Mitä muuta kuin srk kerhoa
voisi kotihoidossa oleva 5v tyttö harrastaa?
Kommentit (7)
muskari, satubaletti, jumppakerho, tanhukerho, taidekerho. Ja talvella luistelua.
Olen vielä ainakin syksyn kotona hoitovapaalla pienemmän kanssa. Tämä 5v harrasti jo viime talven tanssia ja jatkaa sitä nyt syksyllä taas. Tämä kerho asia vain puskee joka tuutista vastaan, plääh. Neuvolassakin täti heti muisti mainita kuinka ne kerhot taas syksyllä alkavat, kysymättä mielipidettääni lainkaan... Tulee olo, että on ns. moraalinen velvoite viedä lapsensa niihin :) Itse en ole innostunut koko kerho ajatuksesta, mieluummin just muskaria ym. virikettä mietin.
lasten vapaalle leikille. Lisäksi kerhoaika on pari kertaa viikossa, joten kaverit ja ryhmädynamiikka tulee lapselle tutummaksi.
Olen vielä ainakin syksyn kotona hoitovapaalla pienemmän kanssa. Tämä 5v harrasti jo viime talven tanssia ja jatkaa sitä nyt syksyllä taas. Tämä kerho asia vain puskee joka tuutista vastaan, plääh. Neuvolassakin täti heti muisti mainita kuinka ne kerhot taas syksyllä alkavat, kysymättä mielipidettääni lainkaan... Tulee olo, että on ns. moraalinen velvoite viedä lapsensa niihin :) Itse en ole innostunut koko kerho ajatuksesta, mieluummin just muskaria ym. virikettä mietin.
tuo ryhmä harjoittelu, se on toki hyväksi. Lapseni on itsenäisesti päivittäin ulkona lapsiporukassa yhteisellä rivitalon pihalla. Naapurissa on samaa ikää olevia lapsia useampia. Tämän vuoksi ei ilmeisesti kaipaa kauheasti muuta seuraa...
kamalasti harrastaa? Jos kerta seuraa muutenkin. Tuli vain mieleen kun saman ikäsen äiti olen...
tai mikä vaan jumppa tms. Ainakin meillä on muskariin myös päiväryhmiä ja lastentanssiin. niihin ilmoitan 3 veeni.