NYT jos nuo kakarat ei lopeta tuota riekkumista ja meteliä niin...
...mä menen niiden kimppuun, karjun kitapurjeet lepattaen ja revin niiltä vaikka hiustupon päästä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ovat heiluneet tänään ulkona ainakin 6h vaikka mittarissa +30 ja todella painostavaa ja aurinko porottaa eikä vaikutusta:((
Vai siitäkö se johtuu tuo reikkuminen, minä en enää jaksa tuota älytöntä mekkalointia yms.
Juuri tultiin sisälle ulkoreikkumisen jäljiltä ja jatkuu vaan show:((
Päätäkin särkee prkl.
Kommentit (13)
käytä viileässä suihkussa, menette yhdessä sänkyyn pötköttämään ja luette jonkun kivan sadun.
ei tuo riekkuminen vaan että jollain muullakin on samanlaisia tuntemuksia kuin minulla! Miksi eivät voisi olla edes hetken hiljempaa ja nahisematta??? Tämä helle käy kyllä kaikkien hermoon. Ottaa hermoon kaikki nuokin yli-äidit jotka vissiin eivät ikinä hermostu kun pelaavat vaan jotain hemmetin lautapelejä ja lukevat vaan ja lapset on sitten niin tyytyväisiä...mutta kun minä en JAKSA enkä TAHO kun ei HUVITA!!!
ei tuo riekkuminen vaan että jollain muullakin on samanlaisia tuntemuksia kuin minulla! Miksi eivät voisi olla edes hetken hiljempaa ja nahisematta??? Tämä helle käy kyllä kaikkien hermoon. Ottaa hermoon kaikki nuokin yli-äidit jotka vissiin eivät ikinä hermostu kun pelaavat vaan jotain hemmetin lautapelejä ja lukevat vaan ja lapset on sitten niin tyytyväisiä...mutta kun minä en JAKSA enkä TAHO kun ei HUVITA!!!
Se on jokaisen valinnoista kiinni. Sinä valitset fiksun av-palstan lastesi sijaan.
By the way, lapset nyt vaan hiljenee paremmin valitsemalla sen olemisen heidän kanssaan kuin jos valitsee netin. Ihan vaan tiedoksi.
Se on jokaisen valinnoista kiinni. Sinä valitset fiksun av-palstan lastesi sijaan.
By the way, lapset nyt vaan hiljenee paremmin valitsemalla sen olemisen heidän kanssaan kuin jos valitsee netin. Ihan vaan tiedoksi.
[/quote]
No joo, kyllä minäkin olen paljon lasteni kanssa mutta juuri tuolla hetkellä tuntui tuolta. Ja väitän edelleen että yli-äiti jos ei ikinä moisia tuntemuksia tule ja aina jaksaa olla.
ettei minu lapset rieku, vaan ovat mummolassa.
niin on huono valinta mennä itse nettiin kirjoittelemaan soopaa. Mieti nyt vähän. Eiköhän sitä mieluummin rauhoita lapset ja sitten valitsee netin kun tilanne ok.
kun lapset riehuu. Sun pinnasi on silloin minimissä. Lepyttele ne nappula ja tule sitten tänne palstaileen.
Parempi kai se on, että tänne tulin purkamaan kiehuntani kuin lapsiin??!!
Joku vatipää vinkkais että keskity lapsiis palstailun sijasta, osaatko idiootti lukea??
Taisin mainita että tulimme juuri ulkoa?!!
ps. en mennyt karjumaan enkä repimään hiustuppoa vaan aterioimme yhdessä kun olin täällä purkautunut ja nyt kun kyökki kiiltää ja pötsit on täynnä niin tulin katsomaan kommenttejanne lasten leikkiessä legoilla.
Auts, minä huono äiti tulin käymään jo toisen kerran tänään palstalla, hyi minua ja lapset lastensuojelulle ja äkkiä!!!
ap
Pojat 7v. ja 9v. ja jatkuvaa tappelua ja syyn vieritän 7v. niskoille.
Kuopus ihan yliärsyttää mua.
Lähtivät 16.00 vasta uloa ja mies tuli kotiin ja huuteli niille perään.
Sanoin, että anna poikin mennä ja olla kenen kanssa tahansa, sillä nyt syön minä ja en halua kuulla mitään ääniä, sillä pää on niin täynnä.
Aikuisen tehtävä ei ole yrittää pitää lapsi tyytyväisenä. En minäkään kitissyt pienenä.
Saavat pelata ja tehdä mitä vaan, mutta tapella pitää vaan kokoajan.
Mies töissä koko kesän ja minä poikien kanssa koko kesän ja päätä pakottaa.
Menio siis tämäkin kesä pilalle.
Mun aivot tarvitsee päivässä hetken hiljaisuuden.
...mä menen niiden kimppuun, karjun kitapurjeet lepattaen ja revin niiltä vaikka hiustupon päästä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Joten, odotitko että me kirjoitetaan joo, mee ja revi.
Mä oon vieläkin sitä mieltä, että kun lapset mesoo, ne saa hiljaiseksi olemalla niiden kanssa ja antamalla niille ruokaa ja tekemistä. Sori vaan, jos sua ei miellytä.
Minä ainakin ymmärsin ap:n purkavan turhautuneisuutta kirjoittamalla sen ylös, sen kun saa pihalle niin ei enää oikeasti tunnu niin raivostuttavalta.
Jokainen normaali vanhempi tarvitsee välillä hengähdystauonkin, ei lapsia todellakaan tarvitse joka ikinen minuutti viihdyttää.
Omatkin villikkopojat riekkuvat useimpina päivinä, myös tänään, mutta itselläni tänään sattui pinna venymään pidempään, mutta jonain toisena päivänä voisin aivan hyvin kirjoittaa saman kuin ap.
Minä ainakin ymmärsin ap:n purkavan turhautuneisuutta kirjoittamalla sen ylös, sen kun saa pihalle niin ei enää oikeasti tunnu niin raivostuttavalta. Jokainen normaali vanhempi tarvitsee välillä hengähdystauonkin, ei lapsia todellakaan tarvitse joka ikinen minuutti viihdyttää. Omatkin villikkopojat riekkuvat useimpina päivinä, myös tänään, mutta itselläni tänään sattui pinna venymään pidempään, mutta jonain toisena päivänä voisin aivan hyvin kirjoittaa saman kuin ap.
vaan ääliömäiseltä tulla tänne kirjoittamaan, kun tilanne on päällä!
Tottakai sitä jokainen joskus hermostuu, mutta ei sitä lähde nettiin vaan yrittää tehdä asialle jotain OIKEESTI.
niihin lapsiin, äläkä istu täällä netissä. Pelatkaa jotain lautapeliä.