Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko sinulla ollut venäläistä miesystävää?
27.06.2011 |
Millaisia ne on? Tutustuin juhannuksena mukavalta tuntuvaan venäläismieheen ja nyt se soitti ja ehdotti tapaamista...
Kommentit (4)
puoliksi venäläinen (äiti venäläinen, isä suomalainen). Mukaviahan nuo.
Voin kertoa, että illanistujaiset ovat kyllä jotain aivan mahtavaa! Ruokaa on yllinkyllin kaikenlaista, ja samaten juomista, ja tosi mukava ilmapiiri!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
En ole samaa mieltä olen kymmenen vuotta seurustellut venäläisen miehen kanssa on huomaavainen mutta erittäin tempperamentttinen ja naljailija joten riita on päivittäistä. Olen Suomalainen ja sanon asiani kerralla enkä vihjailevaa piikittelyä. Onko tämä venäläistä tyyliä vai miehen luonteessa.
Alue: Aihe vapaa
Venäläinen mies arvostaa naista, ostaa kukkia ja lahjoja pyytämättä. Haluaa maksaa, kun käytte ulkona, on loukkaus edes tarjoutua maksamaa omaa osuuttaan. Venäläiset on kasvatettu "vanhaan tyyliin", eli ottavat naisen hyvin huomioon, toisaalta odottavat, että hän on "kodin hengetär" ja huoliteltu naisellinen nainen.
Venäläiset ovat todella perhekeskeisiä, ja pitävät lapsiaan (vaimon lisäksi) suuressa arvossa.
Niin, vielä sellainen juttu, että venäläiset osaavat puhua myös tunteistaan... yleensä ihan patistelematta.
Kyllä minä ainakin menisin treffeille, en jättäisi mistään hinnasta menemättä :)