Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Loukkaantuisitko anopillesi tästä (synttärilahja)?

Vierailija
27.06.2011 |

Olet kokoa 38-40, M/L. Olet hyvätuloinen, työssäkäyvä kaupunkilaisnainen, käytät vaatteissa ja asusteissa laadukkaita (luonnon)materiaaleja, et ikinä mitään halpoja rättejä tai tekokuitua.

Saat anopiltasi syntymäpäivälahjaksi postimyynnistä ostetun polyesteriyöpaidan (spagettiolkaimet, lyhyt malli), kokoa 44, XL.

?

...miten tähän tulee suhtautua?

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulen kaikkien ihan vittuillessaan tekevän ikäviä asioita minua kohtaan.

Elämä on liian lyhyt siihen, että jaksaisin loukkaantua joka asiasta.

Sinä saat loukkaantua ja pilata elämäsi kyräilemällä ihmisiä ja miettimällä heidän tekojensa motivaatioita ja vihaamalla anoppiasi mitä mielikuvituksellisimpien syiden takia. Sinunlaisia ihmisiä käy vain sääliksi kun pilaavat itseltään ehdoin tahdoin elämänsä.

Olet kokoa 38-40, M/L. Olet hyvätuloinen, työssäkäyvä kaupunkilaisnainen, käytät vaatteissa ja asusteissa laadukkaita (luonnon)materiaaleja, et ikinä mitään halpoja rättejä tai tekokuitua.

Saat anopiltasi syntymäpäivälahjaksi postimyynnistä ostetun polyesteriyöpaidan (spagettiolkaimet, lyhyt malli), kokoa 44, XL.

?

...miten tähän tulee suhtautua?

Vierailija
42/42 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on muuten totta,että ylipainoiset eivät osaa suhteuttaakokoaan muihin.Mieheni veljen vaimo lupasi äitiysvaatteitaan lainaksi mulle...Muuten hyvä,mutta rouva on noin kokoa xxl ja minä xs=)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla