Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Musliminaisia linjoilla? Yksi kysymys jälkivuodosta...

Vierailija
29.06.2011 |

Kumpa tähän tulisi vain asiallisia vastauksia!

Miten jälkivuodon kanssa on, missä vaiheessa pitää alkaa taas rukoilla? Vuoto voi kestää 8 viikkoa tai kauemminkin joskus, eikö koko aikana voi rukoilla? Vai onko joku tietty raja milloin pitää alkaa taas?

Kiitos asiallisista vastauksista!

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oksennus tulee :(

Vierailija
42/65 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos on kovin sairas ja heikko niin ei kannata nousta ylös rukoilemaan, voi rukoilla vaikka maaten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä muu vuoto? Jos on vaikka märkivä haava tai suoliavanne?

Vierailija
44/65 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta, niin sairasta

oksennus tulee :(

Ala hyva ihminen netissa silloin roiku!

Vierailija
45/65 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se meiltä muilta pois, jos uskova muslimi haluaa elää sääntöjen mukaan?

Mutta ilmeisesti pertti-peruspersulta se on pois, kun heikko, hävittyyn sotaan, pariin formulamestaruuteen ja kahteen jääkiekon MM -kultaan perustuva kansallinen "itsetunto" ei kestä edes sitä, että naapurin akan mies ei puhu suomea.

Vierailija
46/65 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos on kovin sairas ja heikko niin ei kannata nousta ylös rukoilemaan, voi rukoilla vaikka maaten.

vaan "istuin" matolla rukoillessani.

Vierailija
47/65 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin se on nyt "kiellettyä", kun hän on tehnyt työnsä naisena ja synnyttänyt maailmaan uuden ihmisen?

Siis ei mene minun jakeluun. Eihän se jälkivuoto ole naisen vika, vaan Jumalan luoma tapahtuma ja siksikö ollaan saastaisia?

Minusta tämä nyt ei ole loogista, ei kai Jumalan tarkoitus ole rangaista naista siitä, että hän on täyttänyt tehtävänsä?

Eli ei voi olla Jumalan tarkoittama juttu...

Siis anteeksi nyt vaan, mutta kyllähän tämä kuulostaa miesten asettamalta rajoitukselta pitää nainen ruodussa. Niinkuin jo tuossa aloituksessa kaivataan sitä rukoilemista, niin nainen jätetään vailla sitä mahdollista lohdutusta synnytyksen jälkeisinä aikoina, jonka hän rukoilemisesta saa...

Kuulostaa väärältä :(

Vierailija
48/65 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin se on nyt "kiellettyä", kun hän on tehnyt työnsä naisena ja synnyttänyt maailmaan uuden ihmisen?

Siis ei mene minun jakeluun. Eihän se jälkivuoto ole naisen vika, vaan Jumalan luoma tapahtuma ja siksikö ollaan saastaisia?

Minusta tämä nyt ei ole loogista, ei kai Jumalan tarkoitus ole rangaista naista siitä, että hän on täyttänyt tehtävänsä?

Eli ei voi olla Jumalan tarkoittama juttu...

Siis anteeksi nyt vaan, mutta kyllähän tämä kuulostaa miesten asettamalta rajoitukselta pitää nainen ruodussa. Niinkuin jo tuossa aloituksessa kaivataan sitä rukoilemista, niin nainen jätetään vailla sitä mahdollista lohdutusta synnytyksen jälkeisinä aikoina, jonka hän rukoilemisesta saa...

Kuulostaa väärältä :(

Kyse on puhtaudesta! EI sen kummempaa! Siksi muslimi peseytyy ennen rukouksia, vessassa käynnin jälkeen, seksin jälkeen. Puhtaus on tärkeää. Ei minulla ainakaan ole kovin puhdas olo esim. kuukautisten aikana, tukala olo kaikin puolin pari päivää, enkä varmasti sekstailisi silloin! Puhtaus!

Vierailija
49/65 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkä voi olla likainen jos on saattanut maailmaan lapsen??

Voihan sitä peseytyä kaikin puolin...

Ja kaikki vuotohan on vaan luotu meihin..

Kyllä kuukautiset on puhdistautumista, ei ole kauhean hyvä, jos se limakalvo jäisi sinne...

Minusta kuukautisveri ja jälkivuoto eivät vain voi olla saastaista. Ne ovat osa meidän biologiaa ja merkki siitä, että olemme Jumalan luomia, valmiita lisääntymään.

Ja vain siksi nainen, huom. nainen, eristetään Jumalasta.

Onko tosiaan olemassa tilaa/asiaa, jossa mies eristettäisi rukoilusta/Jumalasta?

Vierailija
50/65 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin se on nyt "kiellettyä", kun hän on tehnyt työnsä naisena ja synnyttänyt maailmaan uuden ihmisen? Siis ei mene minun jakeluun. Eihän se jälkivuoto ole naisen vika, vaan Jumalan luoma tapahtuma ja siksikö ollaan saastaisia? Minusta tämä nyt ei ole loogista, ei kai Jumalan tarkoitus ole rangaista naista siitä, että hän on täyttänyt tehtävänsä? Eli ei voi olla Jumalan tarkoittama juttu... Siis anteeksi nyt vaan, mutta kyllähän tämä kuulostaa miesten asettamalta rajoitukselta pitää nainen ruodussa. Niinkuin jo tuossa aloituksessa kaivataan sitä rukoilemista, niin nainen jätetään vailla sitä mahdollista lohdutusta synnytyksen jälkeisinä aikoina, jonka hän rukoilemisesta saa... Kuulostaa väärältä :(

Kyse on puhtaudesta! EI sen kummempaa! Siksi muslimi peseytyy ennen rukouksia, vessassa käynnin jälkeen, seksin jälkeen. Puhtaus on tärkeää. Ei minulla ainakaan ole kovin puhdas olo esim. kuukautisten aikana, tukala olo kaikin puolin pari päivää, enkä varmasti sekstailisi silloin! Puhtaus!

Jos jossain Irakin vuoristossa elävä köyhä muslimi haluaa rukoilla, niin onko hänen käytettävä viimeiset juomaveden pisarat ihan vain puhdistautuakseen? Vai riittääkö siihen esim. oma virtsa? Ei ilmeisesti, kerta vessankin jälkeen peseydytään.

Ja mites muuten nuhainen muslimi? Silloin kun Ylellä tuli se Muslimielämää (vai mikä olikaan) ohjelma, niin sen mukaan myös sieraimet piti puhdistaa ennen rukoilua. Entä jos nokka vuotaa pirusti flunssassa, niin eikö silloin saa harjoittaa uskontoaan?

Vierailija
51/65 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkä voi olla likainen jos on saattanut maailmaan lapsen??

Voihan sitä peseytyä kaikin puolin...

Ja kaikki vuotohan on vaan luotu meihin..

Kyllä kuukautiset on puhdistautumista, ei ole kauhean hyvä, jos se limakalvo jäisi sinne...

Minusta kuukautisveri ja jälkivuoto eivät vain voi olla saastaista. Ne ovat osa meidän biologiaa ja merkki siitä, että olemme Jumalan luomia, valmiita lisääntymään.

Ja vain siksi nainen, huom. nainen, eristetään Jumalasta.

Onko tosiaan olemassa tilaa/asiaa, jossa mies eristettäisi rukoilusta/Jumalasta?

jos sinä tunnet olosi ihanaksi ja puhtaaksi kun mahan on sekasin ja verta valuu, niin ole onnellinen! Minulle se on aina yhtä tuskaa, vaikka ei olekaan runsasta, eikä olo todellakaan ole puhdas, vaikka en mitään rättejä suojana käytäkään. Sinä varmaan harrastat seksiäkin innoissasi tuolloin?! Huoh, ei kai tuo nyt ole sinulta mitään pois, että musliminainen saa kaikin puolin rauhassa toipua synnytyksestä! Ei ole mieskään vonkaamassa seksiä viikko synnytyksen jälkeen kuten monesti saa lukea täältä suomalaisten parien ongelmista.

Vierailija
52/65 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jossain Irakin vuoristossa elävä köyhä muslimi haluaa rukoilla, niin onko hänen käytettävä viimeiset juomaveden pisarat ihan vain puhdistautuakseen? Vai riittääkö siihen esim. oma virtsa? Ei ilmeisesti, kerta vessankin jälkeen peseydytään.

Ja mites muuten nuhainen muslimi? Silloin kun Ylellä tuli se Muslimielämää (vai mikä olikaan) ohjelma, niin sen mukaan myös sieraimet piti puhdistaa ennen rukoilua. Entä jos nokka vuotaa pirusti flunssassa, niin eikö silloin saa harjoittaa uskontoaan?

jos ei ole vettä tarjolla. Jos sinua oikeasti kiinnostaa, voit lukea koraanista tai KVG. ;)

Vierailija
53/65 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat perua ajalta, jolla hygienia ratkaisi sen kuka elää ja kuka kuolee.Varsinkin juutalaisuuden "erämaavaellusvuosina" tuhansia vuosia sitten, juutalaiset noudattivat tiukkoja hygieniasääntöjä ja selvisivät. Muut kansat ympäriltä ovat kadonneet. Tästä syystä on mm. ympärileikkaussääntö, sianlihan syöntikielto (trikiini) ja veren kaihtamisen säännöt.

Muslimit kopioivat nämä säännöt paaaaaljon myöhemmin.

Se, onko tällä kaikella väliä enää nykyaikana, varsinkaan täällä pohjolassa, onkin sitten eri juttu. On muistattava kuitenkin, että osa maailman muslimiväestöstä elää edelleen alkeellisissa oloissa ja hygienia on tärkeää.

Vierailija
54/65 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkä voi olla likainen jos on saattanut maailmaan lapsen?? Voihan sitä peseytyä kaikin puolin... Ja kaikki vuotohan on vaan luotu meihin.. Kyllä kuukautiset on puhdistautumista, ei ole kauhean hyvä, jos se limakalvo jäisi sinne... Minusta kuukautisveri ja jälkivuoto eivät vain voi olla saastaista. Ne ovat osa meidän biologiaa ja merkki siitä, että olemme Jumalan luomia, valmiita lisääntymään. Ja vain siksi nainen, huom. nainen, eristetään Jumalasta. Onko tosiaan olemassa tilaa/asiaa, jossa mies eristettäisi rukoilusta/Jumalasta?

jos sinä tunnet olosi ihanaksi ja puhtaaksi kun mahan on sekasin ja verta valuu, niin ole onnellinen! Minulle se on aina yhtä tuskaa, vaikka ei olekaan runsasta, eikä olo todellakaan ole puhdas, vaikka en mitään rättejä suojana käytäkään. Sinä varmaan harrastat seksiäkin innoissasi tuolloin?! Huoh, ei kai tuo nyt ole sinulta mitään pois, että musliminainen saa kaikin puolin rauhassa toipua synnytyksestä! Ei ole mieskään vonkaamassa seksiä viikko synnytyksen jälkeen kuten monesti saa lukea täältä suomalaisten parien ongelmista.

mutta me harrastimme ensimmäisen kerran seksiä kolme viikkoa synnytyksen jälkeen. Ei siinä vuodot merkinneet mitään kun molempien halut olivat kasaantuneet siinä ajassa jo niin suuriksi. En kokenut sitä mitenkään ongelmaksi eikä miehen paljoa tarvinnut vongata, sillä itsekin olin kiimainen kuin kani.

Siis ihan vain mainitsin sivusta lukeneena, kun pidit tätä asiaa suomalaisten "ongelmana".

Vierailija
55/65 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta me harrastimme ensimmäisen kerran seksiä kolme viikkoa synnytyksen jälkeen. Ei siinä vuodot merkinneet mitään kun molempien halut olivat kasaantuneet siinä ajassa jo niin suuriksi. En kokenut sitä mitenkään ongelmaksi eikä miehen paljoa tarvinnut vongata, sillä itsekin olin kiimainen kuin kani.

Siis ihan vain mainitsin sivusta lukeneena, kun pidit tätä asiaa suomalaisten "ongelmana".

Itse en ikimaailmassa sekstaile kuukautisten aikana tai jälkivuodon aikana, eikä huolta, että mieskään ehdottaisi. Makunsa kullakin.

Vierailija
56/65 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapäälläkö sitä jotenkin rukoillaan vai miten ne vuodot siihen rukoukseen tulee? Mä olen luullut, että rukous tulee sydämestä. Mutta ilmeisesti rukouksessa härkitään alapäätä jotenkin?! Jos siis rukousta ja seksiä verrataan...?

Vierailija
57/65 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta me harrastimme ensimmäisen kerran seksiä kolme viikkoa synnytyksen jälkeen. Ei siinä vuodot merkinneet mitään kun molempien halut olivat kasaantuneet siinä ajassa jo niin suuriksi. En kokenut sitä mitenkään ongelmaksi eikä miehen paljoa tarvinnut vongata, sillä itsekin olin kiimainen kuin kani. Siis ihan vain mainitsin sivusta lukeneena, kun pidit tätä asiaa suomalaisten "ongelmana".

Itse en ikimaailmassa sekstaile kuukautisten aikana tai jälkivuodon aikana, eikä huolta, että mieskään ehdottaisi. Makunsa kullakin.

Ai niin, se likaisuusko? Minä koen kuukautis- ja jälkivuodon vähän eri tavalla, olen ylpeä ja onnellinen naisellisuudestani ja silloin seksuaalisuuteni on korkeimmillaan. Miksi pitäisin likaisena jotain, jota ilman tässä maailmassa ei olisi yhtäkään ihmistä?

Vierailija
58/65 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä itse neitsyt?

Vierailija
59/65 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä itse neitsyt?

Vierailija
60/65 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne mihin aurinko ei paista. Teissä tyhmyys, itsetunnottomuus ja elämisen ankeus ja kamaluun on tiivistynyt ihmisen hahmossa. Kai olette jo lastenne elimet silponeet, oi te ääliöt? Teillä on muuten toi oma keskustelupalsta missä voitte keskustella, siellä vaan tuntui olevan aika paljon tuota lainvastaista toimitaa viimeksi kun katsoin. Suurimmat keskusteluaiheet olivat miten saada karkoitettu linnasta vapautunut musulmaani takaisin Suomeen, missä leikataan tyttöjen ja poikien sukupuolielimiä jne. Säälin, en teitä, vaan lapsianne ja Suomen kansaa. Muuttakaa pls Irakiin, Iraniin tai ihan mihin tahansa muualle, kiitos ja hyvää yötä. Teille on jo omia sairaita yhteiskuntia olemassa, älkää pilatko muiden!

Suurin osa muslimeita ei silvo tyttöjen elimiä, ei harrasta terrorismia tai muutakaan kaltaistesi vähä-älyisten suosimaa toimintaa. Vuosina 2009-2010 kaikista Euroopan terroriteoista 3% oli muslimiterroristien suorittamia ja muut liittyivät poliittisiin välienselvittelyihin ja olivat "jaloarjalaisten" kristittyjen tekemiä tekoja.

Eli mene skinipatja sinne kaltaistesi "more hair than brain" -hommafoorumosastolle ja jätä keskustelut aivoillaan ajattelemaan kykeneville. Muslimit kärsivät uskonnon varjolla tehdyistä "muslimien" terrori-iskuista enemmän kuin kukaan muu (Irak, Afganistan) ja valtaosa muslimeista ei niitä ole koskaan hyväksynyt.