Onko yhdelläkään jääkiekkoilijalla fiksua, koulutetua naista?
Esim. akateeminen loppututkinto ja työelämässä?
Kommentit (77)
Joo no kyllä minäkin tiedän / tunnen useammankin lätkänpelaajan vaimon, joka on korkeasti koulutettu ja ihan kivan näköinenkin vielä! Jokisen ja Pitkäsen lääkärivaimot ovat vanhoja kurssikavereitani, Jokinen taitaa tätä nykyä olla valokuvaaja lääkärihommien sijaan, mutta siis lääkiksen käynyt! Ja itse asiassa moni suomalaisen sm-liiga- ja nhl-pelaajan vaimo on saanut yliopistokoulutuksen. Mikko Koivun exä on kai lääkäri, Ruudun vaimolla on yliopistotutkinto, ja eikös Saku Koivun Hannakin ole biokemisti? Usein julkisuudessa ovat sitten nämä ei kouluja käyneet missit ja mallit, jotka luovat stereotypioita jääkiekkoilija-missi-pariskunnista :)
Meidän mökkinaapurissa asuu yks jääkiekkoperhe. Ovat asuneet milloin missäkin maassa ja ovat viettäneet aina 300-neliöisessä "mökissään" kesäviikonloput, vaikka lapsia ei ole kuin yksi. Mies on tosi komea ja ystävällinen, mutta akkansa ei koskaan juttele, vaan tervehtii pikaisesti ja ajaa nokka pystyssä hervottomalla maasturillaan karkuun. Akalla on aina Guccia, Vuittonia tai yksi Hermesin laukku käsivarrellaan :/ Varmaan on silikonitkin ja hiuslisäkkeet on pitkälle selkään. En ole koskaan kysynyt, että mikä eukko on koulutukseltaan, mutta tuskinpa on peruskoulua pidemmälle opiskellut tai en ainakaan usko sen olevan korkea koulutettu. On niin vastenmielinen ja hymykin on semmonen pakotettu irvistys. Hirveesti niillä on aina porukkaa mökkeilemässä, mutta luulen niiden olevan enemmän sen miehen kavereita.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2011 klo 21:31"]
Mutta monenko urheilijan puolisona olet ollut, jotta voit kokemuksen syvällä rintaäänellä julistaa urheilijoiden narsistisista piirteistä?
[/quote]
Kaikilla menestyneillä ihmisillä on voimakas narsistinen draivi. Tiedän, koska minullakin sellainen on. Ei se tarkoita, että olisi varsinainen narsisti, vain osa on.
Kärpissä oli joskus kymmenen vuotta sitten kuulemma 7 opettajaa, jos muistan oikein..?
Vastaus aloittajan kysymykseen: suurin osa jääkiekkoilijoiden puolisoista on juurikin fiksuja sekä koulutettuja. 11 vuotta olen tätä meininkiä elänyt ja voisinpa väittää, että naiset ovat poikkeuksellisen fiksuja. Minä olen koulutukseltani kasvatustieteilijä ja opiskelen nyt ulkomailla etäopiskellen taloustieteitä.
aika hiljasta on. itse en ottas jääkiekkoilijaa saatika pallon potkijaa.
näets, jonkun pitää hoitaa koti, lapset ja juoksevat asiat. parisuhde ja liittokin on, ja se miehen vaativa työ. jatkuvat muutot ympäri maailmaa pyörivät varmasti myös mielessä.
ihmettelen tätä kommenttia!
aika hiljasta on. itse en ottas jääkiekkoilijaa saatika pallon potkijaa.
mulle ainekin ihmisen luonne on tärkein.
Itse seurustelin nuorena liigakiekkoilijan kanssa, ja mies oli oikein fiksu ja mukava. Nyt kuitenkin naimisissa olen yrittäjän kanssa, joka on koulutukseltaan taas sitten ihan muuta kuin tämä kiekkoilija, ja ihana mies hänkin.
En pidä järjenjättiläisenä miestä, joka rynnii kiekon perässä hikeä valuen.
Kaikkiaankin urheilijoissa on vahvaa narsistiainesta, mikä vääjäämättä näkyy yksityiselämässäkin.
Riittää, kun on kaunis vaimo kotona odottamassa ja hehkuttamassa ties minkä tuulista miestä. Vaimon tulee olla äitihahmo, joka paijaa pipin pois ja antaa hellyyttä.
Keskusteluyhteyskin rajoittuisi miehen osaamiseen, joten turhautuisin sangen pian tuollaiseen parisuhteeseen.
Joni Pitkäsen vaimo on lääkäri, työelämässä ei tosin ole. Taitaapa olla tällä hetkell mammalomalla.
Fiksu nainen ei tyydy olemaan kotona vain miestä varten.
i]näets, jonkun pitää hoitaa koti, lapset ja juoksevat asiat. parisuhde ja liittokin on, ja se miehen vaativa työ. jatkuvat muutot ympäri maailmaa pyörivät varmasti myös mielessä.
ihmettelen tätä kommenttia!
[/quote]
aika paljon kiekkoilijoita ja ihan fiksuja koulutettuja tyttöystäviä/vaimoja niillä on.
[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 21:02"]
Saku Koivun vaimo ainakin pääsi opiskelemaan yliopistoon aikanaan. En sitten tiedä
miten opiskelut sujuivat vai jäikö kotiäidiksi. Jostain muistin lukeneeni että puhuu sujuvaa ranskaa.
[/quote]
saku pelasi pitkään montrealissa, joka selittänee sujuvan ranskan puhumisen :)
[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 20:42"]
Wallinheimot ovat käsittääkseni molemmat ihan fiksua väkeä.
[/quote]
Ja mukavia!
T. Tämän vaimon ex-oppilas