Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko yhdelläkään jääkiekkoilijalla fiksua, koulutetua naista?

Vierailija
30.06.2011 |

Esim. akateeminen loppututkinto ja työelämässä?

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 21:07"]Kaikki tuntemani jääkiekkoa harrastavat ovat kyllä luokan pellejä ja ihan täysiä idiootteja. Olen siis 15 vuotias. Ja ihan sama tuleeko jostakusta noista huippujääkiekkoilija tai ei, mutta ei tolla ÄO:lla saa kyllä kuin sen hyvännäköisen blondin.. Mutta sehän riittää niille, joten..?

Mutta joo, voihan niillä joillain olla ja kyllä kai jääkiekkoilijatkin aikuistuu.. Mutta tuskin kovin aikaisin..

[/quote]

Kuka 15-vuotias poika ei olisi täysi pelle?! ;)

Vierailija
62/77 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis lääkärit pariutuvat lätkämiesten kanssa.

Hei oikeat lätkävaimot, ottaako pelimiehet malleja, jos ei saa lääkäriä vai meneekö se toisinpäin eli jos mallit varattu, niin sitten napataan lääkäri.  :=D :=D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella tuntemallani mallilla on myös jokin toinen koulutus ja ovat tehneet missin/mallin/fitness-alan hommia esimerkiksi opintojaan rahoittaakseen. Nämä taitavat useimmiten pariutua stereotyyppisten jääkiekkoilijoiden kanssa, jotka ovat myös alallaan vähemmistö, vaikka eniten palstatilaa saavatkin juorupalstoilla porsasteluidensa ansiosta.

Juuri eilen mietin, että useimmiten pelaajat pariutuvat elämänkumppaninsa kanssa yhteisten tuttujen kautta ja baarissa ympärillä pyöriviä tyttöjä ei niinkään pidetä vaimomateriaalina. Poikkeuksia tietysti on, kuten allekirjottaneen tapauksessa.

Jääkiekkoilijat ovat usein yhteisöllisen työnsä takia hyvin sosiaalisia ja kyllä, myös keskustelutaitoisia, vaikkakin vieraassa seurassa tarkasti imagoaan vartioivia. Mutta kuten millä tahansa alalla, hekin ovat yksilöitä. Moni joukkue käyttää psykologeja apunaan, jotta keskustelemalla pystyttäisiin motivoimaan pelaajat suorittamaan huipputasolla. Omassa parisuhteessa keskusteluyhteys on avoin ja suhteen keskeisin tukipilari.

Ei niistä timanteista tai merkkilaukuista kannata olla kateellinen. Ne eivät tue heikolla hetkellä, eivätkä ole seuranasi yksinäisillä hetkillä, joita lätkävaimon elämässä joutuu kohtaamaan.

Vierailija
64/77 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noilla akateemisilla lätkävaimoilla blogejakin. Tosin jos googlettaa lätkävaimon blogi, niin silloin ei niitä kyllä löydä ;D

Vierailija
65/77 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 21:02"]

mulle ainekin ihmisen luonne on tärkein.

Joo, mutta luonne määrää käyttäytymistä. Esimerkiksi määrätietoinen + kunnianhimoinen luonne -> akateeminen tutkinto

Itse pysyttelen kaukana määrätietoisista kunnianhimoisista luonteista. Haluan nauttia yhdestä elämästäni.

t. akateeminen nainen

Vierailija
66/77 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se raha kulkeudu niihin lajeihin, joita yleisö arvostaa. Vaikea kuvitella, että esimerkiksi alamäkipyöräilyyn satsattaisiin samoja rahoja kuin jääkiekkoon yleisömäärien ollessa vähän eri tasolla..

Vierailija
67/77 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen jääkiekkoilijan vaimo ja juuri valmistunut yliopistosta kahdella tutkinnolla. Olen pitkin yhteiselomme saanut kuulla vastaavanlaisia stereotypioita jääkiekkoilijoista ja misseistä sekä miehen siivellä elämisestä, ja tämä saa minut turhautumaan. Minun on vaikea ymmärtää sitä yhtälöä, että miten urheilijana työskentely olisi suoraan yhteydessä siihen, ettei kiekkoilijan puoliso voisi olla koulutettu ja urallaan menestynyt nainen tai mies. Koen, että mieheni (akateemisesti koulutettu jääkiekkoilija) on ollut urani tukena siinä, missä minäkin hänen!

Vierailija
68/77 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauri Korpikoski seurusteli aikanaan fitness-alan yrittäjän kanssa.

Vierailija
69/77 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka oikeasti haluaa mieslapsen taakakseen. Ajatelkaa jotain Patrik Lainetta. Hirveä äitikompleksi. Tai sitten nämä olevinaan maailman suurimmat uroot ja naistenmiehet tyyliin Karalahti ja Selänne. Ei järjen häivää.

Lätkämies ei ole tasapainoinen millään muotoa.

Vierailija
70/77 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävää miten av-palsta onkin juuri juhannuksena aivan pullollaan useamman korkeakoulututkinnon suorittaneita lätkävaimoja :)))

Vierailija
71/77 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karalahti on äijä ja Nanna tykkää!

Vierailija
72/77 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä minä olen tavannut kiekkomiesten vaimoja, niin oon ollu ihmeissäni, ku ovat olleet yllättäen harmaavarpusia, eikä mitään missejä. Just vaikka nuo Jokisen tai Pitkäsen vaimot ei tosiaan käännä päitä kadulla.

Kotona odottaa se vaimo, joka huolehtii lapsista. Pelireissuilla pannaan niitä malleja.

Vierailija
73/77 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tapahtuu pelireissuilla, jää pelireissuille.

Vierailija
74/77 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jääkiekkoilijat on ihania <3 komeita, itsevarmoja ja miehisiä. Kelpaisi puolisoksi!

Olet sä joku teknobaareissa huoraava bimbo, joka etsii itselleen mahdollisimman typerää elättäjää?

Vierailija
75/77 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmät hakeutuvat toistensa seuraan.

Vierailija
76/77 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lauri Korpikoski seurusteli aikanaan fitness-alan yrittäjän kanssa.

Lauri jätti Janni Hussin. Nyt Jannilla menee taloudellisesti todella hyvin. Jalliksen poika poikaystävä.

Vierailija
77/77 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmasti on moni vaativan erikoisalan asiantuntija.