Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni on tyhmä :( Kauhea tosiasia alkanut

Vierailija
03.06.2010 |

vasta nyt paljastumaan. Ennen nuorempana en jotenkin huomannut sitä, mutta nykyään saan aina olla varuillani mitä ääliömäistä mies päästää suustaan esim. kun meillä on vieraita. Olen alkanut häpeämään häntä :(

On ihan hyvä isä lapsille ja ok aviomies, luotettava ja kiltti mutta hirvittävän yksinkertainen. Esim. luuli miesparka että yleisönosastolle kirjoituksen saadakseen pitää maksaa lehdelle siitä tai tänään päiväkodissa oli ihan ihmeissään että jatkuuko päiväkoti vielä avonaisena vaikka kevätjuhlatkin pidettiin ja hyvää kesää toivoteltiin..joo ei, kaikki sata lapset jäävät heti huomisesta lomalle, hoh hoijaa..

Raskasta omistaa tyhmä mies, mitä ihmettä teen?

Kommentit (129)

Vierailija
1/129 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä häpeät enemmän sitä, ettet enää rakasta häntä. Muutenhan et tällaisia asioita miettisi. Jos mies on aina ollut vähän urpo, niin kyllä sen naapurit ja tuttavat jo tietävät, joten turha häpeillä.

Vierailija
2/129 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei tosin ollut vielä lapsia eli siinä mielessä ero oli "helppo".

Ihan hyvä mieshän tuo noin muuten oli mutta oikeasti oli noloa kun mies selitti suu vaahdossa ties mitä puolitutuille tai jopa tuntemattomille ja poikkeuksetta hänen "tietämänsä" jutut olivat väärin. Myös tietyt käytöstavat puuttuivat. On hirveää sanoa tätä edes aaveella mutta oikeasti häneltä puuttuivat sellaiset peruskäytöstavat että en olisi koskaan voinut viedä häntä esim. työpaikkani avec tilaisuuteen koska hän ei olisi tiennyt laisinkaan miten käyttäytyä. En nyt (onneksi) puhu mistään nenänkaivamisesta jne vaan hieman edistyneemmän tason käytöksestä.

En vaan enää jaksanut joten lähdin menemään 10v yhteiselon kanssa. Sen siitä saa kun tyhmänä rupeaa seurustelemaan 14v iässä. Meni kummaltakin nuoruus ihan turhaan väärän ihmisen kanssa seurustellessa ja naimisiin mennessä. Jo alttarille kävellessäni tiesin että teen ihan väärin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/129 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä,että sinä olet viisas ja kaunis. Siinähän se epäsuhta tasoittuu,sinä viisa mies tyhmä.

Vierailija
4/129 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä ihminen on sellainen, joka puhuu oikeasti tyhmiä juttuja. Rasistisia vitsejä, naista alentavia vitsejä.. Myös sellainen joka rehentelee palkallaan ja omaisuudellaan aina kun on tilaisuus, mieluiten sellaisten aikana joilla on hänen mielestään huonommat palkat/tittelit. Vetää persekännit, on "tietävinään kaikesta kaiken" niin selvinpäin kuin hönössäkin, nolaa itsensä. Sellaista saa hävetä aina ja kaikkialla ja tosiaan niin, että tämä asianomainen vieläpä kuvittelee olevansa muita kunnioitettavampi yksilö.

Vierailija
5/129 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaaliälyisenä sosiaalisissa tilanteissa vallan hyvin. Mies ei.

Hyvä,että sinä olet viisas ja kaunis. Siinähän se epäsuhta tasoittuu,sinä viisa mies tyhmä.

Vierailija
6/129 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo alttarille kävellessäni tiesin että teen ihan väärin.

Näin juuri, sinä teit väärin, joten älä syytä miestäsi. (Tämä ihan yleisohjeena kaikille samoin ajatteleville naisille. En siis väittänyt, että sinä, tämän lauseen alkuperäinen kirjoittaja, syytit miestäsi.)

Vierailija
7/129 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta pitkät piuhat jotenkin, olen niin kypsynyt :(( ap

Tyhmä ihminen on sellainen, joka puhuu oikeasti tyhmiä juttuja. Rasistisia vitsejä, naista alentavia vitsejä.. Myös sellainen joka rehentelee palkallaan ja omaisuudellaan aina kun on tilaisuus, mieluiten sellaisten aikana joilla on hänen mielestään huonommat palkat/tittelit. Vetää persekännit, on "tietävinään kaikesta kaiken" niin selvinpäin kuin hönössäkin, nolaa itsensä. Sellaista saa hävetä aina ja kaikkialla ja tosiaan niin, että tämä asianomainen vieläpä kuvittelee olevansa muita kunnioitettavampi yksilö.

Vierailija
8/129 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo alttarille kävellessäni tiesin että teen ihan väärin.

Näin juuri, sinä teit väärin, joten älä syytä miestäsi. (Tämä ihan yleisohjeena kaikille samoin ajatteleville naisille. En siis väittänyt, että sinä, tämän lauseen alkuperäinen kirjoittaja, syytit miestäsi.)

(joka olen siis tämä joka kirjoitti lauseen alunperin)

Todellakin myönnän olleeni tässä täysin väärässä - tältä osin tyhmä. Minun olisi pitänyt pystyä laittamaan stoppi tilanteelle jo aikaisemmin koska minä tiesin ettei mies ollut "elämäni mies". Turhaan haaskasin hänen aikaansa. Hän nimittäin käsittääkseni luuli olevansa "elämänsä naisen" kanssa yhdessä.

Jos jotain kadun nuoruudestani niin se on se kuinka huonosti hoidin tuon suhteen.

Vierailija
9/129 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on kiltti, hyväkäytöksinen, ystävällinen niin mitä väliä jos se ei ole mikään Einstein?

Tiedätkös, että ILOINEN MIELI KORVAA PUUTTUVAN ÄLYN? :D

Vierailija
10/129 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, että kestäisin vähän ilkeämpääkin miestä jos se olisi älyltään terävä kuin partaveitsi. Taidan olla aika pimeä? Tai vaan niin väsynyt ja kyllästynyt?ap

Jos se on kiltti, hyväkäytöksinen, ystävällinen niin mitä väliä jos se ei ole mikään Einstein?

Tiedätkös, että ILOINEN MIELI KORVAA PUUTTUVAN ÄLYN? :D

Vierailija
11/129 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kummallisesti sosiaalisissa tilanteissa.

Jotenkin hävettää...

Se on kyllä kasvissyöjä ja poliittisesti aktiivi, mutta kummallinen :(

Akateeminen koulutus ei takaa tilanneälykkyyttä..

Vierailija
12/129 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin miesystävä on pitkäpiuhainen. Välillä tekisi mieli repiä siltä pää irti, kun ei mikään meinaa mennä perille asti. Lopulta yleensä menee, mutta hirveän takomisen kautta. Ja sanoo myös noita tyhmiä juttuja joka päivä.

Urpo mikä urpo, mutta tosi asia on se, ettei kukaan ole koskaan kohdellut mua yhtä hyvin kuin hän. Ikinä ei ole esim. korottanut ääntään mulle. Kyllä kiltteys on niin harvinainen piirre, että miehestä kannattaa pitää kiinni.

Vierailija
13/129 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin miesystävä on pitkäpiuhainen. Välillä tekisi mieli repiä siltä pää irti, kun ei mikään meinaa mennä perille asti. Lopulta yleensä menee, mutta hirveän takomisen kautta. Ja sanoo myös noita tyhmiä juttuja joka päivä.

Urpo mikä urpo, mutta tosi asia on se, ettei kukaan ole koskaan kohdellut mua yhtä hyvin kuin hän. Ikinä ei ole esim. korottanut ääntään mulle. Kyllä kiltteys on niin harvinainen piirre, että miehestä kannattaa pitää kiinni.

Vierailija
14/129 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksioikoinen, mustavalkoinen, sivistymätön, hiomaton...epätäydellisiä me kaikki ollaan.

Vierailija
15/129 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksioikoinen, mustavalkoinen, sivistymätön, hiomaton...epätäydellisiä me kaikki ollaan.

Vierailija
16/129 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin mieheni on puupää monessa asiassa, mutta rauhallinen ja kiltti. Ihan toisenlainen kuin oma isäni oli aikanaan omaa perhettään kohtaan.

Kukaan ei ole täydellinen, muista se.

Mun mieheni esim. ei koskaan katso, miten päin päällylakanan laittaa. Mua ärsyttää, kun nukkumaan mennessäni huomaan, että pitsireunus on jalkopäässä. Ja verhoja laittaessa hän ei muka tiedä, miten päin kuviot tulevat, siis että milloin kukat ovat varsi ylöspäin. Ja kengät hänellä on tapana asettaa vierekkän niin, että vasen kenkä on oikealla ja oikea vasemmalla puolella. Hän itse väittää, ettei huomaa, miten niiden pitäisi olla.

Mutta joissakn asioissa hän on mua fiksumpi, muistaa nippelitiedot kuten aikataulut ja urheilutulokset ja eri maiden pääkaupungit.

Vierailija
17/129 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemmekin molemmat opiskelleet aluksi suht samaa alaa yliopistossa (luonnontieteellis-teknillinen), vaikka toinen vaihtoi sitten taiteellisemmalle alalle.

Samanlainen huumorintaju, perustiedot tieteestä & taiteesta ovat jotenkin sellaisia kahdenkeskisen kumppanuuden ehtoja. Tietysti myös käyttäytyminen muiden seurassa on jokseenkin tärkeää, mutta kyllä tärkeämään on tuo kahdenkeskinen samalla tasolla oleminen.

Kaikestahan ei kaikkea voi kukaan tietää, mutta itselleni on tärkeää, jos vaikka kerron omaan harrastukseeni tai kiinnostuksen kohteeseen liittyvää asiaa, niin mieheni pystyy ymmärtämään hieman vaativampia lainalaisuuksia (esimerkiksi musiikki, urheilu, koiran kouluttaminen).

Ap:n tilanne on vaikea. Tällaisesta asiasta ei voi toiselle huomauttakaan, koska seurauksena on syvä loukkaantuminen aivan varmasti. Ehkä sinun täytyy vain ignoorata jutut silloin, kun miehesi puhuu höpöjä.

Vierailija
18/129 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei pahemmin arvosteta älykkyyttä, vaan "sydämen sivistystä".

Seurustelin itse parikymppisenä tyhmän miehen kanssa. Tämä oli juuri ja juuri päässyt ylioppilaaksi ja yo-merkonomin papereita ei millään meinannut saada kasaan. Ikinä ei lukenut lehtiä, tv:tä katsoi kaiket illat, mutta mitään ajankohtaisohjelmia ei koskaan. Harrastuksinaan muuten olivat erilaiset elektroniikkapelit, mitä niitä nyt on x-bokseja jne. Pahinta oli, että itse piti itseään vielä jonkinlaisena snobina ja tarjosi minulle ylpeänä hanapakkauksesta viiniä.

Yllättävän vaikeaa oli kuitenkin lopettaa suhde, kun eihän siinä periaatteessa ollut mitään vikaa ja miesparka oli minuun jopa rakastunut. Yli puoli vuotta mietin, että miten saisin sanottua, että tämä loppuu nyt tähän. Sitten kun sen sain aikaiseksi, niin mies oli kovasti näreissään, mutta itse en oikein edes jaksanut välittää.

Jos alkaa tuntua siltä, että et enää kestä miestäsi ja et enää edes oikeasti välitä hänen tunteistaan, niin suosittelisin eroamaan eikä pitkittämään asiaa.

Vierailija
19/129 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lihava. Tiesin jo alttarille mennessä, että tulen tekemään virheen. Läskiähän tuolle kertyi. Onneksi tajusin ottaa riittävän ajoissa eron.

Vierailija
20/129 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tutkii kaikki maailman ilmiöt, muodostaa niistä nopeasti mielipiteen ja on yleensä oikeassa. Mutta hän on kriittinen, ylikriittinen, sekä jollain tapaa yltiörealisti, suorastaan inhorealisti - ihmisten toiminta on hänen mukaansa vain harvoin vilpitöntä eikä toiminnan päämäärä tai perustelut ole filantrooppisia vaan itsekeskeisiä. Hän on mielestäni useimmiten oikeassa, mutta kriittisen ja sivaltelevan arvostelijan kanssa on joskus raskasta elää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi