.
Mun kanssa ei pääse olemaan "sillai" ennen kunnollisia treffejä.
Ap
Toivottavasti ei. Naiset kohtelevat miehiä niin sairaan törkeästi nykyään.
Tarjoaa, jos on torttua tai piirakkaa jälkiruokalistalla...
Ap on mies. Älä viitsi edes aloittaa tätä pskaa.
Miksi miesten pitäisi tarjota? Mitä he saavat vastineeksi?
Tasa-arvoa on että kumpikin maksaa mitä söi.
Suomessa ei kannata miesten antaa tarjota mitään, edes kahvia. Liian moni mies luulee, että sen varjolla voivat käyttäytyä,kuin siat ja mankua seksiä.
Kannattaa miehen mieluummin käydä thaihieronnassa. Ystävällinen palvelu, edullista ja saa "rakkauden ammattilaisen" 'piirakkaa'
Kyllä minä miehenä voin tarjota ja tarjoan vaikka sitten sen ruuan, jos pyydän ja esitän treffipaikaksi ruokapaikkaa. - Mutta teidostan myös, että tulorajoittusiuuteni asettaa ja luo kitkeaa kumppanin löytämsielleni. Ei se, että en pysty tarjoamaan vaan se, että en halua olla parisuhteessa, jossa asioita joudutaan viimekädessä kysymään, että no, niin onko sulla (=mulla) siihen varaa... Ei parisuhde tietenkään ole nollasumma peli mutta ei se vo mennä myöskään aina niin, että toinen maksaa ja ksustantaa ja toinen ei.
Ei tämä ole kuulunut suomalaiseen, tai oikeammin pohjoismaiseen kulttuuriin enää 30 vuoteen. Yleensä kumpikin maksaa omansa.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ei kannata miesten antaa tarjota mitään, edes kahvia. Liian moni mies luulee, että sen varjolla voivat käyttäytyä,kuin siat ja mankua seksiä.
Tämä on yksi syy miksi miesten ei pidä maksaa edes kuppia kahvia naiselle. Älkää ikinä tarjotko naiselle mitään niinkauan kun elätte, pääsette paljon helpommalla.
Tarjoatko pillua vastineeksi?
Sitä miehet odottaa.
Vaikea tietää nykyään, odotetaanko sitä mieheltä edelleen vai onko se naiselle jopa loukkaus.
Itse olen vielä tarjonnut, yleensä nainen kieltäytyy ja maksaa osuutensa itse. Se on huono merkki, se tarkoittaa ettei nainen pidä sinusta. Koska jos joku Fabio tarjoaisi, niin nainen ottaisi kaiken vastaan punastuneena kikatellen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarjoan mielelläni sellaiselle daamille jonka kanssa on jo muutama kerta oltu sillai.
Mun kanssa ei pääse olemaan "sillai" ennen kunnollisia treffejä.
Ap
No sitten ei tipu. Ilmaisia lounaita ei ole.
Tarjoa jos pillua odotettavissa, täytyyhän siitä tavarasta maksaa tavalla tai toisella.
Opiskelijaruokalassa voi maksimissaan 3€ aterian joku tarjota.
Vierailija kirjoitti: Miksi miesten pitäisi tarjota? Mitä he saavat vastineeksi?
Kun mies avaa lompakon, nainen toivottavasti reitensä