Jos ei ole ollut läheisiä välejä entisiin appivanhempiin, niin ei kai heidän kuollessa tarvitse mitään adressia lähettää?
Kommentit (16)
Juu ei, takaan ettei ne siitä pahastu.
Jos ovat lapsillesi isovanhempia, silloin olisi adressi kohtuullinen ele. Jos ei ole lapsia, unohda koko juttu.
Meidän suvussa on kyllä eronneet jopa olleet eksänsä hautajaisissa kaikki. No, otanta ei ole montaa henkeä.
Aina ei ees erota koko suvusta, vain puolisosta.
Siis miksei myös ex anoppia muistettaisi.
Adressi on surunvalittelu jälkeenjääneille eli exälle, langoille, kälyille ja jne.
Aion välittää aikuisten lasteni kautta viestin exälle, että ei tarvitse laittaa adressia eikä kukkia. Riittää kun pahoittelee tilannetta lapsillemme. t.ap
Se nyt riippuu ihan millaiset välit teillä on ollut.
Korrektia olisi
Haluatko sinä että sinua muistetaan
Ei tarvitse. Toki se on kohteliasta, jos teillä on exän kanssa yhteisiä lapsia.
Mua ei ainakaan ex anoppi kiinnostanut yhtään, kun mulle ja exälle tuli ero. Yritti saada mua kyläileen ym. Mutta exä oli sen verran huono kumppani (itsekeskeinen, empatiakyvytön, väkivaltainen), että halusin riuhtaista itseni pois koko perheestä, vaikka niissä ihmisissä ei sinänsä mitään vikaa ollut.
Eli ap, velvollisuudentunteen takia ei kannata, jos sydän sanoo muuta.
Vierailija kirjoitti:
Aion välittää aikuisten lasteni kautta viestin exälle, että ei tarvitse laittaa adressia eikä kukkia. Riittää kun pahoittelee tilannetta lapsillemme. t.ap
No nyt on pakko olla provo - ei kukaan ole näin tietämätön.
En minä ollut hautajaisissa tai mitään lähetellyt, vaikken ole edes eronnut. Mitä ne minulle kuuluu?
Vierailija kirjoitti:
Nolo tilanne lapsillesi kun ex toteaa ettei hän mitään ollut laittamassakaan :)
Vierailija kirjoitti:
En minä ollut hautajaisissa tai mitään lähetellyt, vaikken ole edes eronnut. Mitä ne minulle kuuluu?
Onko näin tökeröitä ihmisiä olemassakaan?!!
Vierailija kirjoitti:
Sinä otat vastaan mitä tulee etkä ala ohjeistaa aikuisia ihmisiä. Jos exäsi haluaa muistaa lastensa isovanhempaa, niin hän voi tehdä niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tässä on noloa, en ymmärrä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tässä on noloa, en ymmärrä?
Lapsia ei mitkään adressit kiinnosta pas...kaa...kaan.
Miten niin että tarviiko? Missä se on pakotettu että tarvii? Jos olet niin katkera ettei sua honaa adressia lähettää niin oo lähettämättä.
Niin.