Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua tympii Crocsien haukkuminen!

Vierailija
30.06.2011 |

Mulla on itselläni useita pareja esim. tosi nättejä sandaalimallisia, korkeita ja matalia. Ja ihan peruscrocsit on tosi mukavat jalkineet kesällä. Taitaa haukkujia vaan pänniä kun ei ole varaa kuin torilta ostettuihin vitosen feikkeihin... :P

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sen kateellisuusjutun heitin kyllä ihan kieli poskessa :D...

...Ja kävin muuten just omenanvihreät peruscrocsit jalassa kaupungilla... :D

Vierailija
22/56 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäksi ne ovat hyvät ja hauskat töissä (työskentelen lasten parissa). Pidän niissä sellaista isoa kukkaa vielä koristeena ja lapset tykkäävät.

Käytän crocseja myös vapaa-ajalla, ovat helpot ja mukavat jalassa.

Minusta on aivan sama miten ihmiset pukeutuvat, kunhan pukeutuvat eivätkä alasti hillu. En jaksa ymmärtää näitä arvostelijoita, aina pitää jostain vinkua, oli kyse jonkun vaatteista, hiuksista, aviopuolisosta tai lapsista.. Pienet on murheet, se täytyy todeta ja sitä pitää hyvänä.

Hyvää kesän jatkoa crocseilla tai ilman!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaan faktaa. Sitä mä kyllä tajua miksi niitä pitää ihan kaukkumalla haukkua, ihan kätsät pelit. Itselläni on yhdet, parit lisää pitäis ostaa.

Vierailija
24/56 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

samalla rahalla saa paljon nätimmät tavalliset sandaalit, joten mieluummin laitan ne rahat sellaisiin kenkiin joista pidän

Vierailija
25/56 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ei ole minkäänlaisia crockseja, ei rumia eikä nättejä eikä feikkejä eikä aitoja, mutta silti mun mielestä tämä crocksien morkkaaminen meni vanhaksi jutuksi jo kolmisen vuotta sitten. Rumia popoja on maalma täynnä, ja ihmisillä monenlaisia makuja - miksi nämä nyt olis muusta poikkeavat? Yhtä rumia on esim. lenkkitossut, skeittikengät, purkkarit, teräväkärkiset kengät, paksupohjaiset kengät jne. Silti joissain tilanteissa ne on ihan sopivia...

Vierailija
26/56 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ottaisi selaisia vaikka saisin ilmaiseksi.

Niiden ainut hyväksyttävä käyttötarkoitus on "roskienvientijalkine".

Uskokaa jo, oli ne miten mukavat tahansa, ne on ihan susirumat! Ja kaupungilla sellaiset jalassaan kulkeva JUNTTI!

Vierailija
27/56 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletatko sä että kaikki tykkää samanlaisista vaatteista, ja jos ei tykkää, on vain kateellinen? Tiedoksesi: näin ei ole. Monet ei vaan tykkää, oikeasti. Mitä se haittaa sua jos niitä haukkuu, älä lue.

Vierailija
28/56 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

samalla rahalla saa paljon nätimmät tavalliset sandaalit, joten mieluummin laitan ne rahat sellaisiin kenkiin joista pidän

hiertäviin nahkasandaaleihin ikinä. :) Onneks jokaiselle on omansa... :)

ap

Vierailija
29/56 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on siro ja kapea jalka ja crocsit ovat rumuutensa lisäksi myös jalkaani aivan liian leveät. En tajua minkälainen lättäjalka pitää olla, että kyseinen kenkä istuu hyvin...

Vierailija
30/56 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ottaisi selaisia vaikka saisin ilmaiseksi.

Niiden ainut hyväksyttävä käyttötarkoitus on "roskienvientijalkine".

Uskokaa jo, oli ne miten mukavat tahansa, ne on ihan susirumat! Ja kaupungilla sellaiset jalassaan kulkeva JUNTTI!

http://www.crocs.fi/crocs-leigh-wedge/11382,fi_FI,pd.html?cid=45E&cgid=…

http://www.crocs.fi/crocs-cyprus-iii/11380,fi_FI,pd.html?cid=13S&cgid=w…

Ihan vaan malliksi. Vaikka makuja onkin monia. :) ap

Vierailija
31/56 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä taas en vaihtais Crocsien mukavuutta hiertäviin nahkasandaaleihin ikinä. :) Onneks jokaiselle on omansa... :)

ap

tekee omat pukeutumisvalintansa - mutta kunnon nahkasandaalit eivät hierrä. Mulla on Crocsit ja nahkasandaalit, käytän niitä eri tarkoituksissa. Crocsit on maailman parhaat piha-, mökki-, remontti- ja saunakengät.

Vierailija
32/56 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toiseen ketjuun, etten ikinä ymmärrä, mtä kauheaa on, jos pitää crocseja. En juhliin laittaisi, mutta muuten voin pitää. Kauppareissulla ym. Ne on tosi ihanat jalkaan. Ainakin aidot, feikeistä en tiedä. Ihan sama, jos ne on muiden mielestä juntit ja on junttia käyttää niitä. Sitten olen juntti, so what? Mitä väliä sillä on ihmisille, jos joku niitä käyttää, vaikka ei itse tykkäisi. Typeryyttä on se, että ei voi käyttää niitä, kun pelkää olevansa juntti. On mulla muitakin kenkiä, sandaaleja kolmet. Useimmin jalkaan päätyvät kuitenkin nämä juntit ja kamalat crocsit. Otan osaa jos kengilläni pilaan jonkun päivän.

Vierailija
33/56 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenkä numeroa 36-37 ja Crocsit sopivat hyvin.

Minulla on siro ja kapea jalka ja crocsit ovat rumuutensa lisäksi myös jalkaani aivan liian leveät. En tajua minkälainen lättäjalka pitää olla, että kyseinen kenkä istuu hyvin...

Vierailija
34/56 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan se ajatus mitä edustaa. Että "kuhan on mukavaa, niin millää muulla ei oo väliä". Yksi kenkämalli sateeseen ja aurinkoon. Ja siitä saa kaikissa sateenkaaren väreissä! Huh. Vähän kuin tunika. Sopii kaikille, venyy kaikkeen ja kaikki pitää ja näyttää kauhealta.

Ei ne mua niin paljon enää häiritse, mutta vaikka kuinka yritän niin ne leimaa ihmisen hieman. Ulkomailla tunnistaa suomalaiseen kaukaa jo crecseista. Ennen piti tulla lähemmäksi jotta tunnisti yleispiirteistä.

Mutta jokainen saa teitenkin pitää niitä. Vastasin vain kysymykseen.

Vierailija
35/56 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut jotka ovat tohkeissaan omasta hyvästä maustaan haluavat korostaa ja vahvistaa tätä käsitystä itsestään haukkumalla mielestään tyylittömiä valintoja.

Ennenvanhaan kohteena olivat mm. tennissukat, nyt crocsit ja legginsit hameen kanssa. Mitään absoluuttisen kauheaahan missään näissä ei ole, mutta "antimuotilistalle" voi joutua siinä kuin "muotiinkin".

Mutta kuten tuolla ylempänä sanottiin, crocsien haukkuminen ei enää pariin vuoteen ole mitenkään kohottanut jonkun tyylitajupisteitä, on passé!

Vierailija
36/56 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on NIIN monta muutakin mallia kuin vaan ne "peruscrocsit"... :) Tuli himo noihin turkooseihin kiilakorkoisiin kun laitoin linkin! :)

Vierailija
37/56 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susirumat? :)

Miksi niiden pitää olla noin tönköt? Toi pohja ja korko näyttää kamalan kömpelöiltä, kammottava muovikökkäre. Ihan kuin jotain terveyskenkiä geriatriaosastolta.

Vierailija
38/56 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mä ostin just täältä ulkomailta ihania crocks koruja,joita voi laittaa sitten niihin reikiin =)

mä tykkään!!

Vierailija
39/56 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Crocsit on maailman parhaat piha-, mökki-, remontti- ja saunakengät.

Rakennusalalla on ihmisiä, jotka työkseen yrittävät saada aikaan sellaisia muutoksia, että ihmiset ei eää taittais nilkkojaan ja astuis nauloihin crokseilla, vaan käyttäisi remonteissa tai yömailla kunnollisia turvakenkiä.

Sauna, mökki, ja pihakenkinä ne näyttävät hyviltä helppoutensa ja kosteudensietonsa takia. Mun jalkaan ei sovi, mutta miehellä ja teinillä on useammat juuri näissä käyttötarkoituksissa. Joskun käyvät niillä myös kaupassamökkimatkalla ja uimarannoilla ja...

Vierailija
40/56 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

terveyskenkiä, ei kiitos minulle. Rakastan kauniita kenkiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä