En ennen ollut rasisti päinvastoin, mutta nyt alkaa nämä raiskaus, väkivalta, rikokset, kerjääminen
ottaa päähän... Saakeli, ku tänne päästetään ja otetaan ulkomaalaisia, niin käyttäytyis edes kunnolla. Olen itsekin ulkomailla asunut, eikä oie mielen vieressäkään käynyt että alan toisten kulttuuria halveksimaan ja lakeja rikkomaan.
Ennen puolustelin kaikkia vähemmistöjä ja suutuin, kun ulkomaalaisia syrjitään, nyt olen jotenkin varuillani, kun ja jos itsekin tapaan esim. mustan tai jonkun romanin.
Kommentit (105)
ja minua ei ole kertaakaan ryöstetty Italiassa.
68
varkaista ja huijareista...aika moni sen joutunut kokemaankin mutta ei sitä ole olemassa kun eräs palsta mammuli tykkää italiaanoista niin! :D
ja jäi kyllä paskan maku suuhun kun parikin kertaa meitä yritettiin viilata linssiin ravintolassa...muutenkin palveu ynseää. Jäi niin huono maksu ettei ihan heti tee mieli mennä sinne päin uudestaan. Toinen mihin kiinnitin huomiota on liikennekulttruuri. Siellä ei juurikaan liikennesääntöjä tykätä noudattaa...oli ihan kivaaa palata Suomeen oma maa mansikka muu maa mustikka!
varkaista ja huijareista...aika moni sen joutunut kokemaankin mutta ei sitä ole olemassa kun eräs palsta mammuli tykkää italiaanoista niin! :D
Oli maa mikä tahansa.
Maaseudulla ollaan Italiassa rehellisempiä ja ihmiset ovat avoimempia kuin täällä.
- Myös paljon Italiaa nähnyt.
hollantilaiset turistin, tuosta vaan ilman mitään syytä... Täällä turismi on suhteellisen pientä verrattuna johonkin Italiaan ja Espanjaan.
Olen sitäpaitti asunut 6 vuotta juuri siellä Italiassa ja ei siellä olla sen epärehellisempiä kuin täällä Suomessakaan, ennen oli toisin.
Nyt minun pitää lopettaa keskustelu omalta osaltani, muut hommat odottaa.
68