En ennen ollut rasisti päinvastoin, mutta nyt alkaa nämä raiskaus, väkivalta, rikokset, kerjääminen
ottaa päähän... Saakeli, ku tänne päästetään ja otetaan ulkomaalaisia, niin käyttäytyis edes kunnolla. Olen itsekin ulkomailla asunut, eikä oie mielen vieressäkään käynyt että alan toisten kulttuuria halveksimaan ja lakeja rikkomaan.
Ennen puolustelin kaikkia vähemmistöjä ja suutuin, kun ulkomaalaisia syrjitään, nyt olen jotenkin varuillani, kun ja jos itsekin tapaan esim. mustan tai jonkun romanin.
Kommentit (105)
ja en ole tippaakaan rasisti. Päinvastoin.
Pidän ihmisiä jotka ovat mukamas ulkomailla omien kokemustensa perusteella rasistiksi tulleet, sopeutumattomina. Siis tarkoitan että he eivät itse ole sopeutuneet ao. maahan ja näkevät ongelmat toisissa ihmisissä.Joka maassa, joka kansassa on sekä hyviä että huonoja ihmisiä.
Minua ottaa aina pannuun kun suomalainen mieheni, on niin ennakkoluuloinen tummia maahanmuuttajia kohtaan, hävettää ja raivostuttaa hänen ahdasmieliyytensä ja kapekatseisuutensa.
Toisissa kansoissa rikollisia on moninkertaisesti toisiin verrattuna. Juuri nuo miehesi kammoavat tummat ovat usein rikollisia. Teidän perheessä aivotyö kannattaa jättää miehelle kun sinä et ole tätä vieläkään tajunnutToisissa kansoissa rikollisia on moninkertaisesti toisiin verrattuna. Juuri nuo miehesi kammoavat tummat ovat usein rikollisia. Teidän perheessä aivotyö kannattaa jättää miehelle kun sinä et ole tätä vieläkään tajunnut
ja en ole tippaakaan rasisti. Päinvastoin.
Pidän ihmisiä jotka ovat mukamas ulkomailla omien kokemustensa perusteella rasistiksi tulleet, sopeutumattomina. Siis tarkoitan että he eivät itse ole sopeutuneet ao. maahan ja näkevät ongelmat toisissa ihmisissä.Joka maassa, joka kansassa on sekä hyviä että huonoja ihmisiä.
Minua ottaa aina pannuun kun suomalainen mieheni, on niin ennakkoluuloinen tummia maahanmuuttajia kohtaan, hävettää ja raivostuttaa hänen ahdasmieliyytensä ja kapekatseisuutensa.
Toisissa kansoissa rikollisia on moninkertaisesti toisiin verrattuna. Juuri nuo miehesi kammoavat tummat ovat usein rikollisia. Teidän perheessä aivotyö kannattaa jättää miehelle kun sinä et ole tätä vieläkään tajunnutToisissa kansoissa rikollisia on moninkertaisesti toisiin verrattuna. Juuri nuo miehesi kammoavat tummat ovat usein rikollisia. Teidän perheessä aivotyö kannattaa jättää miehelle kun sinä et ole tätä vieläkään tajunnut
riippuen kulttuurista ja kasvuympäristöstä. Se ei ole rotuerottelua asia vaan on niin!
riippuen kulttuurista ja kasvuympäristöstä. Se ei ole rotuerottelua asia vaan on niin!
ja mihin tietosi perustuu?
68.
.
[/quote]
. Teidän perheessä aivotyö kannattaa jättää miehelle kun sinä et ole tätä vieläkään tajunnut
[/quote]
Ehkä näin on myös omassa perheessäsi? toivotaan ainakin niin, oma näyttösi aivotyöstä ei kyllä vaikuta lupaavalta. ;D
mutta mieheni etelän reissuja en laske varsinaiseksi matkusteluksi. Turisitikeskusten kautta ei pääse sisälle minkään maan kulttuuriin.
Minun mielestäni suomalaiset olivat ennen rehellinen kansa, nyt siitä rehellisyydestä ja suoraselkäisyydestä ei ole juuri mitään jäljellä, valitettavasti.
68
tutustupa eri kansojen rikostilastoihin ja siihen mitä esim amnesty sanoo maan tilanteesta. Oletko tosiaan niin sokea ettet ole koskaan huomannut miten esim varkaudet ovat yleisempiä etelä-Euroopassa kuin täällä? Tai miten paljon enemmän naisia raiskataan jossain Afrikassa kuin täällä...
tutustupa eri kansojen rikostilastoihin ja siihen mitä esim amnesty sanoo maan tilanteesta. Oletko tosiaan niin sokea ettet ole koskaan huomannut miten esim varkaudet ovat yleisempiä etelä-Euroopassa kuin täällä? Tai miten paljon enemmän naisia raiskataan jossain Afrikassa kuin täällä...
Amnesty ei tietääkseni puutu niinkään rikostilastoihin vaan ihmisoikeus loukkauksiin.
Eetelä-Euroopassa varastellaan kyllä mutta kyllä tällä Suomessakin nykyjään viedään kaikki mitä irti saadaan, vaikea uskoa että jokaisen varkauden takana on joku ulkomaalainen.
Minun tädiltänikin vietiin pari päivää sitten lukittu polkupyör,ä ja hän asuu paikkakunnalla jossa ei ole maahanmuuttajia.
Niinkuin jo sanoin, suomalaiset olivat ennen rehellinen kansa, mutta eivät ole sitä enää, itse tiedän maita jossa kansalaiset ovat paljon rehellisempiä.
Tämänm huomaa esim. työpaikoilla.
68
sitä se kuule on monessakin valtiossa! Samoin lapsiin kohdistuva väkivalta on molempia!
ottavat vaikutteita muista, vähemmän rehellisistä yhteiskunnista :(
väkivaltarikoksiin ja suuriin huijauksiin joita mamut Suomessa harrastaa.
samoin yleinen lakien kunnioitus on ihan eri luokkaa muutenkin vrt hygieniamääräykset ravintola-alalla!
ottavat vaikutteita muista, vähemmän rehellisistä yhteiskunnista :(
ai että suomalaisten epärehellisyyskin on sekin muiden syytä? ohoh... mitä paskaa.
68
väkivaltarikoksiin ja suuriin huijauksiin joita mamut Suomessa harrastaa.
Polkupyörät maksaa, ei niitä ilmaiseksi saa.
polkupyörävarkaat varastaa ja huijaa varmasti muutakin.
Mitä SUURIA huijauksia ne maahanmuuttajat harrastaa? esimerkkejä ja linkkejä kiitos.
Muistutan että kyllä Suomessa edelleenkin kaikista suurimmat ja raaimmat rikolliset ovat edelleenkin suomalaisia.
Esim. täällä yleiset perhesurmat ja paloittelumurhat ovat etupäässä suomalaisten tekemiä.
68
Vaikutteet otetaan muualta aina! Esim etelä-Euroopassa ollut maan tapa että turisteilta viedään omaisuus ja taksit on huijareita...sama peli kohta Suomessa!
on siitä tilastokin joskus tullut luettua. Harmi kun en ehkä tähän hätään löydä! He huijaavat myös paljon maahanmuutossa esim nää muka sukulaiset.
jotka harrastaa ns. harmaata taloutta.Kaikki maahanmuuttajat eivät ole pizzanpyörittäjiä.
Heitä löytyy myös aloilta joihin vaaditaan ylempää koulutusta.
Mutta kyllä nämä suomalaiset firmat ja suomalaiset työntekijät harjoittavat useilla työpaikoilla kaikenlaisia etuisuuksien huijauksia.
Minusta se on rikollista.
68
Vaikutteet otetaan muualta aina! Esim etelä-Euroopassa ollut maan tapa että turisteilta viedään omaisuus ja taksit on huijareita...sama peli kohta Suomessa!
kuten jo kerroin ei kannata pelkän turistimatkan perusteella luoda kuvaa mistään maasta. Turistikeskukset ovat turistikeskuksia...
68
ja samalla ryöstämässä ja huijaamassa! Sitä paitsi esim itse olen ollut monessakin kohteessa esim Italiassa ja Espanjassa ja aina on kovasti varoiteltu huijareista ja varkaista. Ei taida Suomessa olla turisteilla näin suurta ongelmaa asiasta? Jännä juttu muuten että miten sitä aina löytyykin puolustelija vaikka se on jo moneen kertaan nähty miten maahanmuutto-ongelma ja rikokset räjähtävät käsiin esim Ruotsissa, Tanskassa, Iso-Britanniassa...
kummallakaan kertaa ei ollut kyseessä turistirysä. Kyllä vaan siellä etelässä ne tykkää varastella kovastikin...ja tosiaan yrittävät huijata sen minkä ehtivät. Tarkkana saa olla!
Suomessakin yliedustettuina rikostilastoissa (prosentuaalisesti)...miksiköhän jos kerran eivät ole sen kummempaa kansaa kuin mekään?