Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua tympii Crocsien haukkuminen!

Vierailija
30.06.2011 |

Mulla on itselläni useita pareja esim. tosi nättejä sandaalimallisia, korkeita ja matalia. Ja ihan peruscrocsit on tosi mukavat jalkineet kesällä. Taitaa haukkujia vaan pänniä kun ei ole varaa kuin torilta ostettuihin vitosen feikkeihin... :P

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olivat ihan "uudet" täällä Suomessa. Ja työkengiksi ostin, ja niin osti kaikki muutkin työkaverit. Ja oli kyllä ihan sika hyvät! Ei hiostanu, hangannu, ei luistanu märällä lattialla, oli "pehmeät" kävellä.

Ehjänä on edelleen, vaikka on ahkerasti käytetty ja ihan yhtä hyvät kun uutena. Mutta, kyllä mä eka aattelin niitä ihan vaan työkenkinä, mut eipä menny kauaa, kun kaikilla oli sellaset jalassa. Et voi niitä käyttää siis näköjään muutenkin.

Mutta täytyy sanoa, että oli paras kenkäostokseni ikinä, vaikka hintavat olikin!

Kumma, että toisia voi niin hirveesti häiritä se, mitä ihmiset jaloissaan pitävät.

Vierailija
2/56 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on siro ja kapea jalka ja crocsit ovat rumuutensa lisäksi myös jalkaani aivan liian leveät. En tajua minkälainen lättäjalka pitää olla, että kyseinen kenkä istuu hyvin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

samalla rahalla saa paljon nätimmät tavalliset sandaalit, joten mieluummin laitan ne rahat sellaisiin kenkiin joista pidän

Niin, sinähän olet sellainen, joka lukee jotain Image-lehteä ja otat pukeutumisvinkit sieltä suoraan.

Mitä vikaa siinä on että pistää rahansa sellaisiin kenkiin mistä pitää? Miksi pitäisi ostaa Crocksit jos ei tykkää niistä? Ja Image-lehdessä ei kyllä pukeutumisvinkeistä puhuta. Hyvä lehti.

Jotenkin säälittää Image-lehden lukijat, jos Imagessa lukee, että vaaleanpunaiset pussihousut ovat kuuminta muotia, niin lehden lukijat ryntäävät kauppaan ostamaan pussihousuja.. Oi luoja...

Vierailija
4/56 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

samalla rahalla saa paljon nätimmät tavalliset sandaalit, joten mieluummin laitan ne rahat sellaisiin kenkiin joista pidän

Niin, sinähän olet sellainen, joka lukee jotain Image-lehteä ja otat pukeutumisvinkit sieltä suoraan.

Mitä vikaa siinä on että pistää rahansa sellaisiin kenkiin mistä pitää? Miksi pitäisi ostaa Crocksit jos ei tykkää niistä? Ja Image-lehdessä ei kyllä pukeutumisvinkeistä puhuta. Hyvä lehti.

Jotenkin säälittää Image-lehden lukijat, jos Imagessa lukee, että vaaleanpunaiset pussihousut ovat kuuminta muotia, niin lehden lukijat ryntäävät kauppaan ostamaan pussihousuja.. Oi luoja...

Ei siinä ole pukeutumisvinkkejä! Ei se ole mikään muotilehti. Ja miten tuo lainaamasi viesti liittyi tuohon ennakkoluuloosi Imagesta? Ei mitenkään. Siinähän nimenomaan sanottiin, että Imagessa EI ole pukeutumisvinkkejä.

Vierailija
5/56 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihan kivan näköset, näin esim jumppaan menevällä tytöllä suorat istuvat kuntoilu housut ja kiva svetari takki,tukka korkealla ponnarilla ja valkoiset croksit..oli tosi fressin näkönen :)

Vierailija
6/56 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ottaisi selaisia vaikka saisin ilmaiseksi. Niiden ainut hyväksyttävä käyttötarkoitus on "roskienvientijalkine". Uskokaa jo, oli ne miten mukavat tahansa, ne on ihan susirumat! Ja kaupungilla sellaiset jalassaan kulkeva JUNTTI!

Ma asun Singaporessa ja crocsit on taalla aika yleinen jalkine, lapsilla ja aikuisilla. Asumme siis junttilassa. Kiitos :-)

Vierailija
7/56 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiertäviin nahkasandaaleihin ikinä. :) Onneks jokaiselle on omansa... :) ap

Ehkäpä siksi että ne mitä itse olen ostanut, ovat olleet sen verran laadukkaita etteivät ole hiertäneet. Kannattaisi panostaa niihinkin enemmän kuin 50e, mitä maksat niistä crokseistasi..

Ihan oikeasti haloo!! Ma en voi sietaa nahkasandaaleja, koska mun kummalliseen jalkaan ei ole koskaan loytynyt sopivia. Eli, ei se hinnasta ole kiinni hyva ihminen, ma olisin valmis maksamaan paljonkin sandaaleista, jotka olisi tehty mun lattanalle ja kapealle jalalle, eipa vaan sellaisia ole maailman markkinoilla koskaan tullut vastaan

Vierailija
8/56 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei käytä tietynlaisia kenkiä. :)

Vierailija
9/56 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ottaisi selaisia vaikka saisin ilmaiseksi. Niiden ainut hyväksyttävä käyttötarkoitus on "roskienvientijalkine". Uskokaa jo, oli ne miten mukavat tahansa, ne on ihan susirumat! Ja kaupungilla sellaiset jalassaan kulkeva JUNTTI!

Ma asun Singaporessa ja crocsit on taalla aika yleinen jalkine, lapsilla ja aikuisilla. Asumme siis junttilassa. Kiitos :-)

Suomalaiselle on olemassa vain kaksi oikeaa kaupunkia maailmassa, Stadi ja NYC. Pitaishan sun nyt tuo tietaa... ;)

Crocs-koruja muuten myydaan paikallisissa urheiluliikkeissa taallakin. Varsinaisia kenkia en ole tainnut nahda kuin lapsilla (tai en vain muista tai ole huomannut), mutta enpa paljon kiinnita muiden pukeutumiseen huomiota muutenkaan (toissa erikseen toki, vaatteilla kun viestitaan myos; muualla en paljoa huomaa yksityiskohtia, kunhan ihmiset eivat ole alasti/tolkuttoman vahapukeisia, jolloin huolestun - sellaisesta tassa maassa tulisi aluksi vartija tai poliisi huomauttamaan, seuraavaksi olisi vuorossa roimat sakot, mahdollisesti vankilaa ja karkoitus).

Vierailija
10/56 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hyvin vahvat

enkä vaihtaisi niitä enään mihinkään Jalaksen rutkuihin. Kevyet ja ihanat kengät keittiössä

Meidän keittiömestari sanoi että jos joku tulee "ne pirun krokotiilit jalassaan minun keittiöön, lentää samantien pihalle" xD

Ja no, ei ne ole hyvät keittiössä. Jos sulta tippuu puukko oikeinpäin siihen päälle niin se muovi ei hirvesti suojaa, nimim. olen nähnyt.

Vierailija
11/56 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hyvin vahvat

enkä vaihtaisi niitä enään mihinkään Jalaksen rutkuihin. Kevyet ja ihanat kengät keittiössä

Meidän keittiömestari sanoi että jos joku tulee "ne pirun krokotiilit jalassaan minun keittiöön, lentää samantien pihalle" xD

Ja no, ei ne ole hyvät keittiössä. Jos sulta tippuu puukko oikeinpäin siihen päälle niin se muovi ei hirvesti suojaa, nimim. olen nähnyt.

Vierailija
12/56 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

antaa haukkujien haukkua. Itse harvoin kiinnitän huomiota ihmisten kenkiin.

Vierailija
13/56 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kans rakastan mun sandaalimallisia crocseja, niitä tulee käytettyä pitkin kesää aina kun on lämmintä ja on pukeutunut rennosti vaikka t-paitaan ja hameeseen.

Sillon aikoinaan kun oli (ainakin Suomessa) vaan sitä yhtä alkuperäistä mallia, mulla oli sellaiset pinkkinä ja kävelin niillä lähes koko meidän kaksi kuukautta kestäneen häämatkan Väli-Amerikassa. Olivat ihan mahtavat kuumalla ja kostealla säällä, kaikissa muissa maastoissa paitsi ihan viidakossa jossa käytin vaelluskenkiä.

Ei mua kyllä haittaa, että joku pitää mua junttina. Tiedostan kyllä itsekin, että useimmiten mukavuus on minulle tyyliä tärkeämpää, enkä jaksa hössöttää pikkuasioista tai varsinkaan miettiä, mitähän muut nyt ajattelevat. ;)

Vierailija
14/56 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Crocseja saa myös työkenkämalleina, jotka ovat umpinaiset ja hyvin vahvat

ne kenen varpaat siinä rytäkässä aukesivat, käytti, tattadataa!, niitä työmalleja. Sen verran esti ettei poikki asti mennyt, mutta kuitenkin. Ja joo, jos ollaan tarkkoja niin se veitsi oli lihakirves, mutta silti. (kaveri vieressä muistutti, eikä muuten enää pidä minkäänlaisia crokseja) =D

Ja oikeasti en puhu pahalla, vaan ihan sillä että olen todennut vierestä niiden olevan huonot työkengät.

Itse en niistä pidä jo sillä että luotan mieluumin kotimaiseen laatuun ja ihan kunnollisiin nahkaisiin työkenkiin, mutta kukin taplaa tavallaan.

Ja tosiaan, meidän keittiöön ei pääse croksit jalassa. =)

Vierailija
15/56 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, katsos Image-lehteä lukevat mammat ties mistä takametsistä määrittää, mikä on maailmalla muotia vai ei. Ei LOL sentään, luulisi nyt näitä Image-mammoja hävettävän

Vierailija
16/56 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on todella mukavia ja KAUNIITA kenkiä, jotkut halvempia kuin crocsit, mutta useimmat kalliimpia. Harmittaako ap:ta kun ei ole varaa ostaa mukavia ja kauniita kenkiä, vana pitää tyytyä crocseihin? Vai onko kyse siitä ettei vaan ole kykyä ostaa kauniita ja mukavia kenkiä?

Crocsien muutkana mallit eivät ole niin nättejä kuin vastaavat kunnon kengät, ehkä niitä kankaisia tennareita lukuunottamatta.

Vierailija
17/56 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rumia

Enkä ottaisi selaisia vaikka saisin ilmaiseksi.

Niiden ainut hyväksyttävä käyttötarkoitus on "roskienvientijalkine".

Uskokaa jo, oli ne miten mukavat tahansa, ne on ihan susirumat! Ja kaupungilla sellaiset jalassaan kulkeva JUNTTI!

<a href="http://www.crocs.fi/crocs-leigh-wedge/11382" alt="http://www.crocs.fi/crocs-leigh-wedge/11382">http://www.crocs.fi/crocs-leigh-wedge/11382</a>,fi_FI,pd.html?cid=45E&c…

<a href="http://www.crocs.fi/crocs-cyprus-iii/11380" alt="http://www.crocs.fi/crocs-cyprus-iii/11380">http://www.crocs.fi/crocs-cyprus-iii/11380</a>,fi_FI,pd.html?cid=13S&cg…

Ihan vaan malliksi. Vaikka makuja onkin monia. :) ap

Vierailija
18/56 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheuttavat plantaarifaskiittia, joka on lisääntynyt huomattavasti nyt Crocsien aikaan. Jalalle niissä ei ole mitään tukea.

Vierailija
19/56 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ne on vaan rumat kengät.

Me oltiin veneilemässä vesijärvellä ja rantauduttiin messilään. En voinut olla huomaamatta että melkein jokaisella siellä liikkuvalla oli jalassaan ne rumat reikäsandaalit, en edes tiedä oliko aidot vai ei, mutta rumat ne on. Just sellaset karavaanareiden sandaalit.

Vierailija
20/56 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ne on ainoat, jotka pitää mökkirannan märillä kallioilla. Ne on myös ainoat, joihin mahtuu villasukka. Se on mukavaa kylminä ja kosteina aamuina postilaatikolla tai pyykkejä viedessä. Junttihan olen toki joka tapauksessa, kun pyykkini pihalla kuivatan.

Kauniimpia kenkiäni voin käyttää julkisilla paikoilla, mutta joskus tulee piipahdettua kaupassa myös mökkireissulla. Kannattaa siis varautua peittämään silmät, ettette liikaa järkyty! Toisten kenkiin en jaksa kiinnittää huomiota, minua kiinnostaa vaan omat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi