Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HÄÄT PERUTTU, rahat ei riitä. Mahtavaa!

Vierailija
03.04.2010 |

Totisinta totta, häitä ei tule ainakaan normaaliin juhlatyyliin, koska raha ei riitä. Neljä tonnia on budjetti, sillä saataisiin juhlapaikka sekä ruoka, sormukset, minun ja miehen puvut, vihkiminen. Siinä on ollennainen, mutta koristelu, bändi, kutsut ja hääsviitti jäis täysin saamatta. Rahaa ei ole pistää yhtään enempää kuin neljä tonnia, ne on säästöt ja kun ollaan kth:lla ja työttömänä niin lisää ei voida säästää. :( Itse kumminkin koen että elävä musiikki ja koristelu kuuluu häihin, sukua olisi ollut tulossa kauempaakin, joten menuakaan en halua enää nipistää pienemmäksi (24€/hlö).

Tosi romanttista.

Mies suostuu pitkin hampain pelkkään siviilivihkimiseen. Mietin, että jääpähän se 4000 omaan käyttöön sitten. Kävisi vihkimisessä ja sen jälkeen hääkuvauksessa, syömässä ravintolassa, menisi hotelliin yöksi, lapset hoitoon. Onhan se sekin.

Kyllä se on että rikkaat saa hienot ja kauniit häät, köyhät tyytykööt siv.vihkimiseen. Ja siitä ei ole kyse, ettenkö olisi kilpailuttanut palveluita!! :(

Kommentit (269)

Vierailija
261/269 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä he ovat viidessä vuodessa jo saaneet säästettyä.

Vierailija
262/269 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos pitäisitte vaatimattommat häät? Itse mennyt maistraatissa ja pitänyt lähisuvulle ja muutamalle kaverille omalla pihalla juhlat, jossa tarjottiin grilliruokaa. Kivat häät oli, vaikka ei erikoisempaa ruokaa ja tilaa ollutkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/269 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on näiden ap:n häiden tilanne?

Vierailija
264/269 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli hotellissa ihan tavallinen huone (sängyssähän siellä vaan ollaan) oma kuoharipullo ja hääkakkua mukana ja maksettiin muutama kymppi ekstraa että saatiin aamupala huoneeseen ja se oli täydellistä.

Vierailija
265/269 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap milloin häät pidetään?

Vierailija
266/269 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häät ovat turha menoerä ihmisen elämässä. Rikkaiden huvia. Köyhemmälle riittää vaatimattomat vihkiäiset. 😁

Vierailija
267/269 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap milloin häät pidetään?

15 vuotta sitten.

Vierailija
268/269 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tuli vielä aika yksityiskohtasesti kerrottua kaikkea, mutta mutta... Toivottavasti se joka tunnistaa, tuntisi minua vähän paremmin niin tietäisi ettei ole yhtään luonnotonta tällänen.. hölötys :)

Kutsuja on sen 35, eli 28e maksaa niiden lähetys jos on 80snt yksi posrimerkki.

Päädyttiin siihen että meidät vihitään arkipäivänä ennen hääjuhlaa, että säästyy se 200€.

Siunaaminen kirkossa on sitten kaikille vieraille, vihkimiseen tulee ehkä vain meidän vanhemmat, kaaso ja bestman, jos pääsevät.

Pukumyymälässä on nyt ale, hääpukuja alk. 90€, menen sinne katsomaan niitä reilun viikon päästä, aikakin on varattuna. Jos ei nappaa, ostan käytetyn vaikka huutiksesta, ompelijatuttu osaa varmasti sitä hioa mun mittoihin.

Haluan kumminkin vähän koristella sitä hotellihuonetta, kun vain haluan :P Ei sen tarvi hirveästi olla, edes vähän jotain.

Kiitokset noista hyvistä linkeistä, katselen ni

Mahtaakohan huutokaupasta löytyä riittävän isoja hääpukuja?

Vierailija
269/269 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömät kåyttää 4000 häihin 😦 Haloo nyt oikeasti. Alatteko nostaa sit toimeentulotukea ku säästöton mennyt hääjuhlaan. Ei voi käsittää kyllä ihmisten typeryyttä. Huh huh

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi