Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko yhdelläkään jääkiekkoilijalla fiksua, koulutetua naista?

Vierailija
30.06.2011 |

Esim. akateeminen loppututkinto ja työelämässä?

Kommentit (77)

Vierailija
41/77 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkiekko on yliarvostettu laji. Muitakin joukkuelajeja on, puhumattakaan yksilölajeista. Urheilulliset hakeutuvat yhteen, samoin kouluttautuneet/kouluja käymättömät. Yhteensopimattomat intressit ajaa ihmisiä erilleen - oli suhde mikä tahansa.

Vierailija
42/77 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekka Rinteen kihlattu on opettaja. Ja laulaa myös, oli VOF:ssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/77 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 23:27"]

Ossi Väänäsen ex Mirella Koullias opiskelee yo:lla sosiologiaa.

[/quote]

Ja jos lukee sosiologiaa niin tod.näk ei ole pahin pyrkyri ja siksi ehkä ex.

Vierailija
44/77 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 23:22"]

Jussi Jokisen vaimo on fiksu. Pääsi suoraan lukiosta lääkikseenkin.

[/quote]Toivottavasti pääsee joskus käyttämään hyödyksi kallista koulutustaan Suomessa.

Vierailija
45/77 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 20:41"]Sinuhe Wallinheimo nyt on jo entinen poliitikko, mutta hänen vaimollaan ainakin. Kuten Sinuhella itselläänkin.

Myös esim. MM-kisoissakin pelanneella Välivaaralla.

[/quote]

Entinen? Miten entinen poliitikko on eduskunnassa?

Vierailija
46/77 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chicago-Iidahan seurustelee/seurusteli jonkun tulevaisuuden tähtipelaajan kanssa, ja mun tietääkseni Iida opiskelee yliopistossa.

Vierailija
47/77 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antti Törmänen näkyy olevan ekonomi ja vaimonsa tohtori.

Vierailija
48/77 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2011 klo 21:21"]

No ainakin Mikko Koivu on seurustellut (ja taitaa parhaillaankin seurustella) laakarin kanssa, Saku Koivun vaimo on tietaakseni biokemisti, Juha Lindin vaimo laakari samoin kuin Joni Pitkasen. Niittymaen vaimo on opettaja, samoin kuin Tuomo Ruudun? Etta kylla niita fiksuja ja kouluttautuneita vaimoja ja tyttoystavia urheilijoiltakin loytyy.

[/quote]Oli sen Mikko ala-leppilammen(näyttelijä) ex mutta nyt joku virotar. Oisko koulutusta?

Vierailija
49/77 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 20:38"]

Minä olen akateeminen lätkävaimo. Jääkiekko on vaikuttanut elämääni siten, että ulkomailla asuminen on viivästyttänyt valmistumistani, mutta toisaalta ei ole tarvinnut käydä töissä vaan opiskella. Lätkän parissa on bimbojen lisäksi oikeastaan pääasiassa fiksuja, itsenäisiä ja totta kai kauniita naisia.

[/quote]Tottakai kirjoitetaan yhteen. Se fiksuudesta.

Vierailija
50/77 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 20:46"]

[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 20:41"]Sinuhe Wallinheimo nyt on jo entinen poliitikko, mutta hänen vaimollaan ainakin. Kuten Sinuhella itselläänkin.

Myös esim. MM-kisoissakin pelanneella Välivaaralla.

[/quote]

Entinen? Miten entinen poliitikko on eduskunnassa?

[/quote]

Ajatukseni on nopeampi kuin näppikseni. Nyt jo entinen kiekkoilija, nykyinen poliitikko, piti kirjoittaa.

Vierailija
51/77 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 20:42"]

Wallinheimot ovat käsittääkseni molemmat ihan fiksua väkeä.

[/quote]

Samaa mieltä. Tää nainen oli mun liikunnanopettaja ja tosi mukava kyllä! Ja fiksulta vaikutti.

En tosin tiedä miten perheissä sitten se päätöksenteko mm asuinpaikan ym suhteen onnistuu jos toinen on ammattiurheilija ja toinenkin haluaa luoda omaa uraa.. Ei varmaan monelta onnistu. Itse en ikinä suostuisi olemaan vain joku koriste.

Vierailija
52/77 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle ainekin ihmisen luonne on tärkein.

Joo, mutta luonne määrää käyttäytymistä. Esimerkiksi määrätietoinen + kunnianhimoinen luonne -> akateeminen tutkinto

Vierailija
53/77 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saku Koivun vaimo ainakin pääsi opiskelemaan yliopistoon aikanaan. En sitten tiedä  

miten opiskelut sujuivat vai jäikö kotiäidiksi. Jostain muistin lukeneeni että puhuu sujuvaa ranskaa.

Vierailija
54/77 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tuntemani jääkiekkoa harrastavat ovat kyllä luokan pellejä ja ihan täysiä idiootteja. Olen siis 15 vuotias. Ja ihan sama tuleeko jostakusta noista huippujääkiekkoilija tai ei, mutta ei tolla ÄO:lla saa kyllä kuin sen hyvännäköisen blondin.. Mutta sehän riittää niille, joten..?

Mutta joo, voihan niillä joillain olla ja kyllä kai jääkiekkoilijatkin aikuistuu.. Mutta tuskin kovin aikaisin..

Vierailija
55/77 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkiekkoilijat on ihania <3 komeita, itsevarmoja ja miehisiä. Kelpaisi puolisoksi!

Vierailija
56/77 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai akateeminen tutkinto tekee fiksuksi...voivoi. Mites Facebookin keksijä joka jätti koulut kesken? Bill Gates? Applen keksijä Steve? Kaikki jättäneet koulut kesken. Ovat silti varmaan tyhmiä :(

Vierailija
57/77 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä fiksut tajuavat kouluttautua. On olemassa poikkeuksia, ja usein näillä on jokin poikkeuksellisen hyvä liike-idea, joka on myös hyvin toteutettu aivan kuten esimerkkisi henkilöillä.

Vierailija
58/77 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 21:02"]

mulle ainekin ihmisen luonne on tärkein.

Joo, mutta luonne määrää käyttäytymistä. Esimerkiksi määrätietoinen + kunnianhimoinen luonne -> akateeminen tutkinto

No jaa. Minullakin on akateeminen tutkinto mutta määrätietoisuuden ja kunnianhimoisuuden kanssa on kyllä vähän niin ja näin.

Vierailija
59/77 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 20:57"][quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 20:38"]

Minä olen akateeminen lätkävaimo. Jääkiekko on vaikuttanut elämääni siten, että ulkomailla asuminen on viivästyttänyt valmistumistani, mutta toisaalta ei ole tarvinnut käydä töissä vaan opiskella. Lätkän parissa on bimbojen lisäksi oikeastaan pääasiassa fiksuja, itsenäisiä ja totta kai kauniita naisia.

[/quote]Tottakai kirjoitetaan yhteen. Se fiksuudesta.

[/quote]

Jopa minä tyhmänä lätkävaimona tiedän, että totta kai on erikseen kirjoitettava sanaliitto. Tosin pakko myöntää, että teksteissäni saattaa olla muita kielenhuollollisia ongelmia ;)

Jääkiekkoilijoiden vaimoissa on oman otantani mukaan erityisen paljon lääkäreitä, ekonomeja ja kasvatustieteellisestä valmistuneita. Moni lapseton haluaisi mielellään tehdä töitä, mutta työlupien ja kiekkokauden epämääräisen pituuden takia työskentely on hankalaa. Siksi kiekkoilijat perustavat perheensä suht nuorina, että elämässä säilyisi jokin järki tai suunta.

Tämä on ihan omanlaistaan elämää. Paljon se antaa, mutta paljon se myös ottaa. Siinä vaiheessa, kun olet yksin oksennustaudissa olevien lasten kanssa maailman toisella puolen, miehesi on ollut viikon pelireissussa ja pelkäät, että hänet treidataan hetkenä minä hyvänsä aivan vieraaseen joukkueeseen, käy mielessä, että "av-mamman" elämä voisi olla kadehdittavaa.

Vierailija
60/77 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 21:07"]Kaikki tuntemani jääkiekkoa harrastavat ovat kyllä luokan pellejä ja ihan täysiä idiootteja. Olen siis 15 vuotias. Ja ihan sama tuleeko jostakusta noista huippujääkiekkoilija tai ei, mutta ei tolla ÄO:lla saa kyllä kuin sen hyvännäköisen blondin.. Mutta sehän riittää niille, joten..?

Mutta joo, voihan niillä joillain olla ja kyllä kai jääkiekkoilijatkin aikuistuu.. Mutta tuskin kovin aikaisin..

[/quote]

Kuka 15-vuotias poika ei olisi täysi pelle?! ;)