Lue keskustelun säännöt.
Voi kiesus tuota miestä
01.07.2011 |
On kuin perseeseen ammuttu karhu. Joka asiasta valittaa ja hermoilee. Vois luulla että se on viimeisillään raskaana enkä minä!!! Huoh...
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kummasti se siitä iloksi muuttuu, onhan perjantai.