Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen umpiihastunut varattuun mieheen

Vierailija
01.07.2011 |

ja tunne on molemminpuolinen...Kaikki on niin alussa, etten osaa vielä olla mitenkään kauhuissani. Jokainen viesti, jonka hän lähettää salaa menee suoraan sydämeen. Toisaalta tuntuu pahalta, että teemme tämän jonkun toisen selän takana, mutta toisaalta en minä ketää vokotellut enkä tunne naista...

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole ollut vielä fyysistä kanssakäymistä, mutta tänään hän ensi kertaa tunnusti rakastavansa minua. Ei tässä kukaan ole kenenkään perässä juossut ja vikitellyt, me vaan yksinkertaisesti rakastuimme. Hän ei ole naimisissa vaan avoliitossa. Se on minun mielestäni kyllä ihan sama asia, mutta on eroaminen ainakin ilman byrokratiaa helpompaa. Tosin olemme niin alussa, etten aio vaatia vielä mitään. Tämä rakkaus on kuitenkin jotain, mitä olen odottanut koko elämäni. Yhteys on niin vahva, että ilman fyysistä suhdettakin tiedämme, että rakastamme toisiamme....tässä nykymaailmassa, jossa kaikki hyppäävät heti petiin, olemme harvinainen poikkeus.[/

Minullakin suhde varattuun mieheen, ollut jo pitkälle toista vuotta enkä ole hetkeäkään katunut..

Vierailija
2/34 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että asioita tapahtuu maailmassa, ei tarkoita, että ne olisivat oikein. Ja vaikka muut tekisivät tavalla X, se ei oikeuttaisi ainakaan minun toimimista omatuntoani vastaan.

Aiemmissa vastauksissa ei ole sanottu, että AP:n pitää 'vaatia' miestä eroamaan, vaan todettu, että jos kerran kyseessä on Tosirakkaus, ei mitään muuta vaihtoehtoa ole. Tosirakkaus vaatii olemaan yhdessä, ei AP:n tarvitse vaatia mitään, vaan palo nousee myös miehen sisältä. /ironia

Ja vastauksena helppoon heittoon: Mua ei pelota, mitä mun mieheni tekee, ei se ole olennaisesti kiinni siitä, onko maailmassa varattujen miesten kanssa vehtaavia naisia. Siitä olen samaa mieltä, että miesten moraalin vartijoina on oltava miesten itsensä - aivan kuten AP vastaa omasta moraalistaan. Monen naisen oma moraali ei siedä sitä, että itse aloittaa suhteen varatun miehen kanssa.

- 4 -

On tuo kyllä niin pyhimysmäistä hymistelyä tuo kommentointi että nyt vaadit että ottaa eron ja tehdään asiat "oikeassa järjestyksessä". Kyllä, niin se olisi reilua ja moni niinkin toimii. Ei se kuitenkaan ole sun vastuulla alkaa sanelemaan miten mies asiassa etenee tai mihin päätyy. Jutella tietysti voi asiasta ja kertoa mitä itse olet mieltä. Ja vaikka täällä moni paheksuu, niin kyllä niitä toisiakin naisia ja sellaiseksi haluavia on ollut kautta maailman sivu ja moni mies sellaista pitää. Onko täällä palstamammoilla joku pelko että oma mies pian ottaa jonkun vastaavan sivuhoidon jollei kaikki siskot tiivistä rivejä ja tarjoile toosaa vain ja ainoastaan vapaille miehille? Eika liikkis ajatus sinänsä, että kun me naiset ollaan kilttejä ja tiukkoja moraalinvartijoita niin kyllä pysyy miehet ruodussa. Hah.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies olisi jo jättänyt naisen.

Joten buahahaa vain.

Vierailija
4/34 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tunne on molemminpuolinen...Kaikki on niin alussa, etten osaa vielä olla mitenkään kauhuissani. Jokainen viesti, jonka hän lähettää salaa menee suoraan sydämeen. Toisaalta tuntuu pahalta, että teemme tämän jonkun toisen selän takana, mutta toisaalta en minä ketää vokotellut enkä tunne naista...

Vierailija
5/34 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole vielä eläissäni ihastunut, eikä hänkään. Oikea rakkaus voittaa, näin haluan uskoa.

Vierailija
6/34 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka et vokotellut etkä tunne naista, on silti kyseessä ihminen, jolla on tunteet. Loppujen lopuksi pisteitä ei saa siitä, että ei ollut aloitteentekijä vaan 'vain' vastaanottaja hetkellä 0.

Ihan totta, on olemassa vapaitakin miehiä, joiden kanssa seurustelun aloittaminen on huomattavasti kauniimpaa, selvempää ja kivuttomampaa.

Vierailija
7/34 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen jo yli 40 enkä ole koskaan ennen tuntenut näin, eikä hänkään. Ei me tätä valittu, rakkaus valitsi meidät.

Vierailija
8/34 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten mikse ei tekisi uudestaan samaa temppua sinulle

Vierailija
9/34 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun lapsenikin jo koululaisia

Vierailija
10/34 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voit tulla uudelleen palstalle kertomaan kestikö :D

Vierailija
11/34 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun hormoonit on vaan vähän sekaisin näin kesällä.

Vierailija
12/34 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi uskon, että kaiken tekemänsä paskan löytää vielä edestään.

Vierailija
13/34 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä tapauksessahan asia on aika selvä.

Lopetatte säädöt nyt, ette etene asiassa. Mies eroaa, laittaa eropaperit sisään ja muuttaa omilleen asumaan. Kun tämä on tapahtunut, voitte alkaa seurustella.

Kun rakkaus valitsi teidät, on seuraavat askeleet ja pasianssin kulku hyvin suoraviivaista.

Oikeesti, nämä asiat voi toteuttaa joko oikealla tai väärällä tavalla. Järjestyksellä on väliä.

t. 4

... mutta olen jo yli 40 enkä ole koskaan ennen tuntenut näin, eikä hänkään. Ei me tätä valittu, rakkaus valitsi meidät.

Vierailija
14/34 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta on, enkä voi suositella.

Vierailija
15/34 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja alkuhuuma kestää n. puoli vuotta, sitten voit tulla uudelleen palstalle kertomaan kestikö :D

Ja nyt lasketaan päiviä siihen, kun mun perhe lähtee mummolaan ja samaan aikaan miehen perhe lähtee lomamatkalle. Me jäädään kaupunkiin "töihin". Oi, viikko yhdessä!

-ei-ap-

Vierailija
16/34 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on tietysti myös umpi ihastunut, näin rakstuneita ei ikinä olla oltu. Vaimo ei ole miehelleen se oikea, vähän niin kuin vahingossa yhteen ajauduttu ja lapsetkin vahinkoja? Vaimo ei ymmärrä, nalkutta, on lihonut ja seksiäkään ei saa? Mutta nyt sitten tuli tämä rakkaus isolla r:llä jollaista mieskään ei ikinä ole tuntenut. Just :) Seksiä siellä vongataan, liiton piristykseksi pieni kesä salasuhde ja naisethan lakoaa. Voi että te olette niin yksinkertaisia ja helposti vietäviä!

Vierailija
17/34 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä tapauksessahan asia on aika selvä.

Lopetatte säädöt nyt, ette etene asiassa. Mies eroaa, laittaa eropaperit sisään ja muuttaa omilleen asumaan. Kun tämä on tapahtunut, voitte alkaa seurustella.

Kun rakkaus valitsi teidät, on seuraavat askeleet ja pasianssin kulku hyvin suoraviivaista.

Oikeesti, nämä asiat voi toteuttaa joko oikealla tai väärällä tavalla. Järjestyksellä on väliä.

t. 4

... mutta olen jo yli 40 enkä ole koskaan ennen tuntenut näin, eikä hänkään. Ei me tätä valittu, rakkaus valitsi meidät.

Tietaako vaimo? Mainitset itsekin selan takana touhuamisesta, sellaisenko alun haluat teille?

Vierailija
18/34 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tosielämässä mahdollisuudet siihen on kuitenkin todella pienet. Ja vaikka tämä ihastus kantaisikin, voisi paljon helpommankin tien valita.

Ja niistä lapsista. Vaikka he ovatkin täysi-ikäisiä satutat silti varmasti vielä heitäkin.

Vierailija
19/34 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiltisti sanot miehelle, että ottaa uudelleen yhteyttä kun on vapaa.

Jos rakkaus valitsi teidät, niin voitte odottaa sen hetken, että mies on eronnut ja vapaa.

Vierailija
20/34 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hormonit sekaisin, mutta on tässä niin monta kesää nähty, ettei tämä sitä ole. Olen pettämistä vastaan ja aina ollut, mutta nyt sitten kävi näin. Tämä on jotain ihan muuta kuin mitä kuvittelin miehen ja naisen välille. Hän on minua vanhempi, joten ei ole mikään säheltävä pikkupoika.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän